KR

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

bílej kabel od klapky by měl být pod proudem při otevřený klapce (ne při volnoběhu !) vede na podtlakový spínač F93 a druhej kabel - černej jde na svorku 15a na startéru.

je to obohacení při akceleraci za studena - otevřeš klapku, proud jde od klapky k podtlakovýmu spínači, změna tlaku v sání při akceleraci sepne na chvilku podtlak spínač, proud pokračuje na startér (15a) a odtud na pátej vstřik, když je motor studenej je kontakt W v teplotním časovým spínači ukostřenej, tím se okruh uzavře a pátej vstřik stříká.
když je motor teplej, teplotní časový spínač neukostří pátej vstřik a tak nic nestříká.

podtlaky neznám, jestli tam máš tenkou hadičku k nádrži, tak to bude nejspíš odvětrání nádrže, to nech otevřený někde v podběhu ať nádrž větrá..
Přílohy
28.gif
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Tak mi asi chybi podtlakovy spinac, muzes mi jsem hodit foto jak vypada?? Ve svazku je vyveden jeste odpojovaci ventil ten zapojeny mam:) jj presne pri otevreny klapce na bilym je proud:)

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

jo jo, neco jsem doma vystrachal tak jsem pak hodim foto jestli je to ono, tak ze to ma byt pripojene na podtlak jestli to dobre chapu??

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Doufam ze to je ono :)
Přílohy
408094_3333404352701_1785679139_n.jpg
408094_3333404352701_1785679139_n.jpg (60.77 KiB) Zobrazeno 1692 x

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

to je on, mého srdce šampion.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Jsem si ulevil :D aspon ho nemusim schanet, jeste prozba dela se nejakej bezbarvej lak na hlinik?? umyl jsem prevodovku a pote prejel medenym kartacem ve vrtacce, nechce se mi to brat nejakou stribrnou nebo tak chci to nechat takhle, ale bojim se ze za rok to bude zas zoxidovany, nejaka rada?? :)

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Cau klucí potřebuji ještě pár rad ohledně motorove elktriky KRku :)

1. foto: Konektor u ř.j. a modulu zapalování - kabely jdou z ř.j. ale nevím co zde má byt zapojeno co tam mate vy (nejake rele) :)

2. foto: konektor od cerpadla u nadrže ma prijit zapojit na 15 kam presne

3. foto: konektor kabely z nej vedou z MFA packy a budiku je to jen kostra nebo neco jinyho??

4. foto: modul zapalovani pozice č.2 kabel mam černý ale pod odkrytí gumy je hnedy tak ma byt pripojen na - nebo na 15?? Kam presne??
Přílohy
1. Foto
1. Foto
2. Foto
2. Foto
3. Foto
3. Foto
4. Foto
4. Foto

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

cerny konektor v motorovem prostoru cernozluty vede z jednotky rizeni volnobehu a cervenozluty z konektoru pojistkovi kam prijde zapojit??
Přílohy
foto 5
foto 5
foto 6
foto 6
foto 7
foto 7

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

cervenobíly kabel je vyveden u pojistkovky a vede do thermoregulatoru kam zapojit?? :)
Přílohy
foto 8
foto 8
foto 9
foto 9

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Posledni problem drive v cabriu 1.8 JH a tajten konektor mi tam zbyl byl vyveden u ř.j. a vede k pojistkovce do rele viz foto bude potřeba ted na KR,, dik za kazdou radu ;)
Přílohy
foto 10
foto 10
foto 11
foto 11
foto 12.....příště si to k***a popíšeš sám :)
foto 12.....příště si to k***a popíšeš sám :)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

foto 1 : červeno-žlutej nejspíš vede na pin 10 ř.j. zapalování, jestli jo, tak druhej konec musí jít do pojistkovky k relé čerpadla ideálně přes konektor na foto 5, až na pin D13 bílýho konektoru pojistkovky foto 7
tím se zároveň vyřeší i černo-žlutej kabel signál volnoběhu kterej jde jak do ř.j. zapalování (pin6) , tak do ř.j. stabilizace volnoběhu (pin LS)

foto 2 je určitě u nádrže ? není to spíš za pojistkovkou ? podle těch drátů to tak vypadá :wink:
podívej se odkud vychází, ale podle barvy bych řekl že to bude odbočka ve vedení k čerpadlu, sloužící k napájení výhřevu regulátoru foto 8,9

foto 3 kam to vede ?

foto 4
1 - pin 1 indukčky
2 - kostra
4 - napájení pin 15 indukčky
6 - pin 12 ř.j. zapalování

foto 10,11 a 12 to bude nějakej tuning
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Tak že myslíš že konektory na fotu 1 a 5 mají jít dohromady jo??

Kabely vychazi z pojistkovky a pak z konektoru do konektoru foto 2 a pak do svazku k cerpadlu, jasne tak ze tam pripojim ohrev regulatoru vid?? :)

Vede to z budiku a od packy MFA k pojistkovce a tam je tajten konektor co je na fotu

tak ze rele proste vyradit nepotrebna vec??

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Ještě jeden konektor viz foto vede do rele taky viz foto
Přílohy
20140226_195300.jpg
20140226_195346.jpg
20140226_195352.jpg

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

Masinda píše:Tak že myslíš že konektory na fotu 1 a 5 mají jít dohromady jo??
barvy drátu stejný, konektory do sebe pasují a jsou kousek od sebe = 99,5% že mají být spojený, jestli chceš mít 100% jistotu tak to projdi od pinu 10 ř.j. zapalování až na vinutí relé čerpadla (85 nebo 86).
Masinda píše:Kabely vychazi z pojistkovky a pak z konektoru do konektoru foto 2 a pak do svazku k cerpadlu, jasne tak ze tam pripojim ohrev regulatoru vid?? :)
všechny piny na zadní straně pojistkovky jsou značený písmenem a číslem, všechny dutinky v konektorech jsou značený číslem, nejspíš to má usnadnit orientaci....
ano, pokud je ten kabel napojenej na vedení mezi čerpadlem a relé, je určen pro napájení ohřevu regulátoru.
Masinda píše:Vede to z budiku a od packy MFA k pojistkovce a tam je tajten konektor co je na fotu
?
Masinda píše:tak ze rele proste vyradit nepotrebna vec??
nevím, zjisti kam vedou dráty od kontaktů 85 a 86, neboli čím je relé ovládaný
a kam vedou kam vedou dráty od kontaktů 30, 87 případně 87a, nebo jakýkoliv jiný dráta z jiných kontaktů, neboli co to relé mělo napájet.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

google říká, že to relé na poslední fotce je pro stabilizaci volnoběhu u JH, takže vyhodit i s drátama..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motor“