PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Máš v řitce regulaci turba. Neustále ti tlačí o 0,4 baru více, což musí vésti k nouzáku. Takže projdi podtlakový hadičky od tandemu až k regulaci turba. Zůstává ti vyset v poloze pro volnoběh a nebo má jen omezenou pohyblivost.
Taky zkus ručně zahýbat tou tyčkou, co ovládá lopatky v turbu. Musí jít hladce. Též by po nastartování měla vyskočit nahoru.
Z přílohy ti to muséí být jasné. Tam máž odchylku dokonce půl baru!
Taky zkus ručně zahýbat tou tyčkou, co ovládá lopatky v turbu. Musí jít hladce. Též by po nastartování měla vyskočit nahoru.
Z přílohy ti to muséí být jasné. Tam máž odchylku dokonce půl baru!
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Výborně,
to mě těší
Teď jsem udělal diagnostiku, závady jsou níž.
Nicméně turbo bylo doteď O.K. Jak jsem rozebíral to gumové koleno, či měnil vzduchový filtr tak jsem asi o něco zavadil.
Jsi schopen mi poslat co je "tandem" a která je ta tyčka kterou mám vyzkoušet? Zkusit vystříkat WDčkem?
Nicméně co to "kuckání" ??? Je pravda, že shodou okolností, jsem sundal jen to vstupní koleno z EGR a je to "lepší" škube jen občas.
O to více zlobí teď to turbo. Na jaře 2009 jsem měl turbo venku na "rozhýbání" snad to bude jen hadička či ta "tyčka na ovládání lopatek"
Poku bych měl ještě vyčistit sání a EGR, musím s turbem ven = jak na to? Má někdo návod.
Díky za Vaši výuku pane učitel
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 AJ
Komponent a/nebo - verze: 0600SG 1060
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 27898
1 Nalezeny chyby:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 8D0 907 389 D
Komponent a/nebo - verze: ABS/ESP front D36
Kódodvání softwaru: 04255
Kód opravny: WSC 05311
1 Nalezeny chyby:
00532 - Napajeci napeti
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
to mě těší
Teď jsem udělal diagnostiku, závady jsou níž.
Nicméně turbo bylo doteď O.K. Jak jsem rozebíral to gumové koleno, či měnil vzduchový filtr tak jsem asi o něco zavadil.
Jsi schopen mi poslat co je "tandem" a která je ta tyčka kterou mám vyzkoušet? Zkusit vystříkat WDčkem?
Nicméně co to "kuckání" ??? Je pravda, že shodou okolností, jsem sundal jen to vstupní koleno z EGR a je to "lepší" škube jen občas.
O to více zlobí teď to turbo. Na jaře 2009 jsem měl turbo venku na "rozhýbání" snad to bude jen hadička či ta "tyčka na ovládání lopatek"
Poku bych měl ještě vyčistit sání a EGR, musím s turbem ven = jak na to? Má někdo návod.
Díky za Vaši výuku pane učitel
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 AJ
Komponent a/nebo - verze: 0600SG 1060
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 27898
1 Nalezeny chyby:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 8D0 907 389 D
Komponent a/nebo - verze: ABS/ESP front D36
Kódodvání softwaru: 04255
Kód opravny: WSC 05311
1 Nalezeny chyby:
00532 - Napajeci napeti
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Abych byl upřímný, tak nevím, jak je u tvého engine EGR přesně umístěný, respektive, co je třeba demontovat, ale pochybuju, že by k vůli jeho vyčištění mělo jít ven turbo. Osobně si myslím, že až vyčistíš ten egr, v tvém případě bych ho zaslepil, tak to cukání přestane.
Ta chyba v motoru je díky tej špatnej regulaci turba. Koukni zda jsi nechtíc nezmáčknul tenkou gumovou hadičku, co vede od N75 k vršku turba, jak vede k membráně ovládající regulaci turba. Stačí, aby se v ohybu více zmáčkla a už to dělá to, co tobě. Pokud je na ní oplet a je poškozený, tak je to skoro tuti fruti. I tak pokud jsi je ještě neměnil, bys měl koupit kus hadičky a povyměňovat je. Já na ty tenké používám hadičky na přepad nafty, ale nějaké lepší. Metr stojí kilo a ani ho nespotřebuješ.
Zkrátka, buď ti utíká podtlak dírou v nějaké hadičce, nebo se podtlak nedostane až k tej membráně díky nějakému poškození jedné z hadiček. Je to pakárna najít případné prodřené místo, ale lepší se s tím chvíli drbat, vrazit do toho kilo, než to hodit do servisu a zacálovat patnáct hadrů za výměnu turba, N75 a kdoví čeho ještě. Bratránkovi řekli tuším 25tisíc a nakonec to byla jen ta hadička za 35 korun.
Místo čištění zkus místo podložky ozančené č.7 na obrázku dát plné těsnění, který uděláš z jakéhokoliv silnějšího plechu (3mm) a dle mně to cukání přestane.
Ta chyba v motoru je díky tej špatnej regulaci turba. Koukni zda jsi nechtíc nezmáčknul tenkou gumovou hadičku, co vede od N75 k vršku turba, jak vede k membráně ovládající regulaci turba. Stačí, aby se v ohybu více zmáčkla a už to dělá to, co tobě. Pokud je na ní oplet a je poškozený, tak je to skoro tuti fruti. I tak pokud jsi je ještě neměnil, bys měl koupit kus hadičky a povyměňovat je. Já na ty tenké používám hadičky na přepad nafty, ale nějaké lepší. Metr stojí kilo a ani ho nespotřebuješ.
Zkrátka, buď ti utíká podtlak dírou v nějaké hadičce, nebo se podtlak nedostane až k tej membráně díky nějakému poškození jedné z hadiček. Je to pakárna najít případné prodřené místo, ale lepší se s tím chvíli drbat, vrazit do toho kilo, než to hodit do servisu a zacálovat patnáct hadrů za výměnu turba, N75 a kdoví čeho ještě. Bratránkovi řekli tuším 25tisíc a nakonec to byla jen ta hadička za 35 korun.
Místo čištění zkus místo podložky ozančené č.7 na obrázku dát plné těsnění, který uděláš z jakéhokoliv silnějšího plechu (3mm) a dle mně to cukání přestane.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
No právě, to jsem si najivně myslel, že toho "vlnovce" tuším, jak ho nazáváte tak odšroubuji a odšroubuji i EGR. Nicméně nepovolím imbus na tom vlnovci zespodu, co vede do EGR a také jen EGR nevyndám bez celého sání, jelikož tam vadí imbus od toho vlnovce
A samozřejmě se nedostanu k odšroubování jednoho nebo dvou imbusů na sání do bloku motoru, jelikož tam je umístěna regulace turba
Prostě nekonečný příběh bych to tak viděl....
Prostě zakopaný pes. POMOC kdo tady tohle dělal na motoru ATJ ?????
Hadičky projedu, je možné že jsem ji "zalomil" rukou, když jsem se tam cpal při pokusu odšroubovat sání.
A samozřejmě se nedostanu k odšroubování jednoho nebo dvou imbusů na sání do bloku motoru, jelikož tam je umístěna regulace turba
Prostě nekonečný příběh bych to tak viděl....
Prostě zakopaný pes. POMOC kdo tady tohle dělal na motoru ATJ ?????
Hadičky projedu, je možné že jsem ji "zalomil" rukou, když jsem se tam cpal při pokusu odšroubovat sání.
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Nevím kolik je tm místa. Nešel by ten imbus odvrtat? Místo něj tam potom foukni jinej šroub.
Nebo ještě na zkoušku. Oddělej podtlakovou hadičku na ovládání EGR ventilu a ucpi jí třeba vhodným šroubkem. Pokud máš EGR zavřenej (neprofukuje díky usazeninám), mělo by to taky přestat cukat, pokud to teda je EGR ventilem. Ale pokud se ta klapka v něm nedostane do krajní polohy, tak to stejně budeš muset buď vyčistit, nebo zaslepit.
Nebo ještě na zkoušku. Oddělej podtlakovou hadičku na ovládání EGR ventilu a ucpi jí třeba vhodným šroubkem. Pokud máš EGR zavřenej (neprofukuje díky usazeninám), mělo by to taky přestat cukat, pokud to teda je EGR ventilem. Ale pokud se ta klapka v něm nedostane do krajní polohy, tak to stejně budeš muset buď vyčistit, nebo zaslepit.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
No, mám totiž pocit, že to bylo teď lepší, když jsem tam alespoň zajem prstem a vyškrábal nějaký bordel kolem té škrtící klapky,...
Mám to dobře popsané??? = ?
Mám to dobře popsané??? = ?
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Až na ty "tandemy" to sedí.
Tandem je tandemové čerpadlo, které zásobuje vstřikovače naftou, dále vytváří podtlak pro posilovač brzd a podtlak pro ovládání motoru (egr, N75, regulace turba) A je to ten lesklý kus kovu (s nějakou žlutou tečkou) nad membránou EGR ventilu v tvém prvním obrázku.
Tandem je tandemové čerpadlo, které zásobuje vstřikovače naftou, dále vytváří podtlak pro posilovač brzd a podtlak pro ovládání motoru (egr, N75, regulace turba) A je to ten lesklý kus kovu (s nějakou žlutou tečkou) nad membránou EGR ventilu v tvém prvním obrázku.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Hmmm,
a co teď?
a co teď?
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Nevím zda všechny tandemy jsou dvouokruhové, ale pokud by tvůj nebyl, tak to syčení by mělo přímý vliv jak na to turbo, tak na brzdný účinek(na ten to má vliv v kždém případě). Každopádně to oprav, nebo ti to jednou přestane brzdit. Je to klasická bolest pašíků, ta prucůchodka. Jedná se o hadici zásobující posilovač brzd podtlakem.
Jinak ten obrázek sedí i s popiskama. Ale těch hadiček, které se mají zkontrolovat je více. Vedou až k tomu tandemu. Ale jsou to už i plastové hadičky s různýma průměrama. Oprav to syčení a pak to naloguj.
Jinak ten obrázek sedí i s popiskama. Ale těch hadiček, které se mají zkontrolovat je více. Vedou až k tomu tandemu. Ale jsou to už i plastové hadičky s různýma průměrama. Oprav to syčení a pak to naloguj.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
To syčení je již dlouho, jak jsem to koupil, pokaždé, když pohnu s hadicí, syčí, pak to ustavím do původní polohy a je to O.K. Znamená to, že když je to zlomené, nebo je to normální = tj. je to jen dáno spojem????!!!!! je to ta průchodka k posilovači brzd!!!!
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Problém by byl, když by to syčelo samo od sebe. pokud ti netuhne brzdový pedál, tak to neřeš. Když s tím budeš lomcovat, tak je jasný, že to bude kolem průchodky syčet.
Pro pochopení máš obr.
Pro pochopení máš obr.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Přesně tak, dneska jsem šel ven, počkal jak to žena nastartovala a hned to cukalo, pohýbal jsem trubkama, ale cukalo pořád. Po rozjezdu to údajně bylo O.K. a když se žena vrátila, bez problému chod a žádné cukání.
Venku pořádná zima, jakmile bude další problém, zkusím tu fintu se zaslepením hadičky. Druhá věc mě ještě napadla, zda to softwarově neudělat "zavřeno"
Venku pořádná zima, jakmile bude další problém, zkusím tu fintu se zaslepením hadičky. Druhá věc mě ještě napadla, zda to softwarově neudělat "zavřeno"
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Softwarově ano, ale vagem to neuděláš naplno.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Fajn,
EGR vyčištěn, občas cukne, příště zaslepím a hotovo, trochu zalomit ruky a použít obyčejny klíč s imbusem a je to
Nicméně jsem řešil turbo sem a tam, hadičky kontroloval, dokonce ta s ovládáním.....a nakonec jsem prověřil, dle majklovy1 rady tyčku z hříbku turba....A nic, rukou se ani nehne a po nastartování už vůbec NE! až když motor vytočím tak na 3000ot tak nic, až uberu plyn tak kosíček poskočí jinak, nic!
Opravdu to musí jít lehce zkusit rukou a po nastartování má vyskočít
Tím pádem opět regulace turba v... a to jsem to nechával loni se stejnou závadou čistit!!!!!
Tj., nechat opět rozebrat a vyčistit???!!!
EGR vyčištěn, občas cukne, příště zaslepím a hotovo, trochu zalomit ruky a použít obyčejny klíč s imbusem a je to
Nicméně jsem řešil turbo sem a tam, hadičky kontroloval, dokonce ta s ovládáním.....a nakonec jsem prověřil, dle majklovy1 rady tyčku z hříbku turba....A nic, rukou se ani nehne a po nastartování už vůbec NE! až když motor vytočím tak na 3000ot tak nic, až uberu plyn tak kosíček poskočí jinak, nic!
Opravdu to musí jít lehce zkusit rukou a po nastartování má vyskočít
Tím pádem opět regulace turba v... a to jsem to nechával loni se stejnou závadou čistit!!!!!
Tj., nechat opět rozebrat a vyčistit???!!!
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku
Tak to bude muset turbo ven. Je potřeba auto jezdit v celém spektru otáček a nejezdit moc na nízké točky. Pak ti tohle odpadne.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)