Cerpadlo 1,9TDI 90k

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Cerpadlo 1,9TDI 90k

Příspěvek od Petr »

Zdravim vsechny,
mam GIII 1,9TDI 90k r.v. 97. Zaclo mi prosakovat tesneni na cerpadle, je to to spodni, nekdo mi rikal ze kdyz to rozeberu, vymenim a zas slozim ze to "nemusi" fungovat. Ze prej se to musi dat presne na to misto jak to bylo. Nemate s tim nekdo nejaky zkusenosti? Mam to zkusit s kamosem prehodit? V servisu mi rekli ze to budou muset hodit na spesl stolici na cerpadla za 3600 be DPH, nebo at si to udelam sam na aute. Tak nevim.
Diky za rady.
P.
http://www.cykloklub.com" target="_blank http://www.vwclubplzen.cz" target="_blank

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

to v klidu vyměn. jen z tebe chcou vytáhnout prachy..normálně povol ty 4 šroubky. ten jeden je trochu oříšek. bud sežen ten speciální klíč na to. nebo do toho udělej drážku na šroubovák, ale to pak vypadá hrozně neodborně. poznač si polohu toho víka. když ho dáš jinam. budeš mít jiné volnoběžné otáčky. nemusíš mít strach to sundat. dáš nové těsnění a dej to do kupy.. jednoduchý..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Petr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

Diky, to sem potreboval slyset (cist), trochu sem se toho bal... Napises mi este na kterou stranu to mam popripade dat pro zvetseni (zmenseni) otacek? Kazdopadne kdyz mi to nepojede tak ti to hodim do Trebice :lol:

Dik P.
http://www.cykloklub.com" target="_blank http://www.vwclubplzen.cz" target="_blank

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

směrem k trubkám ty otáčky zvětšuješ. není na tom co zkurvit, když budeš opatrnej a pečlivej.
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ty volnoběžný otáčky si ECU srovná (teda pokud tu původní polohu přehnaně nevychýlíš směrem k rozdělovači), takže neznamená, že když bude volnoběh OK, takže jsi to nasadil správně. Jestli jsi se dobře trefil poznáš zkušební jízdou a na startech.

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

proto si musí poznačit polohu..a startovací dávka jde na vagu taky upravit, takže by to mělo být v poho..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Petr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

Tak sme to vcera prehodili, volnobezny otacky sou zhruba stejny, startuje mozna lehounce hur, ale v poho. Horsi je ze to po startu smrdi jako sv*ne a ma to tak o 2-4 l/100 km vetsi spotrebu (dle PP). Kdyz si dam na PP aktualni spotrebu, tak to ma pri volnobehu tak 1,3-1,5, myslim ze to melo dycky tak 0,8l. Co s tim???
Moc se mi to takhle nelibi, sem jel ted normalni klidnou jizdu za 8,5 l/100km, normalne bych mel pod 5 :cry:
Diky za rady!! P.
http://www.cykloklub.com" target="_blank http://www.vwclubplzen.cz" target="_blank

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dal jsi to do špatný polohy, posun to víc k rozdělovači.

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

musel jsi to posunout na větší dávku..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

hodys píše:musel jsi to posunout na větší dávku..
Právě že na menší :wink:

Uživatelský avatar
Petr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

Andre píše:
hodys píše:musel jsi to posunout na větší dávku..
Právě že na menší :wink:
Tak se domluvte :roll: Mam to soupnout do prava nebo do leva? Kdyz se rozjizdim tak mi pride ze je tam nafty min (horsi rozjezd), ale PP ukazuje o dost vic, tak nevim... :cry:
http://www.cykloklub.com" target="_blank http://www.vwclubplzen.cz" target="_blank

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Už jsem ti jednou psal, že to máš posunout víc k rozdělovací hlavě.

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Nechci bejt rejpavej Petře, ale myslím, že by ses na to měl vykašlat. Víš jak to pak dopadá :roll: . Co jsem viděl, poloha čerpadla je naprosto stejná jako byla (podle risky), ale myslím že jste měnili i fest zasranej filtr, nebo ne? Jestli je tam novej a ten starej byl zasranej jak jetel, tak to teď má lepší průtok a je potřeba to seřídit.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
Petr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

Phoenix píše:Nechci bejt rejpavej Petře, ale myslím, že by ses na to měl vykašlat. Víš jak to pak dopadá :roll: . Co jsem viděl, poloha čerpadla je naprosto stejná jako byla (podle risky), ale myslím že jste měnili i fest zasranej filtr, nebo ne? Jestli je tam novej a ten starej byl zasranej jak jetel, tak to teď má lepší průtok a je potřeba to seřídit.
To se neboj ze bych si s tim ja hral... :oops: Mozna uz zitra mi ron domluvi VAG a tam se uvidi co s tim. Jen me zajimalo jaky smery co udelaj. Filtr je novej, to je pravda. uvidime co nam rekne comp.
http://www.cykloklub.com" target="_blank http://www.vwclubplzen.cz" target="_blank

Andre
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

1.VAG nic ohledně toho čerpadla nepozná
2.S tím filtrem je to nesmysl

Povol ty vrchní šrouby a poklepej to víčko smerem jak jsem ti už 2x psal, ale 1mm je až dost, tolik nebude třeba. Dotáhni to a jed to projet. Takhle pokračuj, dokud ten motor nebude mít dynamiku jako před tím, než jsi se do toho začal hrabat.

Pokud to stále nebude ono, tak stolice u Bosch, ale tam počítej, že 5tis dáš jen za to, že se na to někdo podívá.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“