vw I diessel-rozvody

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

vw I diessel-rozvody

Příspěvek od walkr »

zdravím všechny příznivce vw .Pořídil jsem si hračku a to vw golf I diessel.Není to buhvíjaký fešák ale chci ho dát po večerech do super stavu.Potřebuji tedy i pár rad.Předně bych chtěl poradit při výměně rozvodu.Už je mám slíbené za kč,ale potřeboval bych poradit s jejich výměnou tzn postup a značení řemenic abych to nepoplet.Je to věc kterou bych nerad poplet a taky aby mi motor nepodal ruce.Hledal jsem to snad všude našel jsem to na ruských stránkách ale je tam prd vidět a ani ruština není má doména.Předem vám děkuji za rady a příště to bude o něčem jiným. :oops:

Uživatelský avatar
Pegin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Pegin »

Dnes jsem to dělal podle tohoto. je to na Golf 2, ale asi to bude stejné
Přílohy
01.JPG
01.JPG (95.67 KiB) Zobrazeno 1257 x
Naposledy upravil(a) Pegin dne 17.03.2007 21:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pegin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Pegin »

0002
Přílohy
02.JPG
02.JPG (37.66 KiB) Zobrazeno 1255 x

Uživatelský avatar
Pegin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Pegin »

0003

Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

Příspěvek od walkr »

:D jo díky za pomoc Pegin jenom mi prosimtě ještě zděl jak je to na vačkové hřídeli,tam asi musí být nějaký přípravek co?Nemáš něco podle čeho by šel třeba vyrobit nebo jsi to udělal nějak jinak tu fixaci?Každopádně asi vyměnim preventivně i vodní pumpu někde jsem četl že je dobré ji při rozvodech vyměnit že dlouho nevydrží.Muj druhy ukol budou poloosy nemáte někdo skušenost s jejími rozděláváním ?Opět předem díky za pomoc. 8O .Budu poté informovat o pracech případně dám i foto

Uživatelský avatar
Pegin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Pegin »

ja jsem tam dal cca 5mm pasovinu a vypodlozil to měrkama.

Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

Příspěvek od walkr »

tak jsem to rozdělal a zjistil že nemám vodní pumpu poháněnou rozvodovým řemenem ale vzlášt normálním klínákem.Zřejmě to bude asi jiný motor ,možná 1,5 d.Každopádně to už musim dodělat když jsem to začal.Díky a nazdar

moretti

Příspěvek od moretti »

neboj vodní pumpa je poháněná běžně klíňákem...máš VW a ne nějakej krám co to má od rozvodů :D

Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

Příspěvek od walkr »

no to jsem rád,já jsem právě na nějakém obrázku viděl že je poháněná rozvodákem.no tak to snad dopadne dobře.Jinak jakej je tedy rozdíl mezi 1,5 d a 1,6 d ?Vypadá to že mimo vrtání a asi i zdvihu skoro žádnej.Dá se to rozpoznat z venku motoru? :? Já jsem totiž u vw začátečník ,proto ty dotazy.Díky

Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

Příspěvek od walkr »

tady pro jistotu ještě foto toho motoru
Přílohy
DSCF0951.JPG
DSCF0951.JPG (54.5 KiB) Zobrazeno 1161 x
DSCF0950.JPG
DSCF0950.JPG (55.6 KiB) Zobrazeno 1162 x

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

walkr píše:no to jsem rád,já jsem právě na nějakém obrázku viděl že je poháněná rozvodákem.no tak to snad dopadne dobře.Jinak jakej je tedy rozdíl mezi 1,5 d a 1,6 d ?Vypadá to že mimo vrtání a asi i zdvihu skoro žádnej.Dá se to rozpoznat z venku motoru? :? Já jsem totiž u vw začátečník ,proto ty dotazy.Díky
Obsah je na bloku vzadu nad poloosou,ale musíš lehnout pod auto

Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

Příspěvek od walkr »

JO DÍKY TAK HNED JAK BUDE SUCHO TAK TAM VLEZU

moretti

Příspěvek od moretti »

GTI1 má pravdu :)

je to přesně na tom místě...takže je dobrý pohlídat si při změně k jinýmu obsahu aby na to místo nebylo moc vidět.

jinak rozdíl je ve vrtání... a občas bejvá živější než 1,6...ale je to fakt kus od kusu...

jinak podle kódu CK= 1,5D CR=1,6D CX=1,6TD

ale v poho můžeš mít JP=1,6D ale z dvojky :) (má hydroštely a větší výkon) (jediná úprava která je trochu těžší je to že musíš vyměnit plech pod vstřikovacím čerpadlem,je tam jinak silentblok u jedničky a jinej u dvojky)

jinak rozvody se zajišťujou plocháčem u vačkový hřídel a kolíkem u kola vstřikovacího čerpadla(ale neboj na plechu pod čerpadlem je šipka a na kole je tečka či jiný znamení

a na setrváku jsou napsaný stupně (uvidíš na to když sundáš ten plast co je na převodovce,poznáš to...je to na převodovce v místě setrváku,bejvá v tom šestihran...ale fakt si ho nevšímej v poho to de vyndat celý...) hlavně tou dírou nic nelej!!! tamtudy se oloej do převodovky fakt neleje (neříkám to proto že bych ti nevěřil,ale jen tak pro jistotu...ta díra svádí)

Ahoj

Uživatelský avatar
walkr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: česká lípa

Příspěvek od walkr »

Díky za vyčerpávající popis já to tedy o víkendu proskoumám a uvidim co to vlastně je za motor.Je docela živej na to že má na tacho 310000km ,ale je fakt že muže bejt už měněnej.Pak dam vědět jak jsem dopadl .

Odpovědět

Zpět na „Motor“