Turbo
Moderátor: lister
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
tjn turbem zvysis tlaky v motoru a to by nemusela vydrzet hlava motoru ci jine casti neni to dobrej napad ... lepsi je tam dat TD z dvojkyPeťas píše:A není rozumnější dát tam zrovna 1.6 TD, než to dodělávat?MDK píše:Zdravim.Nemáte někdo zkušenosti s montáží turba na 1.6 D.Co to obnáší a tak.Díkes
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ale zkusit to muzes, ze jo Jde akorat o to dat tam svody upraveny pro turbo, mely by tam pasovat ty z 1,6TD. Kdyz to tam napachas tak musis akorat zapojit podtlak k pretlakovemu ventilu turba. Ten vytahnes z cerpadla. Koukni se na cerpadlo u TD kudy je vyvedeny podtlak a mozna ze to budes mit stejne.
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
potřeboval bys:
sací potrubí (mezi motorem a turbem) + přetlakový ventil co je na něm
výfukový potrubí (mezi motorem a turbem)
možná alespoň první díl výfuku
airbox
trubko-hadici mezi airboxem a turbem + odvzdušňovací hadici do této trubkohadice + hadici od přetlakovýho ventilu
turbo
odpadovou trubku od turba do vany
vanu
tlakovou trubku od držáku olej. filtru k turbu
možná držák ol. filtru nebo ho předělat
jiné tlakové čidlo v držáku filtru
chladič oleje (výměník olej/voda) + jiné vodní hadice a jiná vodní trubka
jiný vstřikovací čerpadlo
trysky
trubičky ke vstřikovačům
+ ještě všechny těsnění, nějakou tu hadičku + to, co jsem zapoměl
+ není ještě jiná vačka nevím, poraďte
dále by to chtělo:
větší chladič, než je ten z 1.6D
jinou převodovku než 1.6D, ta je fakt dost krátká
a jiný brzdy by taky asi nevadily, to ale nevím, co tam máš
Je fakt asi jednodušší sehnat celý jiný motor, protože něco seženeš snadno a něco třeba neseženeš vůbec nebo jen velmi špatně.
Dále to nemusí s původním motorem být ono, a stejně nebude mít chlazený písty
sací potrubí (mezi motorem a turbem) + přetlakový ventil co je na něm
výfukový potrubí (mezi motorem a turbem)
možná alespoň první díl výfuku
airbox
trubko-hadici mezi airboxem a turbem + odvzdušňovací hadici do této trubkohadice + hadici od přetlakovýho ventilu
turbo
odpadovou trubku od turba do vany
vanu
tlakovou trubku od držáku olej. filtru k turbu
možná držák ol. filtru nebo ho předělat
jiné tlakové čidlo v držáku filtru
chladič oleje (výměník olej/voda) + jiné vodní hadice a jiná vodní trubka
jiný vstřikovací čerpadlo
trysky
trubičky ke vstřikovačům
+ ještě všechny těsnění, nějakou tu hadičku + to, co jsem zapoměl
+ není ještě jiná vačka nevím, poraďte
dále by to chtělo:
větší chladič, než je ten z 1.6D
jinou převodovku než 1.6D, ta je fakt dost krátká
a jiný brzdy by taky asi nevadily, to ale nevím, co tam máš
Je fakt asi jednodušší sehnat celý jiný motor, protože něco seženeš snadno a něco třeba neseženeš vůbec nebo jen velmi špatně.
Dále to nemusí s původním motorem být ono, a stejně nebude mít chlazený písty
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
njn ale kdybys to s tim turbem chtel zkusit mam nadhernou hlavu na diesela takze kdyz se ti pokazi muzem udelat kseft fakt mam hlavu v krasnym stavu
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
4 měsíce není moc, buď v klidu . určitě bude zalitý naftou, takže je to ok, a kdyby zalitý nebylo, tak tam nejspíš ještě zbytky nafty budou a vzduch se do čerpadla nedostanebater píše:cus delsi dobu mi doma stoji jetta - 1.6 TD,mam dotaz na cerpadlo,jestly nezacne reznout zevnitr,kdyz se snim 4.mesice uz nejezdi...ma to vliv,bylo by lepsi to vyndat??
Diky
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
D předělávat na TD je kravina, za prvý je s tím práce, a hlavně atmosférický 1,6D nemá ostřik pístů ze spoda olejem, TD už to má.... takže radši koupit komplet TD i se skříní a je to
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5