Vačka
Moderátor: lister
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
jojo uz sem na to koukal na jednom miste se zda orezla, ale to by nebyl takovej problem...jen by to chtelo vedet, v jakym je stavu, zmerit ji.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: Vačka
Mám dotaz na ty, co tomu opravdu rozumí: v čem je rozdíl mezi vačkou pro hydroštely a mech. zdvihátky ?
-----
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
rozdil je v tom, ze kdyz das vacku "ostrejsi" tak od urciteho uhlu vacky se ti pri vysokych otackach nemusi hydra stihat vracet - proto se pak predelava na mechaniku, kamarad to tak ma treba u Nissana Sunny GTi, ma tam vacky neco kolem 290, snizenou hlavu a toci neco kolem 8900 rpm,
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- golfjednicka
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: g1 dl.loučka
Re: Vačka
ja mam hydra co myliš jak by to fungovalo s tou vačkou ?
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
myslim ze 276 je v pohode, navic nebudes tocit nad 7500 ne?
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
jde hlavne o otacky, v 5000 se ti bude vracet i kdyz tam budes mit 310, akorat to nepojede no
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
Thomas: ten dotaz byl směřován na ty , co tomu opravdu rozumí, tak co se sem cpes?
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- golfjednicka
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: g1 dl.loučka
Re: Vačka
jaka je tak rozumna mira stazene hlavy uvažuju ze ji necham stahnout.a ta vačka se nastavuje uplně stejně?
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
George: sorry
G1: rozumna je takova, kterou vydrzi tesneni atd tezko rict, ja mel na 8V vyzkouseno 0,4 do pohody... 276 bych nastavil na stred uhlu nejakych 107 stupnu, 300 a vic sem daval na 104 - 105, ale ideal je stavitelny rozvodovy kolo, nastavit zaklad a pak za behu doladit
G1: rozumna je takova, kterou vydrzi tesneni atd tezko rict, ja mel na 8V vyzkouseno 0,4 do pohody... 276 bych nastavil na stred uhlu nejakych 107 stupnu, 300 a vic sem daval na 104 - 105, ale ideal je stavitelny rozvodovy kolo, nastavit zaklad a pak za behu doladit
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- golfjednicka
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: g1 dl.loučka
Re: Vačka
to už je ve vyrobě..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: Vačka
Thomas, děkuji za odpověď. O tom že hydroštely ty otáčky nad 7-8tis. neberou jsem slyšel. Na 1.6 mám záznam 8150 ot. bez poškození. Někde bylo psáno že hydroštel při těchto velkých ot.nedokáže sledovat povrch vačky a při odskočení se napumpuje olejem a ventil se potom docela neuzavře . Proto ta přestavba na na mechaniku. Spíš mě šlo o porovnání v rozměru základní kružnice, strmosti boků a zdvihu vačky. Tyto údaje jsou ale asi těžko dostupné. Na stránkách Schricku teda pár ůdajů je - zdvih.
-----
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka
Jasny, NZ. Jo to je v podstate co sem psal, akorat to neumim vysvetlit znamymu se to stalo, ventil nedovrel a potkal se... Udaje si muzes zmerit kdyz mas vacku, kdyz ne tak je to horsi... Taky jsem ty udaje hledal, nakonec sem vzal nekolik vacek a meril. Jinak jeste k otackam, dalsi problem je v ojnicich, seriovy byvaji staveny na hodnotu nekde kolem 7500 rpm, ale je to jak kde, u neceho ti odejdou v 7800 a u neceho ti vydrzi 9... kazdopadne bych ale neriskoval a nad 8 bych tam dal nejaky lepsi
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: Vačka
No ,sériovku moc točit se nemusí vyplatit. Mám takovej větší 4 válec OHV 1bod (2,5L) a předělal jsem to na K-jetronic. 1bod vypínal palivo na 5500 ot.Při zkouškách rozjezdu se dívám na otáčkoměr a ono je tam 6500. \tak mi trochu zatrnulo, nic se ale nestalo. Bylo to jenom na okamžiky. Motor má hydroštely s kladičkama - věc docela těžká, ale po vačce se odvaluje kladička, tak pro opotřebení jistě dobrá věc. Na závody to ale není.
Ale k VW. Pokud mi teda budou pasovat rozměry vačky - uložení, nebude teda problém zaměnit vačku z motoru s hydro - např. PF za vačku z mech. - EG.
Nijak jsem to zatím neporovnával , ale zkusím to.
Ale k VW. Pokud mi teda budou pasovat rozměry vačky - uložení, nebude teda problém zaměnit vačku z motoru s hydro - např. PF za vačku z mech. - EG.
Nijak jsem to zatím neporovnával , ale zkusím to.
-----