KR
Moderátor: lister
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
bílej kabel od klapky by měl být pod proudem při otevřený klapce (ne při volnoběhu !) vede na podtlakový spínač F93 a druhej kabel - černej jde na svorku 15a na startéru.
je to obohacení při akceleraci za studena - otevřeš klapku, proud jde od klapky k podtlakovýmu spínači, změna tlaku v sání při akceleraci sepne na chvilku podtlak spínač, proud pokračuje na startér (15a) a odtud na pátej vstřik, když je motor studenej je kontakt W v teplotním časovým spínači ukostřenej, tím se okruh uzavře a pátej vstřik stříká.
když je motor teplej, teplotní časový spínač neukostří pátej vstřik a tak nic nestříká.
podtlaky neznám, jestli tam máš tenkou hadičku k nádrži, tak to bude nejspíš odvětrání nádrže, to nech otevřený někde v podběhu ať nádrž větrá..
je to obohacení při akceleraci za studena - otevřeš klapku, proud jde od klapky k podtlakovýmu spínači, změna tlaku v sání při akceleraci sepne na chvilku podtlak spínač, proud pokračuje na startér (15a) a odtud na pátej vstřik, když je motor studenej je kontakt W v teplotním časovým spínači ukostřenej, tím se okruh uzavře a pátej vstřik stříká.
když je motor teplej, teplotní časový spínač neukostří pátej vstřik a tak nic nestříká.
podtlaky neznám, jestli tam máš tenkou hadičku k nádrži, tak to bude nejspíš odvětrání nádrže, to nech otevřený někde v podběhu ať nádrž větrá..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
to je on, mého srdce šampion.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Masinda
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11.07.2010 20:39
- Bydliště: Lužná
Re: KR
Jsem si ulevil aspon ho nemusim schanet, jeste prozba dela se nejakej bezbarvej lak na hlinik?? umyl jsem prevodovku a pote prejel medenym kartacem ve vrtacce, nechce se mi to brat nejakou stribrnou nebo tak chci to nechat takhle, ale bojim se ze za rok to bude zas zoxidovany, nejaka rada??
- Masinda
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11.07.2010 20:39
- Bydliště: Lužná
Re: KR
Cau klucí potřebuji ještě pár rad ohledně motorove elktriky KRku
1. foto: Konektor u ř.j. a modulu zapalování - kabely jdou z ř.j. ale nevím co zde má byt zapojeno co tam mate vy (nejake rele)
2. foto: konektor od cerpadla u nadrže ma prijit zapojit na 15 kam presne
3. foto: konektor kabely z nej vedou z MFA packy a budiku je to jen kostra nebo neco jinyho??
4. foto: modul zapalovani pozice č.2 kabel mam černý ale pod odkrytí gumy je hnedy tak ma byt pripojen na - nebo na 15?? Kam presne??
1. foto: Konektor u ř.j. a modulu zapalování - kabely jdou z ř.j. ale nevím co zde má byt zapojeno co tam mate vy (nejake rele)
2. foto: konektor od cerpadla u nadrže ma prijit zapojit na 15 kam presne
3. foto: konektor kabely z nej vedou z MFA packy a budiku je to jen kostra nebo neco jinyho??
4. foto: modul zapalovani pozice č.2 kabel mam černý ale pod odkrytí gumy je hnedy tak ma byt pripojen na - nebo na 15?? Kam presne??
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
foto 1 : červeno-žlutej nejspíš vede na pin 10 ř.j. zapalování, jestli jo, tak druhej konec musí jít do pojistkovky k relé čerpadla ideálně přes konektor na foto 5, až na pin D13 bílýho konektoru pojistkovky foto 7
tím se zároveň vyřeší i černo-žlutej kabel signál volnoběhu kterej jde jak do ř.j. zapalování (pin6) , tak do ř.j. stabilizace volnoběhu (pin LS)
foto 2 je určitě u nádrže ? není to spíš za pojistkovkou ? podle těch drátů to tak vypadá
podívej se odkud vychází, ale podle barvy bych řekl že to bude odbočka ve vedení k čerpadlu, sloužící k napájení výhřevu regulátoru foto 8,9
foto 3 kam to vede ?
foto 4
1 - pin 1 indukčky
2 - kostra
4 - napájení pin 15 indukčky
6 - pin 12 ř.j. zapalování
foto 10,11 a 12 to bude nějakej tuning
tím se zároveň vyřeší i černo-žlutej kabel signál volnoběhu kterej jde jak do ř.j. zapalování (pin6) , tak do ř.j. stabilizace volnoběhu (pin LS)
foto 2 je určitě u nádrže ? není to spíš za pojistkovkou ? podle těch drátů to tak vypadá
podívej se odkud vychází, ale podle barvy bych řekl že to bude odbočka ve vedení k čerpadlu, sloužící k napájení výhřevu regulátoru foto 8,9
foto 3 kam to vede ?
foto 4
1 - pin 1 indukčky
2 - kostra
4 - napájení pin 15 indukčky
6 - pin 12 ř.j. zapalování
foto 10,11 a 12 to bude nějakej tuning
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Masinda
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11.07.2010 20:39
- Bydliště: Lužná
Re: KR
Tak že myslíš že konektory na fotu 1 a 5 mají jít dohromady jo??
Kabely vychazi z pojistkovky a pak z konektoru do konektoru foto 2 a pak do svazku k cerpadlu, jasne tak ze tam pripojim ohrev regulatoru vid??
Vede to z budiku a od packy MFA k pojistkovce a tam je tajten konektor co je na fotu
tak ze rele proste vyradit nepotrebna vec??
Kabely vychazi z pojistkovky a pak z konektoru do konektoru foto 2 a pak do svazku k cerpadlu, jasne tak ze tam pripojim ohrev regulatoru vid??
Vede to z budiku a od packy MFA k pojistkovce a tam je tajten konektor co je na fotu
tak ze rele proste vyradit nepotrebna vec??
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
barvy drátu stejný, konektory do sebe pasují a jsou kousek od sebe = 99,5% že mají být spojený, jestli chceš mít 100% jistotu tak to projdi od pinu 10 ř.j. zapalování až na vinutí relé čerpadla (85 nebo 86).Masinda píše:Tak že myslíš že konektory na fotu 1 a 5 mají jít dohromady jo??
všechny piny na zadní straně pojistkovky jsou značený písmenem a číslem, všechny dutinky v konektorech jsou značený číslem, nejspíš to má usnadnit orientaci....Masinda píše:Kabely vychazi z pojistkovky a pak z konektoru do konektoru foto 2 a pak do svazku k cerpadlu, jasne tak ze tam pripojim ohrev regulatoru vid??
ano, pokud je ten kabel napojenej na vedení mezi čerpadlem a relé, je určen pro napájení ohřevu regulátoru.
?Masinda píše:Vede to z budiku a od packy MFA k pojistkovce a tam je tajten konektor co je na fotu
nevím, zjisti kam vedou dráty od kontaktů 85 a 86, neboli čím je relé ovládanýMasinda píše:tak ze rele proste vyradit nepotrebna vec??
a kam vedou kam vedou dráty od kontaktů 30, 87 případně 87a, nebo jakýkoliv jiný dráta z jiných kontaktů, neboli co to relé mělo napájet.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
google říká, že to relé na poslední fotce je pro stabilizaci volnoběhu u JH, takže vyhodit i s drátama..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..