jak se ma jevit v poradku napojeni pancerovanych hadic k jednotlivym vstrikum v hlave valcu? jestli kdyz za nej vezmu-muze byt vule nebo fest? jeden ma vuli ve vsech smerech.
mozna blbej dotaz ale opravdu to nevim--byl jsem spise pres stary Renaulty takovouhle vymozenost nemaji ale maji mouchy zase jinde:) toho myho Golfa GTI jako by meli cikani,ale nemeli-ja se chci pokusit to rozhybat s tim GTI motorem,jsou v nem nejaky veci na motoru novy ale ty dulezity stradaji:(,az evetuelnui moznost tam dat 1,6karbec co k tomu byl,ale to se mi nechce
zase ja:) jenom dotaz- jak ma byt v poradku ?
Moderátor: lister
- MaR5
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
pouzda se dají udělat, vstřik drží v pouzdru pomocí gumovýho kroužku, kterej časem ztvrdne, a pak se to kejve. problém kejvacích ventilů je v tom že si kolem nich motor přisává falešnej vzduch.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..