Průchozí výfuk

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
dred16
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.10.2011 23:48
Bydliště: Velké Meziříčí

Průchozí výfuk

Příspěvek od dred16 »

Zdravím, zabejval se tu někdo průchozím výfukem? Mám zvedlý komprese a motor se bude dopovat karbecama z R1, tak by to chtělo i aby líp vyplachovalo. Mám svody, kat pryč a jak dál? Střed udělat pruchozí jen s vatou nebo místo něj rezonátor? Zadní díl bych viděl s jednou přepážkou aby to tak neřvalo. Nějaké rady?
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Minuteman »

ja mam treba na svým vyfuk jako rovnou rouru odpredu dozadu a bez problemu, navic rezonator ti nepomuze, spise snizi vykon, podobne jako kat, protoze roura nebudu stejne siroka, a plyny se zpomali... jinak sirku mam nechanych tech 55 mm, co tam byla, nevim jak s tvym pripadem, kdybys chtel sirsi :-)
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Uživatelský avatar
dred16
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.10.2011 23:48
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od dred16 »

No tak o tom bych teda polemizoval. Mrkni jak rezonátor vypadá uvnitř, je tam větší průměr a jsou tak takový jakoby šupiny do spirály což usměrňuje víření ve výfuku. Pro nárůst výkonu sporný, ale nevidím důvod když se správně umístí aby snižoval výkon.
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Minuteman »

jo jasny, to sem nenapsal uplne koser, proste pokud se znicehonic zvetsi prumer roury, plyny se zpomali, mensi prumer, rychlejsi prutok, dokud clovek nepotrebuje kvuli vykonu vetsi svody a pak rouru... ale fyzikalne - pokud se znicehonic zvetsi prumer, plyny se zpomali :-) btw rychlejsimu utikani plynu pomuze vstrik z dieselu do vyfuku :-) navrta se doura se zavitem, hodi sem tam vstrik s benzinovou hadickou a k radicce dat spinac, ze pokazde, kdyz se preradi, to hodi benal do vyfuku, sice to vystreli, ale funguje to, plyny rychlej leti ven... potvrzeno viz 924 carrera gts...
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Minuteman »

resp nikomu nic nenutim, ja sam mam rovnou rouru a su spokojeny, ve vysokych otackach to lip tahne, jediny problem je, ze to trosku rve, ale to me az tak netlaci... rezonator sem chtel taky, ale koumal sem to na spouste forech, ptal se lidi, co stavi zavodni motory a ti ti reknou, ze cokoliv, co na rovne roure zvetsi prumer neni koser, tak proc to tam davat, kdyz to postrada smysl? navic u zbrane taky clovek nema v hlavni "rezonator" pro zrychleni prutoku plynu, ta je proste rovna a funguje to, vyfuk je jenom stejna analogie, pouze ve vetsim :-)
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Uživatelský avatar
splouchy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4798
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od splouchy »

no jo a co třeba idální plnění motoru,,,pokud se v tom takhle vyznáš tak určitě víš že při plnění válce novou směsí je otevřenej sací ventil a zároven je trosku pootevrenej výfukovej kterej pomale zavírá a potrebuješ mít ve výfuku nějakej protitlak jinak ti to nasaje moc paliva který proste neshoří a je tam zbytečně, vejfuk je velká alchymie a u každýho motoru to je jinak právě kvuli váčkám, když budeš mejt nahovna vostrou vačku tak prosím,ale u neupravený atmosféry je dát trubku a nic podle me hloupost a tím se te nechci nijak dotknout,
GTI is pure adrenalin YEAH!!!

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Minuteman »

v pohode, ja se neurazim, ja tam mel uz predtim vyrizly kat a rikal sem si, tak tam hodme misto neho rovnou rouru, protoze to jakkdyby divne "cvakalo"... a o autu ted nedochazi dech ve vysokych otackach... tot vse, ja s tim mam pozitivni zkusenosti :)
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Uživatelský avatar
dred16
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.10.2011 23:48
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od dred16 »

Stejně to dopadlo tak že mám pokoupenejch víc dílů a budu laborovat :) Pak dám vědět... na jaře :-D :-D
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Peťas »

Mám na 1.8, 2H svody 4+1, odstraněný kat (to už soudruzi v DE), odstraněný středový tlumič a zadní je pouze absorbční. Takže vlastně průchozí výfuk. Skládal jsem to z dílů koupených na ebay. Zvuk je, podle mě, ideální - při klidné jízdě nijak neruší a když se na to šlápne, tak si pěkně zařve. 8) Dělal jsem to postupně a jako poslední jsem měnil koncový tlumič. Jak jsem to postupně měnil, tak jsem nepozoroval žádné rozdíly v chování motoru, jenom se nepatrně zlepšoval zvuk. Po výměně zadního tlumiče, mi přišel motor lehce pružnější a líp se vytáčel. Zvedla se ale znatelně spotřeba, zhruba o 1.5l/100km. Na ebay jsem koupil chip, a po výměně "švába" v ŘJ, na základě jedné z instrukcí k chipu, zvětšil předstih (od oka). Auto začalo jet ještě o chloupek líp a spotřeba klesla - možná i o něco málo niž než původně.

Momentálně naprostá spokojenost. :good:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
dred16
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.10.2011 23:48
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od dred16 »

Peťas píše:Mám na 1.8, 2H svody 4+1, odstraněný kat (to už soudruzi v DE), odstraněný středový tlumič a zadní je pouze absorbční. Takže vlastně průchozí výfuk. Skládal jsem to z dílů koupených na ebay. Zvuk je, podle mě, ideální - při klidné jízdě nijak neruší a když se na to šlápne, tak si pěkně zařve. 8) Dělal jsem to postupně a jako poslední jsem měnil koncový tlumič. Jak jsem to postupně měnil, tak jsem nepozoroval žádné rozdíly v chování motoru, jenom se nepatrně zlepšoval zvuk. Po výměně zadního tlumiče, mi přišel motor lehce pružnější a líp se vytáčel. Zvedla se ale znatelně spotřeba, zhruba o 1.5l/100km. Na ebay jsem koupil chip, a po výměně "švába" v ŘJ, na základě jedné z instrukcí k chipu, zvětšil předstih (od oka). Auto začalo jet ještě o chloupek líp a spotřeba klesla - možná i o něco málo niž než původně.

Momentálně naprostá spokojenost. :good:
A zůstal jsi u stejného průměru?
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Peťas »

Zůstal. Protože jsem to neměnil jako komplet, tak jsem vlastně i musel. Nechtěl jsem dělat redukce a taky jsem chtěl, aby bylo možné kdykoliv vrátit některý z původních dílů.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Minuteman »

Peťas: Amen! taky to tak mam :D
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Peťas »

:good:

Při řazení ve vyšších otáčkách pod plným plynem si to i hezky střelí :twisted: , tak je o zábavu postaráno. :yahoo:

Ono to i cenově nebylo zase tak hrozné, i když KATové svody byly znatelně dražší, než ty "obyčejné".
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
dred16
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.10.2011 23:48
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od dred16 »

Já kat měl, ale nebyl zapsán v TP tak budou bezKAT svody :) :)
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Průchozí výfuk

Příspěvek od Peťas »

Já ho zapsaný taky nemám, takže na STK v pohodě, ale emisema stejně neprojdu, protože motor 2H se bez katu nedělal. :negative:

Na druhou stranu by to snad mělo splňovat emise EURO1 (údajně to importér potvrdí a bude to zapsané v TP), tak až někde ty ekopaka zavedou ve městech zóny, budu mít zelenou nálepku. :lol:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Motor“