Přidání nafty
Moderátor: lister
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
Přidání nafty
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s přidáním nafty na motoru 1,6D. Jde mi o to abych to nepřehnal. Zatím jsem z původní polohy otočil o 1 otáčku a snížil volnoběh. Jezdí to o dost (naložený auto jede jako dřív prázdný) líp a spotřeba zhruba 7/100. Zdá se mi že motor se ve vyšších otáčkách nějak víc klepe, a hlavně pořád nekouří. Trochu bafne když se dá plnej plyn a pak nic...
Nechci ten motor hned zbytečně zničit tak zjišťuju kolik nafty se tam může cpát? Dokud nezačně kouřit
Nechci ten motor hned zbytečně zničit tak zjišťuju kolik nafty se tam může cpát? Dokud nezačně kouřit
- Přílohy
-
- boschve.JPG (59.03 KiB) Zobrazeno 3519 x
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To seš docela frajer, o 1 otáčku. Já jsem si dovolil na TD o čtvrt otáčky a to ten motor krmim tlakem 1,1 bar místo 0,8 bar.
Neřikej, že to nehulí, to musí bejt jak kamna když máš atmosférák. Doporučuju max půl otáčky, protože prodlužuješ dobu vstřiku a cpeš mu tam víc nafty než je zdrávo, mohla by ti taky prasnout hlava a pokud ty vstřiky už něco pamatujou a třeba některej ukapává, propálíš píst.
Neřikej, že to nehulí, to musí bejt jak kamna když máš atmosférák. Doporučuju max půl otáčky, protože prodlužuješ dobu vstřiku a cpeš mu tam víc nafty než je zdrávo, mohla by ti taky prasnout hlava a pokud ty vstřiky už něco pamatujou a třeba některej ukapává, propálíš píst.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
- mara7518
- VWagenista
- Příspěvky: 1263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Jáááááá????moby píše:tak s týmto má svoje skúsenosti peťas napíš mu SZ. on ti určo poradí
Když jsem si s tím hrál, tak po přidání 1/2 otáčky to pořád neskutečně hulilo (a to jsem mu zajistil docela slušný přívod chladného vzduchu). Tak jsem na docela dlouho dobu zůstal u 1/4 otáčky (při lehké noze pohoda, ale jakékoliv zrychlení bylo doprovázeno celkem slušným kouřem). Tak jsem ubral a jsem na cca 1/8. Jede to stejně jako na 1/4 a kouří to jen minimálně a spotřeba proti té 1/4 otáčce taky klesla.
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
při jakých otáčkách to začíná nějak rozumně plnit?Homeless píše:To seš docela frajer, o 1 otáčku. Já jsem si dovolil na TD o čtvrt otáčky a to ten motor krmim tlakem 1,1 bar místo 0,8 bar.
Neřikej, že to nehulí, to musí bejt jak kamna když máš atmosférák. Doporučuju max půl otáčky, protože prodlužuješ dobu vstřiku a cpeš mu tam víc nafty než je zdrávo, mohla by ti taky prasnout hlava a pokud ty vstřiky už něco pamatujou a třeba některej ukapává, propálíš píst.
Ty tam máš to TDI 81 kW turbo stále?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele: