WEBER 40/45 dcoe

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
sikita
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 24.02.2006 21:02

WEBER 40/45 dcoe

Příspěvek od sikita »

Ahoj, uvažuju o montáži karburátorů weber na motor 1.8 16v KR, pokud budete mít nějaké rady nebo zkušenosti byl bych rád když se se mnou podělíte.Jsem amatér tak budu rád když mě někdo opraví že tu píšu blbosti.Díky

Osobně se budu snažit Vám sdělovat mé zkušenosti, ceny dílů,úpravy a podobně.

Co jsem zatím zjistil že na tento motor postačí weber 40 dcoe (pokud Vám to stačí na běžné ježdění).Mě karburátory vyšli na 10000,-Kč.
Co je potřeba k montáži na motor 1.8 16v (po domluvě s chlápkem co jezdí vrchy na motoru 2.0 16v na webrech 45 dcoe) :

1.Karburátory :) : jak už jsem psal mě vyšli na 10 tis. Dají se sehnat 7500,-Kč/ks bez DPH.
2.Sací potrubí : 6500,-Kč
3.Spražení obou karburátorů : 950,-Kč
4.Vzduchový filtr : od 500,-Kč/ks
5.Plovák pro karbec (plastový) : 650,-Kč ( bylo mi řečeno že origo plováky nedělají dobrotu )
6.Na motoru KR je rozdělovač s cívkou napojen na řídící jednotku, takže prý je ho potřeba vyměnit za jiný ( např. polo 1.1 nebo jiné)
7.K motoru KR jsem kupoval vysokotlaké benzínové čerpadlo, u karburátorů je potřeba ho vymněnit za nízkotlaké.Cena : ? (zatím ještě nemám)

Uživatelský avatar
splouchy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4798
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: WEBER 40/45 dcoe

Příspěvek od splouchy »