Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 13:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

Zdravim všechny ve spolek.

Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.

Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....

Dík za pomoc


Přílohy:
Log-ALIBUBU-217770km.txt [3.93 KiB]
111 krát

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 14:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

AliBubu píše:
Zdravim všechny ve spolek.

Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.

Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....

Dík za pomoc


Tak podla hodnot z Vagu to vyzera ze mas ovela vyssi tlak 2590.8 mbar ako pozadovany 2386.8 mbar a preto to pada do nudzoveho stavu.

Podla chyby to je sposobene prerusenymi/odpojenymi tlakovymi hadicami (skontroluj vsetky hadice!!!) , alebo ventilom N75.

Sprav nove logy cez VAG COM, skupinu 003(vaha vdzuchu), 115 (tlak turba) a 118 (n75) a nahod hodnoty.

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

Já ten soft mám teprva od včera a neumím s tím. Skupinu 003 jsem našel a ty další dvě ( 115 a 118) ukázali jen prázdná okénka. Tak jsem nalogoval nějaké tlaky ( 010 a 011).

Vše bylo na stojícím autě na volnoběh.

Zítra jede na delší cestu a budu dělat LOG za jízdy, snad se něco projeví.

A mluvil jsem se srvismannem a ten říkal že měnil EKOventil a ventil tlaku (podtlaku) turba.
Jeden je za vrtulí od chladiče, druhej nad motorem na stěně motoru.


Přílohy:
Log-Log.txt [2.15 KiB]
35 krát

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 20:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

AliBubu píše:
Já ten soft mám teprva od včera a neumím s tím. Skupinu 003 jsem našel a ty další dvě ( 115 a 118) ukázali jen prázdná okénka. Tak jsem nalogoval nějaké tlaky ( 010 a 011).

Vše bylo na stojícím autě na volnoběh.

Zítra jede na delší cestu a budu dělat LOG za jízdy, snad se něco projeví.

A mluvil jsem se srvismannem a ten říkal že měnil EKOventil a ventil tlaku (podtlaku) turba.
Jeden je za vrtulí od chladiče, druhej nad motorem na stěně motoru.


Som si myslel ze mas benzin (neviem preco 8O ), tie skupiny 010 a 011 su spravne, len to musis merat za jazdi na 3. stupni od 2.000 do 4.500 ot/min.

Daj skontrolovat vsetky hadice, hlavne podtlakove......

PS: Ak hovoris anglicky tak si pozri tento link - navod ako vyriesit tvoj problem: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179589

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 09.01.2010 11:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2009

Příspěvky:

684

Bydliště:

Protivanov

přesně tak, dej tam kanály 3,10,11 a jeď, na 3stupeň tak v 1500otáčkách +- zapni logování a dej plyn napodlahu a nech to do 4000otáček +- a pak ten log dej sem

_________________
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 09.01.2010 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

Zdravim

dnes jsem trochu :D jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze. :x

Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.

Apropo co je ta druhá závada motoru? 19527 - odkalovaci filtr: prazdny
Někde tady na foru jsem četl, že bych měl "někam něco dolít".
Ale kam a co 8O ? ? ? ? ?


Přílohy:
plzen2.txt [1.37 KiB]
48 krát
LOG-plzen-003-010-011.rar [5.7 KiB]
38 krát

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 09.01.2010 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2008

Příspěvky:

984

Bydliště:

Žilina

19527 - Nadrz pre aditivum regeneracie casticoveho FAP/DPF filtra prazdna.
Pri Passate 3BG 2,0 TDI ma nadrzka objem 4,5l. Napln obycajne vydrzi cca 100 tis.km.

_________________
VW Touran 1.9 TDI 74kW, 2003, 6S, 7m, cervena Tornado


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 10.01.2010 01:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

[quote="AliBubu"]Zdravim

dnes jsem trochu :D jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze. :x

Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.

Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.

Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS

27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 24.01.2010 15:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

sabikeuk píše:
AliBubu píše:
Zdravim

dnes jsem trochu :D jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze. :x

Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.

Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.

Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS

27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7


Zdravim

konečně jsem se k tomu dostal a udělal LOG na 3. rychlostní stupeň otáčky 1500 až 4000.
Snad z toho něco vyčtete.

Ještě upřesnění, předcházející logování s označením Plzeň je LOG provedený při nájezdu na dálnici a sprojevenou chybou, kdy motor spadl do nouzáku. Byl to klasický rozjezd 1-2-3-4 a pak nouzák.

Dík za pomoc Ali


Přílohy:
Logs.zip [3.16 KiB]
35 krát

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 24.01.2010 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

AliBubu píše:
sabikeuk píše:
AliBubu píše:
Zdravim

dnes jsem trochu :D jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze. :x

Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.

Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.

Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS

27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7


Zdravim

konečně jsem se k tomu dostal a udělal LOG na 3. rychlostní stupeň otáčky 1500 až 4000.
Snad z toho něco vyčtete.

Ještě upřesnění, předcházející logování s označením Plzeň je LOG provedený při nájezdu na dálnici a sprojevenou chybou, kdy motor spadl do nouzáku. Byl to klasický rozjezd 1-2-3-4 a pak nouzák.

Dík za pomoc Ali


Vymen ten N75 ventil, podla logov vebec nefunguje ako by mal

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

sabikeuk píše:
AliBubu píše:
sabikeuk píše:
AliBubu píše:
Zdravim

dnes jsem trochu :D jezdil a logoval. Soubory jsou v příloze. :x

Vaše požadavky 1500 až 4000ot na 3 zkusim zejtra.

Podla tychto hodnot vyzera ze n75 vobec nefunguje ako ma, ty tam mas hodnoty 5% a mas mat 45-90%, tlaci to strasne vela 2600mbar oproti pozadovanemu tlaku 2300mbar preto to pada do nudzaku, ten N75 to nereguluje. Skus ho vymenit alebo zozen od niekoho na skusku.

Skupina C: '011
Otáèky Tlak Tlak Pracovní cyklus
ÈAS

27.81 2016 2152.2 2080.8 58.8
28.33 2121 2386.8 2335.8 49.7
28.84 2310 2397 2601 17.8
29.36 2583 2397 2570.4 32
29.87 2520 2397 2325.6 36.3
30.39 2625 2397 2376.6 31.2
30.9 2793 2397 2580.6 20.5
31.42 2919 2386.8 2601 15.4
31.94 3024 2386.8 2601 11.4
32.45 3150 2386.8 2601 7.9
32.97 3276 2386.8 2601 5.5
33.48 3381 2376.6 2601 4.7
34 3486 2376.6 2601 4.7
34.52 3570 2376.6 2601 4.7
35.03 3675 2366.4 2601 5.1
35.55 3780 2356.2 2601 5.1
36.06 3885 2356.2 2601 4.7
36.57 3990 2346 2601 5.1
37.05 4074 2315.4 2560.2 5.1
37.56 4158 2274.6 2529.6 4.7
38.08 4263 2233.8 2499 5.5
38.59 4326 2162.4 2488.8 4.7
39.11 4389 2101.2 2468.4 4.7


Zdravim

konečně jsem se k tomu dostal a udělal LOG na 3. rychlostní stupeň otáčky 1500 až 4000.
Snad z toho něco vyčtete.

Ještě upřesnění, předcházející logování s označením Plzeň je LOG provedený při nájezdu na dálnici a sprojevenou chybou, kdy motor spadl do nouzáku. Byl to klasický rozjezd 1-2-3-4 a pak nouzák.

Dík za pomoc Ali


Vymen ten N75 ventil, podla logov vebec nefunguje ako by mal


Mechanik mě tvrdí že jsme ho v červenci 2009 měnily.
Jde nějak odzkoušet? Mam VAG 908 a HEX-CAN kabel.
Eventuelně nemohl bys mě poradit kde ho najdu a jak vypadá. Motor je BGW.
Zkusil bych zkontrolovat kábliky jak tady taky někdo doporučuje.

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 16:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2009

Příspěvky:

684

Bydliště:

Protivanov

když koukneš do motorovýho prostoru tak někde před tebou pod stěračema taková krabička s 2ma nebo 3ma vývodama...nebo když pudeš od té pixle u turba po té malé hadičce tak se k němu dostaneš ;)

edit: jinak ještě jednou se ptám, jelikož se mi to nechce pročítat celý. Všechny hadice zkontrolovals pořádně? aby tam nebyla nikde díra. Jinak ještě zkus vzít tu hadičku od té pixle k té N75, zkus nasát a zacpat jazykem jestli drží podtlak. a ještě by to chtělo zkusit regulaci, jestli se vtáhne celá. Nějak moc se mě totiž nezdá

_________________
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 20:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Mechanik mě tvrdí že jsme ho v červenci 2009 měnily.
Jde nějak odzkoušet? Mam VAG 908 a HEX-CAN kabel.
Eventuelně nemohl bys mě poradit kde ho najdu a jak vypadá. Motor je BGW.
Zkusil bych zkontrolovat kábliky jak tady taky někdo doporučuje.[/quote]

Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.

Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou 8) .

Pozri foto:

Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?


Přílohy:
n75 2.0.jpg
n75 2.0.jpg (171.38 KiB) Zobrazeno 952 krát


_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

AliBubu píše:
Zdravim všechny ve spolek.

Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.

Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....

Dík za pomoc


Takze ste raz...oni vymenili N75 a nic sa nezmenilo?

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

sabikeuk píše:
Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.

Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou 8) .

Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?


Hadice kontroloval mechanik. Až se oteplí tak to prohlédnu ještě jednou.
Z baňky na turbu mě vede asi 20cm dlouhá hadička a ta končí na ventilu kterej je na bloku motoru (za elektrickou vrtulí od chladiče). Podle obrázku co jsem našel na netu je to N75.
Vedou k tomu tři hadičky a kabel. Test provedu zítra.

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group