Sací příruba
Moderátor: lister
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Sací příruba
Pasuje sací karburátorová příruba z golfa II 1,8 na motor 1,8 GTi, JH? Případně z jakého motoru tam ještě pasuje. Díky
Golf I CABRIO
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sací příruba
Jestli si rozumíme a chápu to dobře,myslíš sací potrubí..To pasuje na všechny 8mi ventylové motory od obsahu 1500 do 2000.Jinak k tomu motoru JH,neni to GTi,ale jen 4 bodový mechanický vstřik.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Sací příruba
Ano myslel jsem sací potrubí.. No tím pádem v tom mám trochu bordel . Mohl by jsi mi prosím trochu osvětlit které motory jsou GTi, případně označení. Vzadu na kastli mám origo napis GTi tudíš jsem si myslel.. .
Golf I CABRIO
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Sací příruba
u G1 je to jednoduchý, GTI jsou buď 1,6 EG 110koní nebo 1,8 DX 112koní, oba se čtyřbodovou stříkačkou K-jetronic.
jestli tam máš karbec, tak jsi myslel špatně
jestli tam máš karbec, tak jsi myslel špatně
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Sací příruba
No já pravě uvažoval že tam dám karbec namísto původního 4bod vstřiku.. Otázka zda se to u tohodle motoru vyplatí???
Golf I CABRIO
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sací příruba
U 4 bodových stříkaček se většinou dávájí karbece pro zvýšení výkonu(ale to se nejedná o klasický karburátor),nebo to řeší zástavbu motoru do karoserie ve který byl původně karburátor a majitel se nechce zatěžovat taháním elektriky,výměnou nádrže atd.Každopádně pokud Ti jezdí auto bez problémů,montáž karburátoru nemá smysl.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Sací příruba
Motor mi jde zatím vcelku kultivovaně, avšak výkon na 1,8 není zrovna ohromující. Navíc se mi zdá že mi to leniví a spotřeba roste. 8 litru na dálkových jízdách při "lehké noze".. To ohromen teda jsem vždy. Poslední kapkou bylo, když mě proháněla kámošova felda (50 kW).. A tak uvažuju jak nahonit nějakou kobylku navíc..
Inspirovaly mě články o zástavbě kabrurátoru namísto vsřikovaní. Motor se pak dá "ladit". Jenomže to bohužél není 82 kW GTíčko. Navíc GTi(bez úprav) papá tabulkově o 1,5 l méně než JH.. .
Takže když už, tak raději sehnat GTičko co? Než se pokoušet "ladit" JHáčko..
Inspirovaly mě články o zástavbě kabrurátoru namísto vsřikovaní. Motor se pak dá "ladit". Jenomže to bohužél není 82 kW GTíčko. Navíc GTi(bez úprav) papá tabulkově o 1,5 l méně než JH.. .
Takže když už, tak raději sehnat GTičko co? Než se pokoušet "ladit" JHáčko..
Golf I CABRIO
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sací příruba
Sice nevim,kde ses dočetl o menší spotřebě u motoru GTi,ale budiž.Musíš si uvědomit,že kabrio proti klasický G1 cca 300 kilo navíc a to je základní problém.Spotřeba je závislá i na způsobu jízdy,stavu motoru,lambdasondy,používaným palivu atd.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Sací příruba
Technickí příručka ke kabru:
spotřeba při 90; 120 km/h; město:
motor 82 kW - 6,3; 8,9; 10,9 l/100km
motor 70 kW - 8,3; 11,2; 11,2 l/100km
Lambdu jsem zkoušel odpojit, bez ni to má nepravidelný chod při volnoběhu, takže mi funguje, otázka jak přesně po těch letech.. Že dle stylu jízdy se odvíjí spotřeba je mi jasné. Při dálkové jízdě+nějaké město, jízda do 100 km/h, celkově žádné prudké akcelerace - 8l/100..
No ale spíš mi jde o to zdá má cenu zkoušet vrtat do motoru JH a hledat ňáké ty kobylky navíc?
spotřeba při 90; 120 km/h; město:
motor 82 kW - 6,3; 8,9; 10,9 l/100km
motor 70 kW - 8,3; 11,2; 11,2 l/100km
Lambdu jsem zkoušel odpojit, bez ni to má nepravidelný chod při volnoběhu, takže mi funguje, otázka jak přesně po těch letech.. Že dle stylu jízdy se odvíjí spotřeba je mi jasné. Při dálkové jízdě+nějaké město, jízda do 100 km/h, celkově žádné prudké akcelerace - 8l/100..
No ale spíš mi jde o to zdá má cenu zkoušet vrtat do motoru JH a hledat ňáké ty kobylky navíc?
Golf I CABRIO
- r.dasylva
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.01.2008 20:12
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Sací příruba
[quote="r.dasylva"]Technickí příručka ke kabru:
spotřeba při 90; 120 km/h; město:
motor 82 kW - 6,3; 8,9; 10,9 l/100km
motor 70 kW - 8,3; 11,2; 11,2 l/100km
Ovšem je potřeba doplnit, že spotřeba byla nejspíš měřena s doporučeným palivem pro jednotlivé motory a to pro 70 kW JH - normal bleifrei; 82 kW DX - super.
Takže to nejspíš takdle porovnávat nelze..
spotřeba při 90; 120 km/h; město:
motor 82 kW - 6,3; 8,9; 10,9 l/100km
motor 70 kW - 8,3; 11,2; 11,2 l/100km
Ovšem je potřeba doplnit, že spotřeba byla nejspíš měřena s doporučeným palivem pro jednotlivé motory a to pro 70 kW JH - normal bleifrei; 82 kW DX - super.
Takže to nejspíš takdle porovnávat nelze..
Golf I CABRIO
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sací příruba
Ta spotřeba,kterou uvádíš je naprosto normál,já jezdim podstatně za víc,ale jen díky úpravám,takže pokud řešíš spotřebu už teď na úpravy zapomeň a každá kobylka navíc je o penězích.
Kvalitu poznáš až po 20ti letech provozu