Sací příruba

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Sací příruba

Příspěvek od r.dasylva »

Pasuje sací karburátorová příruba z golfa II 1,8 na motor 1,8 GTi, JH? Případně z jakého motoru tam ještě pasuje. Díky
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Re: Sací příruba

Příspěvek od GTI1 »

Jestli si rozumíme a chápu to dobře,myslíš sací potrubí..To pasuje na všechny 8mi ventylové motory od obsahu 1500 do 2000.Jinak k tomu motoru JH,neni to GTi,ale jen 4 bodový mechanický vstřik.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Sací příruba

Příspěvek od r.dasylva »

Ano myslel jsem sací potrubí.. No tím pádem v tom mám trochu bordel :? . Mohl by jsi mi prosím trochu osvětlit které motory jsou GTi, případně označení. Vzadu na kastli mám origo napis GTi tudíš jsem si myslel.. :D.
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Sací příruba

Příspěvek od lister »

u G1 je to jednoduchý, GTI jsou buď 1,6 EG 110koní nebo 1,8 DX 112koní, oba se čtyřbodovou stříkačkou K-jetronic.
jestli tam máš karbec, tak jsi myslel špatně :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Sací příruba

Příspěvek od r.dasylva »

No já pravě uvažoval že tam dám karbec namísto původního 4bod vstřiku.. Otázka zda se to u tohodle motoru vyplatí???
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Re: Sací příruba

Příspěvek od GTI1 »

U 4 bodových stříkaček se většinou dávájí karbece pro zvýšení výkonu(ale to se nejedná o klasický karburátor),nebo to řeší zástavbu motoru do karoserie ve který byl původně karburátor a majitel se nechce zatěžovat taháním elektriky,výměnou nádrže atd.Každopádně pokud Ti jezdí auto bez problémů,montáž karburátoru nemá smysl.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Sací příruba

Příspěvek od r.dasylva »

Motor mi jde zatím vcelku kultivovaně, avšak výkon na 1,8 není zrovna ohromující. Navíc se mi zdá že mi to leniví a spotřeba roste. 8 litru na dálkových jízdách při "lehké noze".. To ohromen teda jsem vždy. Poslední kapkou bylo, když mě proháněla kámošova felda (50 kW).. A tak uvažuju jak nahonit nějakou kobylku navíc..
Inspirovaly mě články o zástavbě kabrurátoru namísto vsřikovaní. Motor se pak dá "ladit". Jenomže to bohužél není 82 kW GTíčko. Navíc GTi(bez úprav) papá tabulkově o 1,5 l méně než JH.. :(.
Takže když už, tak raději sehnat GTičko co? Než se pokoušet "ladit" JHáčko..
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Re: Sací příruba

Příspěvek od GTI1 »

Sice nevim,kde ses dočetl o menší spotřebě u motoru GTi,ale budiž.Musíš si uvědomit,že kabrio proti klasický G1 cca 300 kilo navíc a to je základní problém.Spotřeba je závislá i na způsobu jízdy,stavu motoru,lambdasondy,používaným palivu atd.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Sací příruba

Příspěvek od r.dasylva »

Technickí příručka ke kabru:
spotřeba při 90; 120 km/h; město:
motor 82 kW - 6,3; 8,9; 10,9 l/100km
motor 70 kW - 8,3; 11,2; 11,2 l/100km

Lambdu jsem zkoušel odpojit, bez ni to má nepravidelný chod při volnoběhu, takže mi funguje, otázka jak přesně po těch letech.. Že dle stylu jízdy se odvíjí spotřeba je mi jasné. Při dálkové jízdě+nějaké město, jízda do 100 km/h, celkově žádné prudké akcelerace - 8l/100..

No ale spíš mi jde o to zdá má cenu zkoušet vrtat do motoru JH a hledat ňáké ty kobylky navíc?
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Sací příruba

Příspěvek od r.dasylva »

[quote="r.dasylva"]Technickí příručka ke kabru:
spotřeba při 90; 120 km/h; město:
motor 82 kW - 6,3; 8,9; 10,9 l/100km
motor 70 kW - 8,3; 11,2; 11,2 l/100km

Ovšem je potřeba doplnit, že spotřeba byla nejspíš měřena s doporučeným palivem pro jednotlivé motory a to pro 70 kW JH - normal bleifrei; 82 kW DX - super.
Takže to nejspíš takdle porovnávat nelze..
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Re: Sací příruba

Příspěvek od GTI1 »

Ta spotřeba,kterou uvádíš je naprosto normál,já jezdim podstatně za víc,ale jen díky úpravám,takže pokud řešíš spotřebu už teď na úpravy zapomeň a každá kobylka navíc je o penězích.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu

Odpovědět

Zpět na „Motor“