teplotne cidla JH-help
Moderátor: lister
- eazydaz
- Závodník
- Příspěvky: 618
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
teplotne cidla JH-help
Prosim neviete ci sa daju premerat teplotne cidla a ake maju mat hodnoty? Jedna sa o motor 1,8 70kw JH, K-jetronic s lambdou. Ide o to,ze ked je studeny tak hned po starte to chce zdochnut,nastartuje na brnk a potom prudko spadnu otacky dole,ale ide nejak. Ked som odpojil rano hnede 2 pinove cidlo,tak auto krasne drzalo otacky po starte,tak ako to ma byt,to cidlo je,ale dost drahe,tak aby som nekupoval zbytocne tak by som ho premeral ak sa da. Pripadne aj to teplotne cidlo pre lambdu. Obidve tie cidla su v prirube+je tam cidlo pre budiky. Dakujem vopred.
- zdenda.88
- VWjunior
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 25.12.2007 21:09
- Bydliště: Rumburk
Re: teplotne cidla JH-help
to by me take zajimalo, taky mi po nastartovani chcipne pokud 3x nezvysim otacky plynem.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.12.2013 16:44
Re: teplotne cidla JH-help
tiez som mal problem so startovanim.
za studena nastartoval hned ale pobezal 2-5sekund a zhasol.
opat nastartoval hned a opat zhadol. cim som to dlhsie skusal vzdy ma volnobeh isiel dlhsie no po pridani plynu hned zhasol
vymenil som teplotny regulator paliva co je na bloku motora pri olejovom filtri a vsetko ok
preto nemusia byt hned teplotne cidla vadne
za studena nastartoval hned ale pobezal 2-5sekund a zhasol.
opat nastartoval hned a opat zhadol. cim som to dlhsie skusal vzdy ma volnobeh isiel dlhsie no po pridani plynu hned zhasol
vymenil som teplotny regulator paliva co je na bloku motora pri olejovom filtri a vsetko ok
preto nemusia byt hned teplotne cidla vadne
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: teplotne cidla JH-help
jestli to nebude tím, že teplotní čidlo u K-jetronicu neovlivňuje chod motoru ale polohu rafičky teploměru.
naproti tomu teplotní regulátor zajišťuje obohacení směsi u studenýho motoru (některý verze i obohacení při akceleraci), takže při problémech s během studenýho motoru, je to první věc na kterou se zaměřit..
naproti tomu teplotní regulátor zajišťuje obohacení směsi u studenýho motoru (některý verze i obohacení při akceleraci), takže při problémech s během studenýho motoru, je to první věc na kterou se zaměřit..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..