Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Ondrej
Pilot
Pilot
Příspěvky: 700
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrej »

Kde ty díly za ty ceny berete chlapi? 3000,- za SACHS dvouhmoťák, tak to je teda um!

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Ondrej píše:Kde ty díly za ty ceny berete chlapi? 3000,- za SACHS dvouhmoťák, tak to je teda um!
použitej za tu cenu seženeš..

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

DMS píše:
Ondrej píše:Kde ty díly za ty ceny berete chlapi? 3000,- za SACHS dvouhmoťák, tak to je teda um!
použitej za tu cenu seženeš..
no právě použitej...

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

vaha píše:
DMS píše: použitej za tu cenu seženeš..
no právě použitej...
jj a může být načatej.. :?

Uživatelský avatar
selkie
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od selkie »

DMS píše:
selkie píše:No, zrovna ted resim zvysovani vykonu...jednohmot je lepsi, kdyz zvysujes vykon a dvouhmot, kdyz s tim nehodlas nic delat...pokud tam mas dvouhmot a nechces jit do nejakejch vykonu, tak ho tam nech a bud rad, ze auto jezdi...zivotnost neres...zas takovej rozdil tam nebude.
njn,ale mohl by vydržet alespoň 30ps oproti sérii navíc :mrgreen:
presne tohle jsem mel na mysli...+30 asi joooo...ale +60 uz asi ne-e
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.

Specializace na Bentley, Porsche

Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva :D 732 201 994

Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

chlapi, nenašel a nevyměnil už někdo lepší setrvák než je ten dvouhmotý ? Třeba z Oct2 RS TDi by měl být lepší,ne ? Otázka jestli by do Passata pasoval. Nebo ta jednohmota ? Ale jaká ? :roll:

Uživatelský avatar
cendler
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od cendler »

zrovna tohle řeším, je několik možností, dá se zaměnit dvouhmota s jednohmotou, ale jde o to že pak tam musíte dát lepší lamelu, aby vám to udržela s výkonem a pak se připravte na větší rachot od převodovky atd
Taky nevím co mám dělat, upravil jsem výkon na nějakých 160ps a 400Nm a nevím co tam mám dát za spojku, aby to nějaký čas vydrželo. nevíte teď po nějaké době, třeba to někdo řešil
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od tdiracing »

tak DMS o tom něco ví,jak už napsal,tak se namontuje setrvák z motoru 1Z je to z TDI 66 KW a je to jednohmota,namontuje se lamela odpružená 228 mm a přítlačák s vyšším přítlakem a vydrží 510 Nm,lamela je hvězdicová,variant je několik už sem to řešil několikrát a v poho,více po sz
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od hodys »

jo, ale setrvák z 1Z jde zaměnit akorát na příčných motorech, ale ne na podélných.. tam je to problém.. a už vůbec ne na šestikvaltu, tam se jednohmota nikdy nedělala, takže jedině koupit jednohmotu i se spojkovou sadou od nějákého dodavatele jako třeba v tomhle odkazu..http://race.dieselpower.cz/Produkty/pro ... 240_single

na pětikvalt by mohl pasovat setrvák z audi 80 tdi a možná první B5 66kw měli jednohmotu, ale myslím si že i ty už měli dvouhmotu. u podélných je to prostě problém.. ale zase ze zkušenosti bych řekl, že na podélných ty setrváky dost vydrží..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
cendler
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od cendler »

ano to jsem se dočetl, že z 66kw by tam měla jednohmota jít a na to nasadit odpruženou lamelu s kovokeramikou, ale někdo mi řekne, že to udrží a pak jsem zase slyšel od kluka co to má vyzkoušený, že mu to vydrželo 30km, tak nevím
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od tdiracing »

tak to taky musí vyměnit přítlačak a pak to funguje,zrovna ted řeším jednohmotu na T4 2,5 TDI
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
cendler
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od cendler »

tdiracing píše:tak to taky musí vyměnit přítlačak a pak to funguje,zrovna ted řeším jednohmotu na T4 2,5 TDI

budeš dávat jednohmotu, já mám z toho strach, mám jednu kombinaci,která je zaručená na 200ps a 550Nm na 5q, ale bojím se toho co to bude dělat a vyhodit cca 15t se mi taky nechce
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od tdiracing »

já bych se to zas tak nebál,jak už tu bylo napsáno,tak dříve byli pouze jednohmoty a funguje to do dnes
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
cendler
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od cendler »

to máš pravdu, ale co jsem o tom přečetl, tak potom jde slyšet motor dvakrát tolik, nějak to šíleně rachtá a dělá různý bordel
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Setrvačník dvouhmot vs. jednohmot.

Příspěvek od tdiracing »

tak to nevím,dával sem to na oktu a golfa a na seata cupru a v poho,žádnej bordel ani nadměrný hluk sem nezaznamenal
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“