Zdravím, poradil by mi někdo jak předělat automatický sytič na mechanický?
Strašně dlouho mi jde auto na sytič a nějak už nevím co s tim. Zkusim ještě
vyměnit to čidýlko na karburátoru, ale jestli ani to nepomůže chtěl bych řešit
vypínání sytiče ne-automatickou cestou. Máte nějaký tip jak na to?
Co s tou hadičkou co šla do čidla? Mám motor 1,6 benzín 55kw.
automaticky sytic predelat na mechanicky
Moderátor: lister
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 31.05.2011 10:54
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
asi by bylo dobrý napsat o jakej motor, nebo ještě líp karburátor se jedná..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
Jak bylo napsáno, bez konkrétních informací těžko radit přesně.
Obecně - ty ovládací prvky sytiče byly vyhřívané jak elektricky, tak vodou z chlazení a podle toho jak byla voda horká, buď jelo auto na sytič nebo ne. Celým tím modulem jde po povolení pár šroubků pootočit a tím docílit (podle toho na kterou stranu se pootočí), že sytič buď vypne dřív, nebo později. Celý princip sytiče je vlastně pouze o tom, že je více otevřená škrtící klapka.
Na golfech jsem s tím nikdy nějaký větší problém neměl, ale už z principu jsme je pootáčel tak, aby vypínaly dřív.
Obecně - ty ovládací prvky sytiče byly vyhřívané jak elektricky, tak vodou z chlazení a podle toho jak byla voda horká, buď jelo auto na sytič nebo ne. Celým tím modulem jde po povolení pár šroubků pootočit a tím docílit (podle toho na kterou stranu se pootočí), že sytič buď vypne dřív, nebo později. Celý princip sytiče je vlastně pouze o tom, že je více otevřená škrtící klapka.
Na golfech jsem s tím nikdy nějaký větší problém neměl, ale už z principu jsme je pootáčel tak, aby vypínaly dřív.
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 31.05.2011 10:54
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
Karburátor pierburg 2E. Motor 1,6benzín bez vstřiku.
přesně tohle tam mám
přesně tohle tam mám
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
Sytič je ale přesně na druhé straně obrázku.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
ona to vlastně není škrtící klapka, ale jiná klapka nad škrtící klapkou, a není ani moc otevřená, spíš bych řekl zavřená (postupně se otevírající).Peťas píše: Celý princip sytiče je vlastně pouze o tom, že je více otevřená škrtící klapka.
když je motor studenej, klapka se zavře (přivře), tím se zvýší podtlak v difuzoru a ten vysává víc benzínu přes trysky = bohatší směs.
starší karbecy PIC 31 nebo jak se jmenovali byly jak s manuálním tak automatickým sytičem, u toho 2E už to asi bude jen v automatu, takže jak psal Peťas..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 31.05.2011 10:54
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
Jo to já vim, kde je ten obrázek byl někde tady na fóru a už tam bylo to zakroužkování.. Tak se omlouvám za to že to bylo matoucí. Jen jsem chtěl ukázat jak je tam to čidlo.. takže zkusit ho pootočit?
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: automaticky sytic predelat na mechanicky
Povolíš ty tři šroubky na kroužku, přes který ten sytič drží a můžeš s ním pootočit. Na modulu a karburátoru jsou rysky a když jsou proti sobě, tak je to poloha z "výroby". Hlavně zkontroluj, jestli funguje ten elektrický "ohřev" termostatu.
Důležitá podmínka dobře fungujícího sytiče je, že je správně seřízený karburátor a funguje na něm všechno jak má.
Důležitá podmínka dobře fungujícího sytiče je, že je správně seřízený karburátor a funguje na něm všechno jak má.