Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

Slyšel někdo něco o tom, že se dá u TDi zaměnit dvouhm. setrvák za normál jednohmot. ??? Prý je pak už životnost nekonečná a zas tak velká změna v komfortu není. Jedná se přesně o B5 motor AFN. Hlavně jde prý o dost markantní cenový rozdíl :wink:

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 13:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

Pokud vím, tak setrvák si jen někdo třeba odvrtával, ale to je tak všechno. Nechápu, co by šlo na setrváku vylepšit, aby jeho životnost byla nekonečný, jedině materiál, ale to je vše. Když si představíš setrvák, co vidíš? Já jen odlitek a tím to končí.

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

78

Bydliště:

Novy Jicin

nj,ale na jednohmotnostnim se nema co zkurvit,ale na tom dvouhmotnostnim odchazeji ty tlumice kmitu,proste to pruzne ulozeni,nebo jak to nazvat...

_________________
Passat 2002 TDIPD 96KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

šimek píše:
Pokud vím, tak setrvák si jen někdo třeba odvrtával, ale to je tak všechno. Nechápu, co by šlo na setrváku vylepšit, aby jeho životnost byla nekonečný, jedině materiál, ale to je vše. Když si představíš setrvák, co vidíš? Já jen odlitek a tím to končí.


Asi právě neznáš rozdíl mezi dvouhmot. a jednohmot. setrvákem....
Fox-cz Ti to snad vysvětlil :wink:

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 13:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

Zrovna mi to moc nevysvětlil.

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 14:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

78

Bydliště:

Novy Jicin

šimek píše:
Zrovna mi to moc nevysvětlil.

nejsem zadny odbornik,ale ten dvouhmotnostni se sklada ze dvou casti co sou k sobe spojeny,pres takove pruzne elementy,ktere kdyz odejdou,tak to potom dela paseku,vibrace,divny chod motoru atd..

_________________
Passat 2002 TDIPD 96KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

Když víš jak vypadá setrvák, tak ti to nepřijde divný? Na nějakém setrváku bývá maximálně nalisován věnec, do kterého zajíždí pastorek startéru. Rozhodně tam není nic proti vybracím. A co se týče spojky, tak jediné pružiny jsou v lamele spojky. Setrvák rozhodně není odpružen, je pouze odvrtáním vyvážen.

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 15:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

21

Bydliště:

Trnava

šimek píše:
Když víš jak vypadá setrvák, tak ti to nepřijde divný? Na nějakém setrváku bývá maximálně nalisován věnec, do kterého zajíždí pastorek startéru. Rozhodně tam není nic proti vybracím. A co se týče spojky, tak jediné pružiny jsou v lamele spojky. Setrvák rozhodně není odpružen, je pouze odvrtáním vyvážen.


... a prave tam je ten rozdiel. Dvojhmotový (ZMS - Zweimassenschwungrad) nahrádza hlavný tlmič a predtlmič torzných kmitov na lamele. By si sa divil, kolko criev ma taký zotrvačník. Viď foto.

K tomu či ho meniť, nie. Životnosť toho zotrvačníka je minimálne taká ako životnosť veka spojky, tzn. predovšetkým membránovej pružiny.


Přílohy:
zms.JPG
zms.JPG [ 0 bajtů | Zobrazeno 1814 krát ]

_________________
GIV Variant, 1,9 SDi, 94.000 km, r.v. 2002
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 15:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

Tak to je hodně zajímavé, předpokládám jeho využití tak při sprintech atd.

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 15:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

78

Bydliště:

Novy Jicin

šimek píše:
Tak to je hodně zajímavé, předpokládám jeho využití tak při sprintech atd.

toto nejak nechapu,vsechna novejsi auta maj preve tento setrvak,ma byt vetsi komfort...a znam hodne lidi co ho uz menily pac byl v haji ...

_________________
Passat 2002 TDIPD 96KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 15:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

I když než při sprintech, to jsem se unáhlil, tam se spáš dává keramika, která nezná nic jiného než rozepnuto-septuno, právě proto, aby tam byla co nejmenší prodleva. Tuto jak píšete dvouhmontostní spojku bych bral třeba na to, že si nechá víc líbit, třeba ten kdo neumí moc dobře řadit, tak že jízda je i tak příjemnější, než jen trh trh,škub a škub a spojka v pr..li. Prostě tam pruží jak lamela, tak setrvák, opravdu zajímavé.

_________________
Já už prostě nevím...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 16:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

102

Bydliště:

u Hranic na Moravě

hele já už ho taky měnil. a když jsem se snažil najít nějaký info o tom jestli to jde z něčím zamněnit tak bylo všechno buď velký nebo malý tak jsem po mněsíci bádání sáhnul po novým. Ale bacha na trhu je mnoho dodavatelů a cena se dá udělat úplně jiná než normal ve VW. Sice ne zas omoc, ale co je doma to se počítá ne?

_________________
GOLF IV Variant 85KW PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 16:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

861

Bydliště:

Praha

šimek píše:
I když než při sprintech, to jsem se unáhlil, tam se spáš dává keramika, která nezná nic jiného než rozepnuto-septuno, právě proto, aby tam byla co nejmenší prodleva. Tuto jak píšete dvouhmontostní spojku bych bral třeba na to, že si nechá víc líbit, třeba ten kdo neumí moc dobře řadit, tak že jízda je i tak příjemnější, než jen trh trh,škub a škub a spojka v pr..li. Prostě tam pruží jak lamela, tak setrvák, opravdu zajímavé.


Setrvačník není spojka... :cowb:

_________________
VW Golf IV, 4Motion, ARL 1.9TDi tuned by Motorpower (130kW/380Nm) prodán...

BLACK LIST - klubák HEMI-426


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.03.2006 16:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1526

Bydliště:

Brno

tak ať uvedem věci na pravou míru.


Přílohy:
Bez názvu 1 kopie.jpg
Bez názvu 1 kopie.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 1481 krát ]
Bez názvu 2 kopie.jpg
Bez názvu 2 kopie.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 1485 krát ]
Bez názvu 3 kopie.jpg
Bez názvu 3 kopie.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 1484 krát ]
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.03.2006 08:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

No, snad to Šimek pochopil :roll:

ale odbočili jsme od tématu. Takže, slyšel někdo o tom, že se dá zaměnit u B5 za jednohmotovej? Já slyšel že jo...ale nějak se mi to nezdá.

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group