Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
právě jsem měnil u jednoho GIV TDI 66kw (alh, agr) celou spojku, včetně setrváku dvouhmotového, byl původní a byl takovej, že se mi nezdál, uložení bylo už utahaný a k nové spojce neadekvátní, sehnal jsem valeo - originál - za 3000, ale bez papíru, jinak sachs - 12.000 na krámě
podle toho, co jsem zjistil, není možné bez úprav zaměnit obyčejný setrvák za tento, protože má jinou tloušťku a na hřídeli by to tudíž vibrovalo
jinak dobrej vynález, ale drahej, strašně drahej
podle toho, co jsem zjistil, není možné bez úprav zaměnit obyčejný setrvák za tento, protože má jinou tloušťku a na hřídeli by to tudíž vibrovalo
jinak dobrej vynález, ale drahej, strašně drahej
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Za těch 12tis. byl jen ten setrvák, nebo i se spojkou?ron píše:právě jsem měnil u jednoho GIV TDI 66kw (alh, agr) celou spojku, včetně setrváku dvouhmotového, byl původní a byl takovej, že se mi nezdál, uložení bylo už utahaný a k nové spojce neadekvátní, sehnal jsem valeo - originál - za 3000, ale bez papíru, jinak sachs - 12.000 na krámě
podle toho, co jsem zjistil, není možné bez úprav zaměnit obyčejný setrvák za tento, protože má jinou tloušťku a na hřídeli by to tudíž vibrovalo
jinak dobrej vynález, ale drahej, strašně drahej
-
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
no já nevím, jestli máte pravdu kluci, protože jak jsem se poptával, tak mi nikdo nedoporučil z vlastní zkušenosti měnit to za normální, jo je to drahá pakárna ale když to tam holt je, tak by to i mělo zůstat, jinak životnost záleží stejně jako u spojky na majiteli a jízdě, dá se zničit za 30000 anebo za 250000...
jinak těch 12.000 bylo tuším za nejlevnější sadu včetně setrváku a spojky od Sachs
jinak těch 12.000 bylo tuším za nejlevnější sadu včetně setrváku a spojky od Sachs
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- selkie
- VWexpert
- Příspěvky: 4943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
No, zrovna ted resim zvysovani vykonu...jednohmot je lepsi, kdyz zvysujes vykon a dvouhmot, kdyz s tim nehodlas nic delat...pokud tam mas dvouhmot a nechces jit do nejakejch vykonu, tak ho tam nech a bud rad, ze auto jezdi...zivotnost neres...zas takovej rozdil tam nebude.
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
njn,ale mohl by vydržet alespoň 30ps oproti sérii navícselkie píše:No, zrovna ted resim zvysovani vykonu...jednohmot je lepsi, kdyz zvysujes vykon a dvouhmot, kdyz s tim nehodlas nic delat...pokud tam mas dvouhmot a nechces jit do nejakejch vykonu, tak ho tam nech a bud rad, ze auto jezdi...zivotnost neres...zas takovej rozdil tam nebude.