golf 1 gti motor prekopad na seriovy 1,6 karbec ano ne/jde
Moderátor: lister
- MaR5
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
golf 1 gti motor prekopad na seriovy 1,6 karbec ano ne/jde
jde mi o to jestli jsou rozdilne jen hlavy na motorech 1,6 Gti i karbec jestli staci vymeni t hlavu a vse bude ok pasovat
jde mi o to usadit karbec
jde mi o to usadit karbec
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, rozdil je akorat v hlave. Ja to delam tak, ze tam necham vstriky, akorat je zavarimGTI1 píše:Karbec můžeš dát i na GTi hlavu,jen v ní necháš vstřiky, nebo si necháš vyrobit ucpávky.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Já sem si nechal vyrobit silonový ucpávky místo původní redukce pro vstřiky a odpadl problém s těsnícíma O kroužkama.Thomas píše:Presne tak, rozdil je akorat v hlave. Ja to delam tak, ze tam necham vstriky, akorat je zavarimGTI1 píše:Karbec můžeš dát i na GTi hlavu,jen v ní necháš vstřiky, nebo si necháš vyrobit ucpávky.
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to je lepsi reseni Ja sem se s tim nechtel sr*t tak sem vzal CO a byloGTI1 píše:Já sem si nechal vyrobit silonový ucpávky místo původní redukce pro vstřiky a odpadl problém s těsnícíma O kroužkama.Thomas píše: Presne tak, rozdil je akorat v hlave. Ja to delam tak, ze tam necham vstriky, akorat je zavarim
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to chceš kvuli nefunkčnímu čerpadliu překopávat na karbec ? snad ne...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
a myslis ze ti to projde STK kdyz mas misto mech. strikacky karbec? jinak cerpadlo se to uz myslim resilo a je 100x jednodussi ho nahradit nez to prekopavat na karbec nehlede na to ze novy cerpadlo te vyjde levnejc nez cela predelavka na karbec.MaR5 píše:koupil jsem golfika na volny cas, je to prekovavka z origo 1,6 na GTI a cerpadlo je pofiderni,jelikoz potrebuji udelat STK tak mi nic jineho nezbyva naz tam dat karbec a bojim se spotreby GTI:)casem bych to vrati zpet
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne co se spotreby tyce na tom nebudes o moc lip, mozna prave naopak... ja mam teda taky predelano na karburatory, ale kvuli vykonu, ne kvuli spotrebe
Cerpadlo se necha sehnat, nemusi bejt ani original. Proste vyzkousej treba ze S 1203, to sme myslim pouzivali taky
Cerpadlo se necha sehnat, nemusi bejt ani original. Proste vyzkousej treba ze S 1203, to sme myslim pouzivali taky
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Litvínov
Jo jo,přesně tak z Š1203 tam jde taky,měl jsem ho taktéž na G1 GTIThomas píše:Hlavne co se spotreby tyce na tom nebudes o moc lip, mozna prave naopak... ja mam teda taky predelano na karburatory, ale kvuli vykonu, ne kvuli spotrebe
Cerpadlo se necha sehnat, nemusi bejt ani original. Proste vyzkousej treba ze S 1203, to sme myslim pouzivali taky
- MaR5
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
-
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Litvínov
Já jsem ho koupil přes inzerát v annonci za 250kčMaR5 píše:ale jo, auto je bylo puvodem 1,6 karbec a celej puvodni motor k tomu mam jenomze nevim v jaky stavu,tak mi zajimalo jestli jde klonovet s GTI motorem:) prave ze na STK se nebude libit ta strikacka. jinak s cerpadlem z š1203 to me zajima a laka?kolik stoji tak
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Určitě ho seženeš někde,kde opravujou sanitky Po přechodu od dvácettrosek na normální vozidla jich zaručeně pár budou mít volnejchKraken píše:Já jsem ho koupil přes inzerát v annonci za 250kčMaR5 píše:ale jo, auto je bylo puvodem 1,6 karbec a celej puvodni motor k tomu mam jenomze nevim v jaky stavu,tak mi zajimalo jestli jde klonovet s GTI motorem:) prave ze na STK se nebude libit ta strikacka. jinak s cerpadlem z š1203 to me zajima a laka?kolik stoji tak
- MaR5
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
cerpadlo GTI 1,6ccm
mam jeste dotaz,potrebuji radu ohkledne koupe cerpadla z š1203 ,od jedcnoho zdroje co mi rikal pry uplne nestaci dodavat plnny tlak?