Ahoj, v neděli bylo pěkně, tak jsem chtěl konečně vytáhnout cabrio na vyjížďku. No a jako na pech jsem vyjel z garáže a auto chcíplo a už něšl natočit! Zjistil jsem že mi povolila jedna příchytky na víku rozdělovače, ten se pohnul. Když jsem ho sundal, zjistil jsem, že se mi ulomil kus palce v rozdělovači. Dal jsem tam palec z rozdělovače plusem a mínusem 5 ohmů? Je to správně? Zkoušel jsem i jinou cívku ze škodovky ale nic! Měl jsem spálenou pojistku č. 10 ale nevím k čemu je, po výměně se strašně hřeje ale auto stejně nechytne. Mám v autě rozdělovač s podtlakem a jedním drátem co vede na primární vinutí cívky.
Mám i rozdělovač z GTi s konektorem na tři dráty, ale ten nevím jak zapojit. Prosím o pomoc, popřípadě schéma jak je to zapojené eventuelně jak tam předělat zapalování z GTi. Díky
nehází jiskru 1,6 Gti karbec
Moderátor: lister
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec
správně to rozhodně není, celá ta věta nedává smysl, takže je těžký se k tomu vyjádřit..dury2 píše: Dal jsem tam palec z rozdělovače plusem a mínusem 5 ohmů? Je to správně?
k čemu je pojistka č.10 ? to záleží na tom jakou tam máš pojistkovku (válečkový nebo nožový pojistky)
jak zapoijt rozdělovač s hallem najdeš tady http://icelord.net/vw/doc/1081-12.pdf
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec
Tak pořád jiskra nic, už jsem zjistil že 10 je od větráku/topení. Díky za link, až na něco přijdu, tak se tu zmíním.
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec
A neměl by tady někdo schema zapojení bez hallu?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec
na zapalování bez halla nepotřebuješ schéma, prostě na svorku 15 indukčky jde proud při zapnutým zapalování, a svorka 1 indukčky je spojená zeleným kabelem s přerušovačem v rozdělovači..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec
To právě všechno mám, akorát nevím co mi má jít z toho zeleného kabelu z přerušovače v rozdělovači.
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec
Tak pořešeno. Přerušovač nebyl ukostřen. V tom středu na kterém je palec, je taková pojistka aby se střed nevysunoval a zároveň to spojuje ten střed s kostrou, bylo to vypadlé. Ale stejně je to nějaké divné, přerušovač byl nějak špatně nastaven, kladivko se nedotýkalo plně kontaktu. Nějak jsem to pošteloval,dle meřáku to přerušovalo. Ale teď jak nastartuji, tak to po chvilce chcípne a nebo to chcípne hned jak přidám otáčky. Nejdříve mi padne ručička otáčkoměru a za půl vteřiny motor chcípne. Asi to bude chtít jiný rozdělovač. A nebo neví někdo jak to správně nastavit?
- dury2
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nehází jiskru 1,6 Gti karbec = vyřešeno
Tak, výměna palce v rozdělovači a už šlape. V neděli mi to nedalo a s neseřízeným rozdělovačem a rozeštelovaným karbecem jsem se jel projet. Vzal jsem kamaráda, zatáhl mě k nám na letiště, zrovna si to tam na rozjezdu rozdávali Renault Megane Couch, Ibiza a G3 Variant (s polepama Gti ) kluci byli asi nějací šlechtiči , auta samej plast, laminát, světýlka a podobný tunning z Globusu , hlavně ten s tou G3, výfuky jako okapy, samá samolepa. Asi si aut moc nevážil, protože jezdil fakt jako prase po trávě, pálil gumy, prostě dobytek. Nicméně mě pinďouři hecli a šel jsem na rozjezd s nima . Ukázal jsem jim, kde má kanec píču, a musím se pochlubit, nejlepšího z nich ( s tou G3 ) jsem dal asi o 3 délky auta. , ostatní tak 15-20metrů. Asi to s tou G3 nemohl rozchodit, protože hnedka beze slova odjel . Pánové já byl tak hrdý, a když jsem jim pak řekl, že to ještě není seřízené a h***o to jede tak čuměli jako telata. No a když jsem jim řekl, jak to je staré a že je spráskal veterán, čuměli ještě víc. Pánové, já byl tak hrdý.. Přál bych ten pocit všem.