1.8 16v Weber 45
Moderátor: lister
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
1.8 16v Weber 45
Ahoj pořídil sem si do svého scirocca 16ti ventila chci ho dávat na webery. Pořídil sem za slušné peníze dvojčata 45tky dcoe a programovatelné zapalování od ignitechu(má sním někdo zkušenosti?) a chci se zeptat co všechno musí zůstat z originální motorové elektriky? Chci dělat čistý motorový prostor tak že bych se chtěl zbavit co možná nejvíc kabeláže. Díky za každou radu
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v Weber 45
s ignijetem zkušenosti nemám, ale oceňuju tenhle zodpovědnej přístup, programovatelný zapalování je správná cesta.
možná bys mohl napsat co přesně do toho ignitecu máš, pak se můžem podívat co to umí.
z origo elektriky bude potřeba startér, altík, čidlo teploty a obě čidla tlaku oleje pro budíky, pak jestli máš snímač tlaku oleje pro MFA nebo budík do střed panelu.
Ignijet bude asi potřebovat vlastní čidlo teploty, teď je otázka jestli se dá použít jakýkoliv, nebo musíš sehnat čidlo z nějaký konkrétní motorky.
další je potenciometr na snímání polohy škrtící klapky, ten bude potřeba dodělat, a zkalibrovat v ignijetu, no a pak přijde na řadu zlatý hřeb - snímání otáček a polohy kliky.
mám obavy, že snímání otáček z rozdělovače nebude fungovat, protože motorky nepoužívají rozdělovač a jednu indukčku.
takže bude potřeba vyrobit nějaký kolo a držák pro čidlo, kolo upevnit na kliku tak, aby jeho poloha byla v nějakým vztahu k HÚ prvního válce.
problém je v tom, že takovýhle kolo dává jednotce info o tom , že 1 a 4 nebo 2 a 3 válec se blíží k HÚ, ale nepozná kterej válec je v kompresním zdvihu a kterej končí výfuk, takže se dá použít jen v režimu "wasted spark", tzn. jiskru dostanou oba válce v HÚ naráz, umí to ignijet ?
pokud ne, tak je tady poslední varianta, kolo s čidlem na kliku plus další čidlo na snímání polohy vačky, to umožní rozlišit HÚ každýho válce a zapalovat sekvenčně.
s megasquirtem by nic z toho nebyl problém, a ještě by tam bylo spousta dalších možností do budoucna..
možná bys mohl napsat co přesně do toho ignitecu máš, pak se můžem podívat co to umí.
z origo elektriky bude potřeba startér, altík, čidlo teploty a obě čidla tlaku oleje pro budíky, pak jestli máš snímač tlaku oleje pro MFA nebo budík do střed panelu.
Ignijet bude asi potřebovat vlastní čidlo teploty, teď je otázka jestli se dá použít jakýkoliv, nebo musíš sehnat čidlo z nějaký konkrétní motorky.
další je potenciometr na snímání polohy škrtící klapky, ten bude potřeba dodělat, a zkalibrovat v ignijetu, no a pak přijde na řadu zlatý hřeb - snímání otáček a polohy kliky.
mám obavy, že snímání otáček z rozdělovače nebude fungovat, protože motorky nepoužívají rozdělovač a jednu indukčku.
takže bude potřeba vyrobit nějaký kolo a držák pro čidlo, kolo upevnit na kliku tak, aby jeho poloha byla v nějakým vztahu k HÚ prvního válce.
problém je v tom, že takovýhle kolo dává jednotce info o tom , že 1 a 4 nebo 2 a 3 válec se blíží k HÚ, ale nepozná kterej válec je v kompresním zdvihu a kterej končí výfuk, takže se dá použít jen v režimu "wasted spark", tzn. jiskru dostanou oba válce v HÚ naráz, umí to ignijet ?
pokud ne, tak je tady poslední varianta, kolo s čidlem na kliku plus další čidlo na snímání polohy vačky, to umožní rozlišit HÚ každýho válce a zapalovat sekvenčně.
s megasquirtem by nic z toho nebyl problém, a ještě by tam bylo spousta dalších možností do budoucna..
- Přílohy
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
Re: 1.8 16v Weber 45
Díky za info. Přidávám foto mého zapalování mám ktomu ozubený modul a snímač otáček na kliku s označením zubu který má přijít naproti snímači když je 1válec v HÚ. Kupoval sem to od klučiny co to měl na toyotě a bylo mi řečeno že mu to běželo jen na snímači z té kliky.
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v Weber 45
tak v tom případě není co řešit, jestli to spolu už fungovalo jak tam měl vyřešenej ten potenciometr na klapce ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec
Re: 1.8 16v Weber 45
To já právě vůbec nevim dostal sem jakejsi papírek a tam je napsáno. Modrá - otáčkoměr, Hnědá - kontrolka max, Žlutá - kostra, červená - odpojovač , červený slabý - +
Scirocco 53B Pl 16v dva webery
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v Weber 45
to je ono, ne ?
http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/tcip/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/tcip/" onclick="window.open(this.href);return false;
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- chicon
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 29.01.2012 18:51
- Bydliště: Liberec