Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 20:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

sabikeuk píše:
AliBubu píše:
Zdravim všechny ve spolek.

Dost často se mě stane, že moje auto (passat 3bg) spadne do nouzového režimu.
Dost často znamená i 5krát denně. ale pouze při cestách po dálnici, většinou při rozjíždění se.

Mohl by mě někdo poradit co opravit nebo vyměnit. V sevisu už něco měnily ale nevim přesně co. Nějaké ventily či co....

Dík za pomoc


Takze ste raz...oni vymenili N75 a nic sa nezmenilo?


Ano N75 by měl být nový. A stav se nijak nezměnil.

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 22:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

AliBubu píše:
sabikeuk píše:
Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.

Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou 8) .

Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?


Hadice kontroloval mechanik. Až se oteplí tak to prohlédnu ještě jednou.
Z baňky na turbu mě vede asi 20cm dlouhá hadička a ta končí na ventilu kterej je na bloku motoru (za elektrickou vrtulí od chladiče). Podle obrázku co jsem našel na netu je to N75.
Vedou k tomu tři hadičky a kabel. Test provedu zítra.


Hej mal by to byt N75...inac nemas ziadnu chybu v ECU? Ked N75 je okay, tak potom to bude upchate turbo alebo nefunguje to dobre wastegate(plechovka na turbe)....

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 25.01.2010 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

sabikeuk píše:
AliBubu píše:
sabikeuk píše:
Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.

Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou 8) .

Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?


Hadice kontroloval mechanik. Až se oteplí tak to prohlédnu ještě jednou.
Z baňky na turbu mě vede asi 20cm dlouhá hadička a ta končí na ventilu kterej je na bloku motoru (za elektrickou vrtulí od chladiče). Podle obrázku co jsem našel na netu je to N75.
Vedou k tomu tři hadičky a kabel. Test provedu zítra.


Hej mal by to byt N75...inac nemas ziadnu chybu v ECU? Ked N75 je okay, tak potom to bude upchate turbo alebo nefunguje to dobre wastegate(plechovka na turbe)....


Bohužel nevím co je ECU.
Jedinou chybu kterou mě to napíše když auto padne nou nouzového režimu je tohle:

16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 3906 /min
Kroutící moment: 296.0 Nm
Rychlost: 128.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napětí: 14.06 V
Provozní stav: 00000000
Tlak: 2335.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 11:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

AliBubu píše:
sabikeuk píše:
AliBubu píše:
sabikeuk píše:
Aj novy moze byt uz zly, sprav vystupny test - output test cez VAG.

Nastartuj auto, nechaj ho bezat 10 sekund, vypni motor, zapni zapalovanie (nestartuj motor!), teraz cez vag com sprav vystupny test - je to cislo 03 - jeden z tych testov je test N75, mal by si pocut klickanie toho ventilu po dobu cca 1 minuty - a tym padom ho aj najdes pod kapotou 8) .

Ako vravel Smajda skontroloval si vsetky hadice? tlakove/podtlakove? hadicka c n75 co ide do plechovky na turbe?


Hadice kontroloval mechanik. Až se oteplí tak to prohlédnu ještě jednou.
Z baňky na turbu mě vede asi 20cm dlouhá hadička a ta končí na ventilu kterej je na bloku motoru (za elektrickou vrtulí od chladiče). Podle obrázku co jsem našel na netu je to N75.
Vedou k tomu tři hadičky a kabel. Test provedu zítra.


Hej mal by to byt N75...inac nemas ziadnu chybu v ECU? Ked N75 je okay, tak potom to bude upchate turbo alebo nefunguje to dobre wastegate(plechovka na turbe)....


Bohužel nevím co je ECU.
Jedinou chybu kterou mě to napíše když auto padne nou nouzového režimu je tohle:

16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 3906 /min
Kroutící moment: 296.0 Nm
Rychlost: 128.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napětí: 14.06 V
Provozní stav: 00000000
Tlak: 2335.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar


ECU je riadiaca jednotka. Aky to je rocnik? Nepocujes nahodou nejake zvuky od motora (ako keby unikal vzduch) alebo take zavijanie ako policajne auto s hukackou?

Mas malu rucnu pumpu? Odpoj hadicku ktora ide od plechovky do N75 ventilu (odpoj z N75) a napoj na pumpu a pomali pumpuj, tycka na plechovke sa musi pomali posuvat az na doraz, a ked uvolnis vzduch tak sa musi vratis spat plynulo.

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 14:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

Citace:
ECU je riadiaca jednotka. Aky to je rocnik? Nepocujes nahodou nejake zvuky od motora (ako keby unikal vzduch) alebo take zavijanie ako policajne auto s hukackou?

Mas malu rucnu pumpu? Odpoj hadicku ktora ide od plechovky do N75 ventilu (odpoj z N75) a napoj na pumpu a pomali pumpuj, tycka na plechovke sa musi pomali posuvat az na doraz, a ked uvolnis vzduch tak sa musi vratis spat plynulo.


Je to srpen 2004, žádné divné zvuky slyšet nejsou. Dnes je hezké počasí tak zkusim pumpovat.

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 20:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2009

Příspěvky:

2355

Bydliště:

už Teplice

Mel jsem stejny problem a byla to plechovka u turba.

_________________
AUTO NEMAM PROTOŽE JSEM ŽEBRÁK,ALE LÍBÍ SE MI MEZI VWÁMA tel.720139150


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

jessina píše:
Mel jsem stejny problem a byla to plechovka u turba.


Kedze vravi ze mal meneny n75 tiez to vidim na plechovku ...

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 21:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2009

Příspěvky:

684

Bydliště:

Protivanov

tak teoreticky ta pixla když vemeš z N75 tu hadičku, nasaješ tak musí udržet podtlak co :thk:

_________________
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

Zdravim chlapi.
Já bych prováděl všechny testy co tady radíte, ale v mojí přírodní dílně je celej den -8°C :x a to docela zebou při práci ruce. A v rukavicích nejde dělat jemná mechanická práce :(

K čemu je ta plechovka na turbu?

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 22:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2008

Příspěvky:

984

Bydliště:

Žilina

Plechovka je vlastne podtlakovy akcny clen. Je v nom membrana, ktora sa "hybe" podtlakom (podtlak moduluje cez hadicku ventil N75 - co je vlastne elektro/pneumaticky prevodnik) a hybe tyckou, ktora mechanicky nastavuje lopatky statora VTG turba.

_________________
VW Touran 1.9 TDI 74kW, 2003, 6S, 7m, cervena Tornado


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 26.01.2010 23:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2009

Příspěvky:

2355

Bydliště:

už Teplice

PILOTEK:takhle odborne a spravne mi to nedokazi vysvetlit ani odbornici u nas ve VW.Super vysvetleni.Tam ti reknou ze to proste ovlada naklapeni lopatek a hotovo.
Jo a tu zimu mam v garazi podobnou a muzu potvrdit-ŠPATNE SE DELA :lol:

_________________
AUTO NEMAM PROTOŽE JSEM ŽEBRÁK,ALE LÍBÍ SE MI MEZI VWÁMA tel.720139150


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 27.01.2010 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

Dnes asi zase nebudu nic dělat :(
Příloha:
IMG_1661.jpg
IMG_1661.jpg (274.07 KiB) Zobrazeno 2070 krát


Přesto se budu ptát: Když do hadičky od té plechovky na turbu budu foukat nebo vytvářet podtlak, mělo by se někde něco hýbat? Jde s tím hýbat i rukou nebo kleštěma nějak z venku? Má se to hýbat volně? Jak se dá ta plechovka opravit? jestli se teda vůbec dá opravit?

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 27.01.2010 13:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Přesto se budu ptát: Když do hadičky od té plechovky na turbu budu foukat nebo vytvářet podtlak, mělo by se někde něco hýbat? Jde s tím hýbat i rukou nebo kleštěma nějak z venku? Má se to hýbat volně? Jak se dá ta plechovka opravit? jestli se teda vůbec dá opravit?[/quote]

Musi sa hybat ta tycka ako som uz spominal vyssie - pozri obrazok - nie je to presne taky typ ako mas typ ale pre ilustraciu to staci - tycka na plechovke sa musi pohybovat, ked uvolnis vzduch musi sa vratit pekne spat.
Pohyb tycky mi mal byt tak 1.5-2 cm.

Skus nalogovat N75 cez VAG com ako som ti hovoril!


Přílohy:
actuator1.JPG
actuator1.JPG (12.07 KiB) Zobrazeno 2071 krát


_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 28.01.2010 12:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.08.2008

Příspěvky:

135

Bydliště:

Kladno

sabikeuk píše:
Přesto se budu ptát: Když do hadičky od té plechovky na turbu budu foukat nebo vytvářet podtlak, mělo by se někde něco hýbat? Jde s tím hýbat i rukou nebo kleštěma nějak z venku? Má se to hýbat volně? Jak se dá ta plechovka opravit? jestli se teda vůbec dá opravit?


Musi sa hybat ta tycka ako som uz spominal vyssie - pozri obrazok - nie je to presne taky typ ako mas typ ale pre ilustraciu to staci - tycka na plechovke sa musi pohybovat, ked uvolnis vzduch musi sa vratit pekne spat.
Pohyb tycky mi mal byt tak 1.5-2 cm.

Skus nalogovat N75 cez VAG com ako som ti hovoril![/quote]

Log bohužel teď neudělam protože nemám po ruce NB. Ale trochu jsem zkoumal.
Když sundam hadičku z plechovky a je nastartováno tak se mě přicucne k prstu.

Když je motor vyplej a nastartuju tak tyčka zaleze do plechovky asi tak 1cm, možná i víc.
Vše se samozřejmě děje s hadičkou připojenou k plechovce.
Při zvyšování otáček se s tyčkou nic neděje.
Když motor vypnu, několikrát se ozve zakvičení a pak asi po 5 až 8sekundách tyčka vyjede z plechovky ven.

_________________
Teď 3C_365 highline 2012 - vše ostatní je minulostí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada motoru - prosím o radu.
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 14:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Citace:
Log bohužel teď neudělam protože nemám po ruce NB. Ale trochu jsem zkoumal.
Když sundam hadičku z plechovky a je nastartováno tak se mě přicucne k prstu.


Vytvori sa vakuum - je to ok.

Citace:
Když je motor vyplej a nastartuju tak tyčka zaleze do plechovky asi tak 1cm, možná i víc.
Vše se samozřejmě děje s hadičkou připojenou k plechovce.
Při zvyšování otáček se s tyčkou nic neděje.
Když motor vypnu, několikrát se ozve zakvičení a pak asi po 5 až 8sekundách tyčka vyjede z plechovky ven.

To ze tycka pri nastartovani zalezie je tiez spravne, lebo po nastartovani mas podtlak, ked pridavas plyn podtlak sa nemeni takze ani tycka sa nebude hybat.

Najzaujimavejsiea je tvoja posledna veta ... "Když motor vypnu, několikrát se ozve zakvičení a pak asi po 5 až 8sekundách tyčka vyjede z plechovky ven." - co kvici? turbo? to ze tycka vyjde von je tiez ok, ide o tom ci ta tycka ide lahko, alebo skokovite....

Podla logov to vyzera na plechovku.

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group