E85 a Golf 1?
Moderátor: lister
- zdenda.88
- VWjunior
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 25.12.2007 21:09
- Bydliště: Rumburk
E85 a Golf 1?
Máte někdo zkušenosti s ethanolem v jedničce?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: E85 a Golf 1?
máme
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Martin S.
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 07.04.2008 21:53
- Bydliště: Frýdlant
Re: E85 a Golf 1?
Ty to máš na to naladěný, ale byl to spíš dotaz na nás, sériáky, že Zdendo?
Zkoušel jsem, v poměru 2:1 (víc benzínu) to bylo dobrý, malinko horší studený starty ale auto výkonější, víc točivý..
V poměru 1:1 už výkonu spíš úbytek, bylo slyšet i na zvuku, že mu to nesvědčí..
Pak mi začal blbnout plovák, od tý doby to tam nebylo, prý to elektronice škodí, bo co
Zkoušel jsem, v poměru 2:1 (víc benzínu) to bylo dobrý, malinko horší studený starty ale auto výkonější, víc točivý..
V poměru 1:1 už výkonu spíš úbytek, bylo slyšet i na zvuku, že mu to nesvědčí..
Pak mi začal blbnout plovák, od tý doby to tam nebylo, prý to elektronice škodí, bo co
- zdenda.88
- VWjunior
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 25.12.2007 21:09
- Bydliště: Rumburk
Re: E85 a Golf 1?
martin díky za názor lister a jak to jezdí tobě? nějaké závady?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 09.07.2012 07:33
Re: E85 a Golf 1?
Elektronice ani tak ne ale žere to těsnění která na to nejsou dělána.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: E85 a Golf 1?
já jsem spokojenej, aktuálně teda řeším vynechávání zapalování při volnoběhu a občasný zaškubnutí do 2000 otáček, doufám že to vyřeší LPG svíčky který všichni pro E85 doporučují..
ale dávat to do neupravenýho nemá moc smysl, bude to chudý..
ale dávat to do neupravenýho nemá moc smysl, bude to chudý..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- zdenda.88
- VWjunior
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 25.12.2007 21:09
- Bydliště: Rumburk
Re: E85 a Golf 1?
a jak je moc složité upravit K-jetronic na ethanol?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: E85 a Golf 1?
teoreticky kdyby se ti podařilo rozšířit řídící drážky z 0,2mm na 0,3mm, mohl bys získat o polovinu větší průtok, ale jak to udělat nevím..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: E85 a Golf 1?
Upravit K-jetronic na E-85?
Co bych udělal: přidat další 5.vstřik- tedy 6. Asi zapínat až při nízkých teplotách.
zajistit vyšší polohu klapky - jiným profilem kuželu, nebo nižším řídícím tlakem
při akceleraci přidání paliva 5. (6.) vtřikem
Zkrátka zajistit směšovací poměr vhodný pro E-85. Můj Golf není v provozu ,tak že pouze teoreticky co by asi šlo. Kapacita vstřikování se mi zdá dostatečná. Bylo by to ale experimentování pro které každý nemá potřebné vybavení jako Lister - širokorozsahová lambda a další věci aby se nepoškodil motor chudou směsí.
Nevím jestli na amatérské úrovni by se to nakonec vyplatilo.
To je jenom můj názor bez vlastních zkušeností - auto nejezdí, jinak bych to dávno zkusil
Lister na to jde jako obvykle - odborně. Drážky by možná šly rozšířit "drátořezem" - nevím jak se stroj jmenuje tech. správně, možná by to šlo "vyjiskřit".
Co bych udělal: přidat další 5.vstřik- tedy 6. Asi zapínat až při nízkých teplotách.
zajistit vyšší polohu klapky - jiným profilem kuželu, nebo nižším řídícím tlakem
při akceleraci přidání paliva 5. (6.) vtřikem
Zkrátka zajistit směšovací poměr vhodný pro E-85. Můj Golf není v provozu ,tak že pouze teoreticky co by asi šlo. Kapacita vstřikování se mi zdá dostatečná. Bylo by to ale experimentování pro které každý nemá potřebné vybavení jako Lister - širokorozsahová lambda a další věci aby se nepoškodil motor chudou směsí.
Nevím jestli na amatérské úrovni by se to nakonec vyplatilo.
To je jenom můj názor bez vlastních zkušeností - auto nejezdí, jinak bych to dávno zkusil
Lister na to jde jako obvykle - odborně. Drážky by možná šly rozšířit "drátořezem" - nevím jak se stroj jmenuje tech. správně, možná by to šlo "vyjiskřit".
-----