Výměna motoru
Moderátor: lister
- matesxxx
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Borová Lhota - Benešov u Prahy
Re: Výměna motoru
No velice ti děkuji za podrobný popis. Vypadá to že asi budu mít 1.6 z dvojky golfa. A tedy s tím karbecem jsi mě naštval. Zrovna nedávno jsem prodal uplně fungl novej ještě nikdy nejetej karbec z favorita. Ten by byl uplně super.
No tak pak dám vědět jak jsem dopadl. Ještě tam asi rovnou hodím převodovku s 5 ti kvaltem. Nedělal jsi to také - jde to v poho nebo tam je nějaký problém.
Díky.
No tak pak dám vědět jak jsem dopadl. Ještě tam asi rovnou hodím převodovku s 5 ti kvaltem. Nedělal jsi to také - jde to v poho nebo tam je nějaký problém.
Díky.
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Výměna motoru
Jo ještě jsem si vzpoměl, že budeš potřebovat ten vrchní díl sání. Karburátoru G1 má menší průměr přívodu vzduchu a ten stávající plechový tam nedáš. Takže až budeš shánět ten motor sežeň si i ten samý kus, je už plastový a má přesně průměr na karbec z fáčka. Jsou úplně stejné,jenom že G1 má plechový a G2 plastový. Myslím že je to z 1,3 G2, ale už si nejsem jistý. Ale neboj poznáš ho, je úplně stejný (filtr i ten protikus budou krásně pasovat ) Karbec z Fačka je přeci jonom trochu modernější, lépe se seřizuje. No uvidíš sám. Převodovku jsem tam měl 5kvalt, ale tekl simering a tak jsem tam rovnou hodil tu z Gti.
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
Re: Výměna motoru
Můžeš tam dát karburátor ze š120,není velkej problém ho tam napasovat a jede to s ním líp jak s fáčkovým-podle mých zkušeností
- matesxxx
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Borová Lhota - Benešov u Prahy
Re: Výměna motoru
Tak jsem konečně sehnat motor i s celým autem z G2. Na pohled to vypadá stejně jen tam není ten silentblok na leveé straně motoru ale je vzadu, tak doufám že tam na něj jsou pod rozvoďákem alespoň díry. A tedy chtěl jsem přehodit i převodovku a koukal jsem že s e naní bude asi muset udělat nějaká držák, protože není na ty 4 šrouby shora ale asi jen dva z boku. Nemá někdo nějakou zkušenost s tím držákem, případně foto.
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
Re: Výměna motoru
Na tu převodovku s dvouma dírama z boku je origo držák,kdyby nebyla tma,tak ho dojdu vyfotit a možná najdu i jeden náhradní(ale to nevím jistě).Jinak pod rozvoďákem díry na jedničkovej držák motoru jsou.Já mám v g1 -motory GX a PF oba dva bez problémů.
S převodovkou z G2 pozor,ať ji zbytečně nesundáváš,má kolem děr jinak vymezovací válečky .Nevím jak jinak to popsat až uvidíš pochopíš
S převodovkou z G2 pozor,ať ji zbytečně nesundáváš,má kolem děr jinak vymezovací válečky .Nevím jak jinak to popsat až uvidíš pochopíš
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Výměna motoru
už jsem viděl hodně, ale tohle nechápu.....Marus píše: S převodovkou z G2 pozor,ať ji zbytečně nesundáváš,má kolem děr jinak vymezovací válečky .Nevím jak jinak to popsat až uvidíš pochopíš
pokud vím jedinej problém na kterej můžeš narazit u G2(3) převodovky při montáži do G1 je ten , že některý tyhle novější převodovky nemusí mít štefty (ani díry na štefty) na přidělání zadního silentbloku.
drřák na 2 šrouby mají všechny 5ti kvalty, tak si sežeň z GI ,scira nebo cabria..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
Re: Výměna motoru
1)Tady je ten držák
2)Kolem šteftu je zvětšená díra v ní je takovek kovovej váleček ,vyčnívá ven a určuje přesný usazení převodovky na motor.A když jsem přehazoval převodovku poprvé,tak nějakej chytrák ten váleček na převodovce zabrousil a mě nešla dát převodovka dotáhnout k motoru,protože to tam překáželo a nezapadlo to do toho vybrání.Už to je jasný??
Poprvé jsem to blbě popsal
2)Kolem šteftu je zvětšená díra v ní je takovek kovovej váleček ,vyčnívá ven a určuje přesný usazení převodovky na motor.A když jsem přehazoval převodovku poprvé,tak nějakej chytrák ten váleček na převodovce zabrousil a mě nešla dát převodovka dotáhnout k motoru,protože to tam překáželo a nezapadlo to do toho vybrání.Už to je jasný??
Poprvé jsem to blbě popsal
- matesxxx
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Borová Lhota - Benešov u Prahy
Re: Výměna motoru
No motor mám s převodovkou pospolu v autě a rozdělovat to nebudu takže problém s těmá válečkama by neměl být problém. Doufám jen že tamm budou ty díry na ten silentblok z boku pod řemenem. Jen tedy ten držák na tu převodovku. Měl by určitě vypadat jako na té fotce v předchozí odpovědi. Měl by tedy někdo na prodej????
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
Re: Výměna motoru
Ten držák vypadá opravdu takhle,jen tenhle je malinko "upravovanej-ořezanej" na 4q převodovku
- matesxxx
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Borová Lhota - Benešov u Prahy
Re: Výměna motoru
No a měl by tedy někdo na prodej,??? Třeba Marus??? Díky