PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

fojt
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 13.02.2008 13:57

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od fojt »

Pokračuji s odhalováním problému s turbem, měl jsem to na přezkum tam, kde jsem turbo nechal loni touhle dobou čistit, .... a je to v .... hadičky jsou O.K., také hříbek a membrána chodí, nicméně zanesené opět naklápění lopatek turba :evil: :evil:
A údajně možností mám více :roll:
- buď vyndat a vyčistit
- nebo nové turbo :|
A mám se připravit na to, že i na novém turbu to dříve nebo později začne dělat znova = problém je s olejem (dýchání motoru) který jde do turba z víka bloku motoru - údajně to bude dělat pořád, dokud se nevyřeší přetěsnění ventilů nebo zdvihátek ????, jelikož přes ně jde olej do dýchání a pak do turba a v kombinaci s výfukovými splodinami to dělají tu správnou lepící hmotu na lopatkách turba :roll: :roll: :roll:
Co vy technici na to? asi na tom je pravda všechno nebo ještě co budu muset udělat, ať pašík chrochtá blahem :cry: :cry: :cry:
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)

vstepanek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 15.05.2014 06:35

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od vstepanek »

Ahoj chtěl bych poprosit o nějakou radu řeším občasné cuknutí/vynechání motoru u Sharana 1.9 TDI 85kw 2001 AUY.
Jedu a při konstantních otáčkách asi okolo 2000 ot najednou motor cukne tak na 0,5s jako kdybych vypnul klíček a pak zase běží dál. Udělalo to zatím jen 3x z toho jednou jen tak lehounce a 2x to cuklo hodně. udělal jsem log jestli tam bude něco k vyčtení. Chystám se za 3 týdny na delší cestu a tak jsem z toho trochu nervózní.
Přílohy
Logs.zip
(1.34 KiB) Staženo 54 x

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od majrek001 »

udělej pořádný log na trojku 3 10 11 od 1500ot po 4200ot ať je vidět jak to dává
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

vstepanek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 15.05.2014 06:35

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od vstepanek »

Tak snad tenhle log bude lepší.
Přílohy
LOG-2308.zip
(967 bajtů) Staženo 55 x

Mohykan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 11.09.2008 07:09
Bydliště: Kladno

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od Mohykan »

Ahoj ve spolek VW. Trápí mě podobný problém jako kolegu. Ranní starty jako když nastartuji avii.Naskocí bez problémů 10vteřin běží normálně a pak to začne jakoby na 3 válce a motor kolísá a bílě čudí. Něco podobného se na nížsí otáčky koná i v teplém stavu motoru.
Byl by tu nějaký dobrák který by hodil odborné oko na log když ho sem přidám? Prozatím očíhnuty hadičky, přetěsněné vstřiky. Marod je pašík rv.99 1,9 TDI 85kw PD motor AJM. Pak jsem tu nikde nenašel radu zda jde repasovat tandemové čerpadlo? Přidávám fota kdiskusi. Případně mě nasměrujte, již si to tu pročítám týden a nic jsem nenašel.
Přílohy
Tandem LUK
Tandem LUK
Tandem LUK pod pokličkou1
Tandem LUK pod pokličkou1
Tandem LUK pod pokličkou2
Tandem LUK pod pokličkou2
Tandem LUK pod pokličkou2 detail
Tandem LUK pod pokličkou2 detail
IMG_1472.JPG (45.84 KiB) Zobrazeno 1111 x
Tandem LUK pod pokličkou3 podtlak
Tandem LUK pod pokličkou3 podtlak
IMG_1473.JPG (48.93 KiB) Zobrazeno 1111 x

Mohykan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 11.09.2008 07:09
Bydliště: Kladno

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od Mohykan »

Ahoj tak pro spekulky, tandemová čerpadla nikdo nerepasuje a nemají na to ani stolici, kde by zkoušeli. S tím že BOSCH na toto čerpadlo nedodává náhradní díly a opravny od druhovýrob nic nenakupují. Řešil jsem to v K&S DIESEL ČERPADLA na Slivenci, kam se vstřiky a čerpadly jezdí snad většina lidí jak na osobáky tak nákladní auta. Za mě opravitelná součástka letí do šrotu škoda.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od majrek001 »

kup nového Bosche tam se už nevyviklá příruba stojí kolem 5000,- nový.. Jinak Bosch asi nebude dodávat na tandem od LUKu díly - existují nějaké sady těsnění, ale většinou je lepší koupit nový
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Mohykan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 11.09.2008 07:09
Bydliště: Kladno

Re: PD cuká a lsmrdí (kouří) - krok po kroku

Příspěvek od Mohykan »

Ten luk mi zbyl z poslední výměny nového kousku jen si nepamatuji co tam ted je. Najeto to má tak 100tis km. Kolik ty čerpadla zvládnou navrtet? Je ale pravda že ta příruba se maličko viklá, ale je plastová a předpokládám že drží pomocí okroužku a takových zpětných pacek v přírubě.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“