VR6 A G60 Motor

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od pikachuxxx »

Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......[/quote]


Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.

Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam


To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.

Uživatelský avatar
bechy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2545
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bechy »

Petr78 píše:
bechy píše:Me Gecko papkalo 35l/100km v klidu :oops: :lol: Verunka jezdi za 12 :wink:
8O
Tak tam určitě nebylo něco v pořádku. Třeba nefungující lambda sonda dokáže slušně zvednout spotřebu.
Prave ze vse v poradku bylo :arrow: 230PS :wink:
˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

bechy píše:
Petr78 píše: 8O
Tak tam určitě nebylo něco v pořádku. Třeba nefungující lambda sonda dokáže slušně zvednout spotřebu.
Prave ze vse v poradku bylo :arrow: 230PS :wink:
:D Jo aha, tak to potom jo. Někde se ty koníci navíc projevit museli.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

pikachuxxx píše:Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......

Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.

Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam


To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.[/quote]

Jo 16V by byl super motor, kdyby neměl to mechanické vstřikování, které je velký problém seřídit.
A že má G60 jenom o 20 koní víc není tak důležité jako že má krouťák 225Nm oproti 163Nm u 16V. A to už je sakra rozdíl.
Takže je jasný že G60 natrhne 16V vždycky pr**l. A oba jsou 1,8.
Jinak 2,0 16V to už bych považoval za povedenej motor, ale to je nesrovnatelný.
A nevím jak jsi to myslel s tím krouťákem. 163 Nm při 4600 ot/min. není žádnej zázrak, když obyčejná 1,8 (8V) má od 143 do 159Nm.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
MvK
Závodník
Závodník
Příspěvky: 508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MvK »

bechy píše:
Petr78 píše: 8O
Tak tam určitě nebylo něco v pořádku. Třeba nefungující lambda sonda dokáže slušně zvednout spotřebu.
Prave ze vse v poradku bylo :arrow: 230PS :wink:
Tak to bych řek že při 230 koních mít spotřebu 35 litrů neni v pořádku ani náhodou... Tam bylo něco sakra hodně špatně...
Obrázek

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od pikachuxxx »

videl jsi nekdy na sprintu 16V vs G60? 16V jde odspoda jako zadny jiny motor a kdyz na nej das kompresor jako ma G60 tak ma 210k a Gcko jen 160. srovnavas nesrovnatelne. auto s kompresorem a bez. jak je srovnas kdyz budou mit kompresor oba? a co kdyz sundas z g60 kompresor?

Uživatelský avatar
bechy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2545
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bechy »

MvK: Bylo tam vse v poradku .. dalo se s tim jezdit cca za 15, ale to by styl o kterem ty rikas ze ti to zralo 5.4 :wink: Nemuzem to brat jako G60 pro srovnani, bylo na ni vse co se dalo udelat s timhle motorem => chip, remenice, olej chladic, svody, ostra vacka, zavodni vejfuk atd. atd. :twisted:
˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

pikachuxxx píše:videl jsi nekdy na sprintu 16V vs G60? 16V jde odspoda jako zadny jiny motor a kdyz na nej das kompresor jako ma G60 tak ma 210k a Gcko jen 160. srovnavas nesrovnatelne. auto s kompresorem a bez. jak je srovnas kdyz budou mit kompresor oba? a co kdyz sundas z g60 kompresor?
Proč srovnávám nesrovnatelné?
16V má výhodu v těch 16 ventilech a G60 má výhodu v Gčku.
A když sundám z G60 kompresor tak to bude obyčejná 1,8 a ještě o trochu horší díky menšímu kompresnímu poměru.
A že 16V táhne odspoda? S žádným jsem teda nejel abych mohl potvrdit nebo vyvvrátit, ale když se podívám při kolika otáčkách má max: krouťák a výkon, tak mi z toho vyjde, že ten motor jede pořádně až od nějakejch 4000 ot/min.
Možná se pletu, musel bych se s nějakým 16V svézt.

16V i G60 jsou jedny z nejlepších motorů od VW, na oba VR6 nemá.

A zatím jsi nic neřekl ke zmiňovaným problémům se seřizováním mechanického vstřikování - tedy velká nevýhoda 1,8 16V
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Petr78 píše:
Petr78 píše: Možná tam pár věcí za rozumnou cenu je (já je teda nenašel), ale když si k té ceně připočítáš náklady za poslání z USA tak to se potom "vyplatí"
Ono stačí když si objednáváš věci jenom z blbýho Německa.......
A většina věcí tam je předraženejch i v porovnání s Německem.
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.
A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

pikachuxxx píše:Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......

Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.

Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam

Jj kroutak ma uplne jinde a hlavne vetsi nez 16V :wink:


To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.[/quote]

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

pikachuxxx píše:videl jsi nekdy na sprintu 16V vs G60? 16V jde odspoda jako zadny jiny motor a kdyz na nej das kompresor jako ma G60 tak ma 210k a Gcko jen 160. srovnavas nesrovnatelne. auto s kompresorem a bez. jak je srovnas kdyz budou mit kompresor oba? a co kdyz sundas z g60 kompresor?
Mas to takovy trosku zmateny rekl bych... :lol:

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

A většina věcí tam je předraženejch i v porovnání s Německem.
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.[/quote]

A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...[/quote]

To je sice možný, ale po Německu je spousta lepších firem (co se cen i služeb týče), kterým bych věřil více.

Ty máš s touto firmou nějaké zkušenosti nebo pro ně děláš, že je vychvaluješ? :D
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Abych taky jeste neco pridal do debaty:

Do 4500 ot. 16V na Gcko fakt nema. Pres 4500 uz jaksi umre...

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Petr78 píše:A většina věcí tam je předraženejch i v porovnání s Německem.
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.
A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...[/quote]

To je sice možný, ale po Německu je spousta lepších firem (co se cen i služeb týče), kterým bych věřil více.

Ty máš s touto firmou nějaké zkušenosti nebo pro ně děláš, že je vychvaluješ? :D[/quote]

Predpokladam ze sis urcite precetl UPLNE vsecko o te firme a prohlidl celou nabidku a NE JEN PRVNI 3 STRANKY... :wink:

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Majsha píše:Abych taky jeste neco pridal do debaty:

Do 4500 ot. 16V na Gcko fakt nema. Pres 4500 uz jaksi umre...
umře G60 nebo 16V?
Jsem prostě POLOmaniak.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“