takže si to shrneme, ta vypínací páka na převodovce jede zvednout tak že je rovnoběžná s převodovkou, nebo i víc bez většího odporu (rukou), takže se dá říct, že zvedáním páky se nestlačuje přítlačák (kdyby se stlačoval přítlačák, nešlo by to rukou).
pokud je to tak, bude buď prasklej palec, nebo propíchlej vypínací talířek.
palec je na konci převodovky v domečku, kontrola ja jednodušší než demontáž celý převodovky, takž bych začal tady.
najedeš předníma kolama na špalky, vypustíš olej z převodovky (víčkem na 17mm inbus pod diferákem), druhej den podložíš převodovku heverem, vyndáš přední držák motoru a převodovky, a držák převodovky u baterky, spustíš heverem níž a máš hromadu místa kolem domečku.
vyšroubuješ 6 šroubů M8 a sundáš domeček.
pak si hlavně pohlídej aby nevyjela tyčka s pružinkou (červená na obr.) jinak se ti rozpadnou vidličky a budeš rozebírat převodovku