Pokračuji s odhalováním problému s turbem, měl jsem to na přezkum tam, kde jsem turbo nechal loni touhle dobou čistit, .... a je to v .... hadičky jsou O.K., také hříbek a membrána chodí, nicméně zanesené opět naklápění lopatek turba
A údajně možností mám více
- buď vyndat a vyčistit
- nebo nové turbo
A mám se připravit na to, že i na novém turbu to dříve nebo později začne dělat znova = problém je s olejem (dýchání motoru) který jde do turba z víka bloku motoru - údajně to bude dělat pořád, dokud se nevyřeší přetěsnění ventilů nebo zdvihátek ????, jelikož přes ně jde olej do dýchání a pak do turba a v kombinaci s výfukovými splodinami to dělají tu správnou lepící hmotu na lopatkách turba
Co vy technici na to? asi na tom je pravda všechno nebo ještě co budu muset udělat, ať pašík chrochtá blahem
PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15.05.2014 06:35
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Ahoj chtěl bych poprosit o nějakou radu řeším občasné cuknutí/vynechání motoru u Sharana 1.9 TDI 85kw 2001 AUY.
Jedu a při konstantních otáčkách asi okolo 2000 ot najednou motor cukne tak na 0,5s jako kdybych vypnul klíček a pak zase běží dál. Udělalo to zatím jen 3x z toho jednou jen tak lehounce a 2x to cuklo hodně. udělal jsem log jestli tam bude něco k vyčtení. Chystám se za 3 týdny na delší cestu a tak jsem z toho trochu nervózní.
Jedu a při konstantních otáčkách asi okolo 2000 ot najednou motor cukne tak na 0,5s jako kdybych vypnul klíček a pak zase běží dál. Udělalo to zatím jen 3x z toho jednou jen tak lehounce a 2x to cuklo hodně. udělal jsem log jestli tam bude něco k vyčtení. Chystám se za 3 týdny na delší cestu a tak jsem z toho trochu nervózní.
- Přílohy
-
- Logs.zip
- (1.34 KiB) Staženo 54 x
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
udělej pořádný log na trojku 3 10 11 od 1500ot po 4200ot ať je vidět jak to dává
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15.05.2014 06:35
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Tak snad tenhle log bude lepší.
- Přílohy
-
- LOG-2308.zip
- (967 bajtů) Staženo 55 x
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11.09.2008 07:09
- Bydliště: Kladno
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Ahoj ve spolek VW. Trápí mě podobný problém jako kolegu. Ranní starty jako když nastartuji avii.Naskocí bez problémů 10vteřin běží normálně a pak to začne jakoby na 3 válce a motor kolísá a bílě čudí. Něco podobného se na nížsí otáčky koná i v teplém stavu motoru.
Byl by tu nějaký dobrák který by hodil odborné oko na log když ho sem přidám? Prozatím očíhnuty hadičky, přetěsněné vstřiky. Marod je pašík rv.99 1,9 TDI 85kw PD motor AJM. Pak jsem tu nikde nenašel radu zda jde repasovat tandemové čerpadlo? Přidávám fota kdiskusi. Případně mě nasměrujte, již si to tu pročítám týden a nic jsem nenašel.
Byl by tu nějaký dobrák který by hodil odborné oko na log když ho sem přidám? Prozatím očíhnuty hadičky, přetěsněné vstřiky. Marod je pašík rv.99 1,9 TDI 85kw PD motor AJM. Pak jsem tu nikde nenašel radu zda jde repasovat tandemové čerpadlo? Přidávám fota kdiskusi. Případně mě nasměrujte, již si to tu pročítám týden a nic jsem nenašel.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11.09.2008 07:09
- Bydliště: Kladno
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Ahoj tak pro spekulky, tandemová čerpadla nikdo nerepasuje a nemají na to ani stolici, kde by zkoušeli. S tím že BOSCH na toto čerpadlo nedodává náhradní díly a opravny od druhovýrob nic nenakupují. Řešil jsem to v K&S DIESEL ČERPADLA na Slivenci, kam se vstřiky a čerpadly jezdí snad většina lidí jak na osobáky tak nákladní auta. Za mě opravitelná součástka letí do šrotu škoda.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
kup nového Bosche tam se už nevyviklá příruba stojí kolem 5000,- nový.. Jinak Bosch asi nebude dodávat na tandem od LUKu díly - existují nějaké sady těsnění, ale většinou je lepší koupit nový
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11.09.2008 07:09
- Bydliště: Kladno
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Ten luk mi zbyl z poslední výměny nového kousku jen si nepamatuji co tam ted je. Najeto to má tak 100tis km. Kolik ty čerpadla zvládnou navrtet? Je ale pravda že ta příruba se maličko viklá, ale je plastová a předpokládám že drží pomocí okroužku a takových zpětných pacek v přírubě.