1.5D - problem s chodem motoru...

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Petee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 02.03.2011 23:31
Bydliště: Jihlava

1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Petee »

Nevite nekdo co by mohlo zpusobovat takovyto divny chod motoru? Motor je komplet po GO vcetne rozvodu. Nemohlo by byt hozene cerpadlo o 180° na rozvodech??? To je jedine co me napada. Ma to hrozne surovy chod. Kouri to jak blazen a nejde pridavat plyn. Kdyz chci pridat tak se to dusi....

Petee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 02.03.2011 23:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Petee »

https://m.youtube.com/watch?v=bj0e2oRFC4w" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Martin S.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 07.04.2008 21:53
Bydliště: Frýdlant

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Martin S. »

180°se mi nezdá
Predvstrik?
Nastaveni rozvodu?

Petee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 02.03.2011 23:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Petee »

Tak jsem dnes pretocil cerpadlo o 180° a motor nejde nastartovat. Takze predpokladam ze tak jak to bylo predtim tak to bylo spravne. Je totiz blbe, ze nevim jak ma byt sparvne natocene cerpadlo, protoze v remenici jsou 2 aretacni diry a v drzaku cerpadla je dira jedna-nebo je na to nejaky figl? Bohuzel ale nevim jak dal...chtelo by to nejakeho frajera pres motory...nebyl by tu nekdo ochotny-samozrejme za koruny. Okoli Jihlava.?

Petee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 02.03.2011 23:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Petee »

Tak cerpadlo vraceno zpet. Motor zase bezi. Zacal jsem tedy nastavovat predvstrik - pohnutim cerpadla na prirube. Chod motoru se trochu zklidnil, ale nebylo to jeste ono. Auto stale hodne kourilo-cerne. A i chod motoru nebyl 100%. Zacal jsem tedy jeste tocit tim sroubkem na davku paliva. Pak jsem auto nastartoval a ted jde motor postupne samovolne do otacek. Hned jsem auto chcipnul, takze nevim kam az by to slo, ale pripadalo mi to, ze by sel motor do hodne vysokych az temer maximalnich otacek. Muze mit tenhle sroubek na otacky motoru takovy vliv? Otocil jsem s tim tak o ctvrt otacky. A popravde ani nevim kam mam ze sroubkem tocit, abych snizil davku, protoze podle me tam jde moc nafty....budu rad za jakou-koli radu, protoze uz si moc nevim rady...

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od jirkaTDI »

když ho zašroubuješ - přidáš naftu, když vyšroubuješ - ubereš
ale hýbat se s tím musí jen při nastartovaným motoru, protože je to docela citlivý a zároveň je potřeba s tím doladit volnoběžný otáčky na dorazu plynu, protože když přidáš, tak jdou otáčky nahoru a naopak...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Petee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 02.03.2011 23:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Petee »

Diky za odpoved. Jak to mam ale nastavovat pri nastartovanem motoru, kdyz mi temer okamzite leti otaci nahoru ( do maxima ).?? Volnobezne otacky mam jinak mastavene tim sroubem temer na nejnizsi - sroub jsem skoro vytocil uplne pryc z cerpadla... Asi to bude chtit opravdu nejakeho motorare ( cerpadlare ) , protoze tohle uz je na me moc...a hlavne se toho bojim, abych neznicil motor...

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od jirkaTDI »

Zkus zavolat do do Diamosu Měřín, tam by ti to mohli umět nastavit na stolici :wink:
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od jirkaTDI »

Petee píše:Volnobezne otacky mam jinak mastavene tim sroubem temer na nejnizsi - sroub jsem skoro vytocil uplne pryc z cerpadla...
To je právě znamení, že to máš hrozně moc přidané na naftě. Zašroubuj klidně o otáčku ten šroubek na bohatost, pak můžeš zkusit nastartovat a být připravený ubírat dokud budeš mít rozumný volnoběh, pak zvýšíš volnoběh na dorazu plynu a znovu ubereš dávku :wink:
Naposledy upravil(a) jirkaTDI dne 16.03.2016 23:18, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Petee
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 02.03.2011 23:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od Petee »

Tak dnes byl u me cerpadlar ( pan co mi repasoval cerpadlo + vstriky ) a bylo mi receno, ze je stoprocentne stale otevreny naplno jeden vstrik - tedy ze je zalehly. Proto ten kovovy, tvrdy chod motoru a proto to i hodne kouri. A to ze mi to ted jde samovolne do otacek je pry asi zpusobene tim, ze se neco kouslo v cerpadle. Toto vse je pry zpusebe tim, ze repasi techto veci mi delal cca pred rokem a az ted jsem zacal motor ozivovat - tedy moc dlouha doba od repase a proste to zalehlo... Takze v tuto chvily opet vstriky ven, zjistit ktery je kousnuty a zprovoznit ho. Vratit do auta a zkusit nastartovat - pokud se chod motoru sklidni a prestane to hulit, tak se bude resit cerpadlo...tak jsem na to zvedavej.

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5D - problem s chodem motoru...

Příspěvek od jirkaTDI »

kdo ti dělal to čerpadlo? Klidně SZ, dík :wink:
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Odpovědět

Zpět na „Motor“