Vzduchovy filtr

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

Peťas píše:
pajice píše:ty we huuustyyyyy 8O 8) zkusim se na to mrknout mam pocit ze tohle delal kamos u dvojky a sesteloval to tak ze to papa 8 litru a na dalnici po rovince jsme leteli 190km/h :)
Těch 40kW tolik nikdy nepojede. Mě to jelo max 160km/h (ale skutečných) a za autem byla černá mlha. Tak jsem tomu ubral a teď dá za dobrých podmínek max. 150km/h.
Co??? :? 160 sem jel jenom z kopce a měl sem pocit že se autí rozpadne - ale nemám přidanou naftu a za autem bylo jasno :lol:
Na rovince, 4 osoby ve voze, 140km/h dle tacho... samozřejmně na 5 (E) rychlost, na čtverku tak 100-šla by víc, ale bojim se :roll:

Uživatelský avatar
moby
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 361
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: TRENČÍN, SLOWAKIA

Příspěvek od moby »

no pridám sa aj ja do tej duchaplnej debaty. :lol: takže maximum čo som z môjho goffa dostal bolo niečo okolo 160(samo 5-kvalt), takpovediac v pohode on by možno ešte potiahol, ale kto bol u tankánov na vojne alebo videl tank, prípadne BVP v akcii keď zapne zadymovače tak asi tak to vyzeralo n D1 medzi bratislavou a sencom, keď sa tade rútil malý nasratý smraďoch... :lol: , ale to bolo len raz a čo sa týka toho vytáčania, tak osobne do otáčok ho dávam asi najviacpri dvojke cca60km/h pri trojke cca do 90-100km/h. vtedy sa mi zdá že sa mu to celkom páči :wink:
Přílohy
názorná ukážka, akurát ten dym (KOUŘ) bol taktrochen tmavší :-))))
názorná ukážka, akurát ten dym (KOUŘ) bol taktrochen tmavší :-))))
BVP-1_BMP-1_Slovakia_03.jpg (24.13 KiB) Zobrazeno 865 x
najprv rozum, potom šialenstvo...moby@vw-club.cz

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

moby píše:no pridám sa aj ja do tej duchaplnej debaty. :lol: takže maximum čo som z môjho goffa dostal bolo niečo okolo 160(samo 5-kvalt), takpovediac v pohode on by možno ešte potiahol, ale kto bol u tankánov na vojne alebo videl tank, prípadne BVP v akcii keď zapne zadymovače tak asi tak to vyzeralo n D1 medzi bratislavou a sencom, keď sa tade rútil malý nasratý smraďoch... :lol: , ale to bolo len raz a čo sa týka toho vytáčania, tak osobne do otáčok ho dávam asi najviacpri dvojke cca60km/h pri trojke cca do 90-100km/h. vtedy sa mi zdá že sa mu to celkom páči :wink:
dvojka de i na 70 ale je pravda ze ja mam ctyrkvalt :) ale trojaka taky tak tocim :)

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

pajice píše:
moby píše:no pridám sa aj ja do tej duchaplnej debaty. :lol: takže maximum čo som z môjho goffa dostal bolo niečo okolo 160(samo 5-kvalt), takpovediac v pohode on by možno ešte potiahol, ale kto bol u tankánov na vojne alebo videl tank, prípadne BVP v akcii keď zapne zadymovače tak asi tak to vyzeralo n D1 medzi bratislavou a sencom, keď sa tade rútil malý nasratý smraďoch... :lol: , ale to bolo len raz a čo sa týka toho vytáčania, tak osobne do otáčok ho dávam asi najviacpri dvojke cca60km/h pri trojke cca do 90-100km/h. vtedy sa mi zdá že sa mu to celkom páči :wink:
dvojka de i na 70 ale je pravda ze ja mam ctyrkvalt :) ale trojaka taky tak tocim :)
Zajímavý, já jezdim takhle:
1. rozjezd
2. 40 km/h
3. 60 km/h
4. 90 km/h
5. >90 km/h
:oops:

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jara3 píše:
pajice píše: dvojka de i na 70 ale je pravda ze ja mam ctyrkvalt :) ale trojaka taky tak tocim :)


Zajímavý, já jezdim takhle:
1. rozjezd
2. 40 km/h
3. 60 km/h
4. 90 km/h
5. >90 km/h
:oops:
8O jako fakt ?? vic ani ranu ??? 8O

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jinak jsem si dneska pohral s dorazama na tom cerpadle musim rict ze golficek ted trochu vic leti ale ne o moc :) ale rozdil je znat a nekouri moc docela dobre funi jen pri startu zakouri jak spravna AVIE :)

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

pajice píše:
jara3 píše: Zajímavý, já jezdim takhle:
1. rozjezd
2. 40 km/h
3. 60 km/h
4. 90 km/h
5. >90 km/h
:oops:
8O jako fakt ?? vic ani ranu ??? 8O
Tak jezdim normálně... jasně že občas mi to nedá :lol:
Jenže otáčkoměr nemám :cry: a nechci to přetáčet :wink: - přece jen není nejmladší, nějakých 300 000 už má a poslední GO :?: těžko říct :roll:

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jara3 píše:
pajice píše: 8O jako fakt ?? vic ani ranu ??? 8O
Tak jezdim normálně... jasně že občas mi to nedá :lol:
Jenže otáčkoměr nemám :cry: a nechci to přetáčet :wink: - přece jen není nejmladší, nějakých 300 000 už má a poslední GO :?: těžko říct :roll:
sefe ja ho taky nemam musis podle zvuku a jak ten motooor tahne dyt to musis poznat i bez otackomeru .... me uz nefunguje ani tachac ale snad ho sprovoznim :)

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

pajice píše:jinak jsem si dneska pohral s dorazama na tom cerpadle musim rict ze golficek ted trochu vic leti ale ne o moc :) ale rozdil je znat a nekouri moc docela dobre funi jen pri startu zakouri jak spravna AVIE :)
no ten doraz na plnej plyn má fungovat jako omezovač max. otáček, tak bacha :!:
NEPŘETOČIT :!:

ono to sice jede víc, ale na nižší kvalty bys to mohl snadno přetočit, takže raději stejně jezdi na každej kvalt přibližně tak rychle, jako předtím.

Jinak ten šroub na přidávní paliva je na pravém boku čerpadla (při pohledu zepředu na motor), ale taky Ti to nejspíš nějak ovlivní max. otáčky

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

frenky píše:
pajice píše:jinak jsem si dneska pohral s dorazama na tom cerpadle musim rict ze golficek ted trochu vic leti ale ne o moc :) ale rozdil je znat a nekouri moc docela dobre funi jen pri startu zakouri jak spravna AVIE :)
no ten doraz na plnej plyn má fungovat jako omezovač max. otáček, tak bacha :!:
NEPŘETOČIT :!:

ono to sice jede víc, ale na nižší kvalty bys to mohl snadno přetočit, takže raději stejně jezdi na každej kvalt přibližně tak rychle, jako předtím.

Jinak ten šroub na přidávní paliva je na pravém boku čerpadla (při pohledu zepředu na motor), ale taky Ti to nejspíš nějak ovlivní max. otáčky
neboj je to v cajku 8)
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

Ehm, tahle diskuze se původně točila okolo úpravy toho sání.
Vždycky než se motor zahřeje tak mi to jede mnohem líp, mohlo by to být právě tím že se ohřeje vzduch v motorovym prostoru a ten sosák tahá teplo? (a nebo tím že se hlava teplem roztáhne a přestane těsnit :? )
Na dálnici je to v pohodě, ale v létě po městě utrpení :minzdr:

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jara3 píše:Ehm, tahle diskuze se původně točila okolo úpravy toho sání.
Vždycky než se motor zahřeje tak mi to jede mnohem líp, mohlo by to být právě tím že se ohřeje vzduch v motorovym prostoru a ten sosák tahá teplo? (a nebo tím že se hlava teplem roztáhne a přestane těsnit :? )
Na dálnici je to v pohodě, ale v létě po městě utrpení :minzdr:
rekl bych ze to bude tim teplem v motorovym prostoru G2 to ma vyreseny tak ze taha ten vzduch z blatniku.... podle me kdybys udelal nejak nastavbu na ten sosak vic dopredu tak by se to vyresilo
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

Já jsem teda takové problémy nepozoroval. Asi to ani nebude tím, když to výrobce dělal takhle celoudobu a neprovedl žádnou změnu. Mám to teda teď vytáhnuté až k masce, takže mi to saje jenom chladný vzduch, ale dělal jsem to hlavně pro zvětšení průměru toho přívodu. A díky zvětšení průměru jsem musel zároveň přidat i trochu nafty na čerpadle.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

Peťas píše:Já jsem teda takové problémy nepozoroval. Asi to ani nebude tím, když to výrobce dělal takhle celoudobu a neprovedl žádnou změnu. Mám to teda teď vytáhnuté až k masce, takže mi to saje jenom chladný vzduch, ale dělal jsem to hlavně pro zvětšení průměru toho přívodu. A díky zvětšení průměru jsem musel zároveň přidat i trochu nafty na čerpadle.
Nemohl bys to vyfotit? Chci taky něco takovýho spáchat :) Teda až po maturitě která čeká příští týden :lol:

Tak nějak se mi zdá že je znát jakákoli změna tlaku, počasí, teploty, vlhkosti vzduchu... vždy jede jinak :roll:

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

jara3 píše:
Peťas píše:Já jsem teda takové problémy nepozoroval. Asi to ani nebude tím, když to výrobce dělal takhle celoudobu a neprovedl žádnou změnu. Mám to teda teď vytáhnuté až k masce, takže mi to saje jenom chladný vzduch, ale dělal jsem to hlavně pro zvětšení průměru toho přívodu. A díky zvětšení průměru jsem musel zároveň přidat i trochu nafty na čerpadle.
Nemohl bys to vyfotit? Chci taky něco takovýho spáchat :) Teda až po maturitě která čeká příští týden :lol:

Tak nějak se mi zdá že je znát jakákoli změna tlaku, počasí, teploty, vlhkosti vzduchu... vždy jede jinak :roll:
Mohl, ale nevím kdy. Auto má teď půjčené kámoš a záleží na tom, kdy se sním potkám. Nic převratného tam ale neuvidíš - je to široká ohebná trubka přidělaná do krytu na filtr a dovedená až k masce. Toť vše.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Motor“