vw I diessel-rozvody
Moderátor: lister
- walkr
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: česká lípa
vw I diessel-rozvody
zdravím všechny příznivce vw .Pořídil jsem si hračku a to vw golf I diessel.Není to buhvíjaký fešák ale chci ho dát po večerech do super stavu.Potřebuji tedy i pár rad.Předně bych chtěl poradit při výměně rozvodu.Už je mám slíbené za kč,ale potřeboval bych poradit s jejich výměnou tzn postup a značení řemenic abych to nepoplet.Je to věc kterou bych nerad poplet a taky aby mi motor nepodal ruce.Hledal jsem to snad všude našel jsem to na ruských stránkách ale je tam prd vidět a ani ruština není má doména.Předem vám děkuji za rady a příště to bude o něčem jiným.
- walkr
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: česká lípa
jo díky za pomoc Pegin jenom mi prosimtě ještě zděl jak je to na vačkové hřídeli,tam asi musí být nějaký přípravek co?Nemáš něco podle čeho by šel třeba vyrobit nebo jsi to udělal nějak jinak tu fixaci?Každopádně asi vyměnim preventivně i vodní pumpu někde jsem četl že je dobré ji při rozvodech vyměnit že dlouho nevydrží.Muj druhy ukol budou poloosy nemáte někdo skušenost s jejími rozděláváním ?Opět předem díky za pomoc. .Budu poté informovat o pracech případně dám i foto
- walkr
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: česká lípa
- walkr
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: česká lípa
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Obsah je na bloku vzadu nad poloosou,ale musíš lehnout pod autowalkr píše:no to jsem rád,já jsem právě na nějakém obrázku viděl že je poháněná rozvodákem.no tak to snad dopadne dobře.Jinak jakej je tedy rozdíl mezi 1,5 d a 1,6 d ?Vypadá to že mimo vrtání a asi i zdvihu skoro žádnej.Dá se to rozpoznat z venku motoru? Já jsem totiž u vw začátečník ,proto ty dotazy.Díky
GTI1 má pravdu
je to přesně na tom místě...takže je dobrý pohlídat si při změně k jinýmu obsahu aby na to místo nebylo moc vidět.
jinak rozdíl je ve vrtání... a občas bejvá živější než 1,6...ale je to fakt kus od kusu...
jinak podle kódu CK= 1,5D CR=1,6D CX=1,6TD
ale v poho můžeš mít JP=1,6D ale z dvojky (má hydroštely a větší výkon) (jediná úprava která je trochu těžší je to že musíš vyměnit plech pod vstřikovacím čerpadlem,je tam jinak silentblok u jedničky a jinej u dvojky)
jinak rozvody se zajišťujou plocháčem u vačkový hřídel a kolíkem u kola vstřikovacího čerpadla(ale neboj na plechu pod čerpadlem je šipka a na kole je tečka či jiný znamení
a na setrváku jsou napsaný stupně (uvidíš na to když sundáš ten plast co je na převodovce,poznáš to...je to na převodovce v místě setrváku,bejvá v tom šestihran...ale fakt si ho nevšímej v poho to de vyndat celý...) hlavně tou dírou nic nelej!!! tamtudy se oloej do převodovky fakt neleje (neříkám to proto že bych ti nevěřil,ale jen tak pro jistotu...ta díra svádí)
Ahoj
je to přesně na tom místě...takže je dobrý pohlídat si při změně k jinýmu obsahu aby na to místo nebylo moc vidět.
jinak rozdíl je ve vrtání... a občas bejvá živější než 1,6...ale je to fakt kus od kusu...
jinak podle kódu CK= 1,5D CR=1,6D CX=1,6TD
ale v poho můžeš mít JP=1,6D ale z dvojky (má hydroštely a větší výkon) (jediná úprava která je trochu těžší je to že musíš vyměnit plech pod vstřikovacím čerpadlem,je tam jinak silentblok u jedničky a jinej u dvojky)
jinak rozvody se zajišťujou plocháčem u vačkový hřídel a kolíkem u kola vstřikovacího čerpadla(ale neboj na plechu pod čerpadlem je šipka a na kole je tečka či jiný znamení
a na setrváku jsou napsaný stupně (uvidíš na to když sundáš ten plast co je na převodovce,poznáš to...je to na převodovce v místě setrváku,bejvá v tom šestihran...ale fakt si ho nevšímej v poho to de vyndat celý...) hlavně tou dírou nic nelej!!! tamtudy se oloej do převodovky fakt neleje (neříkám to proto že bych ti nevěřil,ale jen tak pro jistotu...ta díra svádí)
Ahoj