problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
Moderátor: lister
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.02.2012 11:07
problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
zdar chlapi mam problem z mojí G1 cabrio 1,8 70 kw kj tronic ..... potřeboval bych poradit ohledne elektřiny koupil jsem to nedávno a mam tam pocvakane nejake kabely při páté trisce tedy sytiče ..... a nefunguje mi vlastně funguje ale jde do něj staly proud a nevím tomu přijít na chybu ..... potřeboval bych vedet jak je to zapojeny přes ktere čidlo a co tam všechno s tím souvisí aby to šlapalo jak ma ..... a nemam tam katalizátorem muze i koli tomu blbnout motor? najlepsie by bylo kdyby měl někdo schéma zapojení to by velmi pomohlo a kazda rada se sejde prosim poradte dekuji
- mirda
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 21.07.2009 15:17
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
Já mám na KE Jetronik zapojený pátý vstřik na cívce startéru.Jde tam stále proud,ale kabel jde přes teplotní čidlo,kde se po ohřátí proud sám odpojí.
Starej dobrej golf II
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.02.2012 11:07
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
mohol by si mi prosim ta pozret akej farby kable mas na piaty vstrek ? lebo ja tam mam privedenu stalu stavu a je ukostrena takze piaty vstrek ide stale
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
F26 - teplotní časový spínač, N17 - pátej vstřik
C18, D24 a 15a jsou pod prodem při startování.
sw - černá
gn/ws - zeleno bílá
ro/sw červeno černá
C18, D24 a 15a jsou pod prodem při startování.
sw - černá
gn/ws - zeleno bílá
ro/sw červeno černá
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.02.2012 11:07
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
pochopil jsem tomu skoro dobře jen tomuto nechapem pátý vstřik jde jen při startování? neměl by ist ještě po dobu dokud ho neodpojí teplotní časové spínač?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
Pochopil jsi dobře, teplotní časový spínač ho odpojí i při tom startování aby se to nepřechlastalo.
-----
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
je to tak jak píše robil, jen doplním , že v průběhu výroby přišli soudruzi z NSR s vylepšením, který používá pátej vstřik k obohacení směsi při akceleraci.
to jestli je tento systém i ve tvým autě záleží na roku výroby a počtu lidí kteří se v tom autě vrtali nejjednodušší způsob jak poznat jestli je tvůj motor vybavenej tímto obohacením, je přítomnost podtlakovýho spínače viz obr. v motorovým prostoru.
to jestli je tento systém i ve tvým autě záleží na roku výroby a počtu lidí kteří se v tom autě vrtali nejjednodušší způsob jak poznat jestli je tvůj motor vybavenej tímto obohacením, je přítomnost podtlakovýho spínače viz obr. v motorovým prostoru.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.02.2012 11:07
Re: problem s elektřinou G1 70kW kj tronic
rok výroby je 1990 a kolik lidí se v tom vrtalo tak to tedy nevím ...... ale přišel jsem nato ze já tam ty kabely mám na zapojení jen byly cvaknutí a byl tam druhý šteker a ten byl připojen av něm byla stálá šťáva ........ takový podtlakový spínač jsem tam nenašel ale jeden jsem našel taky menší cierny jsem našel z jedné strany jde podtlaková hadička az druhé je zablendované ........