VR6 A G60 Motor

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Lukas-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 284
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sušice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukas-TDI »

LeeBa píše:ty posledni slova si zapamatuj pro pozdejsi casy 8)
co ti mysliš :?:

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

KukiG60 píše:
MvK píše:Jéé... :roll: Mě to přijde jak nějakej komplex... VR6 se rokama zmytologizovala... Úžasnej je jen těma řečma co se kolem něj vedou, ničim jinym. Vyhodit G60 kůli VR6 je BLBOST. :velo:
hlavne u vr6 nemusim každejch 70 tisic delat repasi kompu a pro mne tech 70 tisic neni problem ja jezdim jaro leto podzim zima tak že ja je mam za chvyli nalitany a ta vr6 vydrži daleko vic neš g60 ne že bych mel neco proti gčku to ne ale hold přemejšlim jinak
Pokud jezdíš opravdu hodně, tak VR6 s ohledem na její spotřebu asi není to nejlepší řešení.
Ale když na to máš.......

A že VR6 vydrží víc než G60. No nevím nevím.
VR6 oproti G60 není moc spolehlivej motor.
Na G60 je problém pouze kompresor, který odchází jen při opravdu hrubém a necitelném zacházení.
Zatímco u VR6 je problémových částí mnohem víc - elektrická vodní pumpa, těsnění pod hlavou, nějaká čidla a nevím co ještě.

Já nevím kolik může VR6 vydržet.
Kolik nejvíc měla nalítáno VR6, co jste kdo kdy viděl?
Pro G60 není 200 000 Km problém.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

myslim tim ze kdyz jezdis hodne tak az vymenis par hlav v souvislosti s tema vodnima cerpadlama tak jen aby sis na to vzpomel 8)
Gcko je sice pomyslna slabina ale je to opravdu o stavu... a o pouzivani... motor sam o sobe je bezporuchovej .. to ze koupis motor s vylagrovanym Gckem je trosku jinej problem .. ale to je jedno ... kazdy ma svoje mouchy... jen na Gcko se haze spina a ono je to trosku jinak..

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

LeeBa píše:myslim tim ze kdyz jezdis hodne tak az vymenis par hlav v souvislosti s tema vodnima cerpadlama tak jen aby sis na to vzpomel 8)
Gcko je sice pomyslna slabina ale je to opravdu o stavu... a o pouzivani... motor sam o sobe je bezporuchovej .. to ze koupis motor s vylagrovanym Gckem je trosku jinej problem .. ale to je jedno ... kazdy ma svoje mouchy... jen na Gcko se haze spina a ono je to trosku jinak..
No jo, Gčko je pro spoustu lidí velká neznámá.
A čemu lidé nerozumí, toho se bojí.......
Jenom velká škoda, že přestali kompresory vyrábět.
Holt by se jim to dneska už nevyplatilo.
Vyhrát ve sportce, tak bych koupil výrobní linku na Gčka.
Teď by už nemusela mít takovou hodnotu. :D
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TMiky »

Petr78 píše:
LeeBa píše:myslim tim ze kdyz jezdis hodne tak az vymenis par hlav v souvislosti s tema vodnima cerpadlama tak jen aby sis na to vzpomel 8)
Gcko je sice pomyslna slabina ale je to opravdu o stavu... a o pouzivani... motor sam o sobe je bezporuchovej .. to ze koupis motor s vylagrovanym Gckem je trosku jinej problem .. ale to je jedno ... kazdy ma svoje mouchy... jen na Gcko se haze spina a ono je to trosku jinak..
No jo, Gčko je pro spoustu lidí velká neznámá.
A čemu lidé nerozumí, toho se bojí.......
Jenom velká škoda, že přestali kompresory vyrábět.
Holt by se jim to dneska už nevyplatilo.
Vyhrát ve sportce, tak bych koupil výrobní linku na Gčka.
Teď by už nemusela mít takovou hodnotu. :D
Svata pravda... ale od modeloveho roku 1991 uz Gcko nebylo tak poruchove, jako ty co startovali eru G60ky..

Navic mechanickymu kompresoru jeste neodzvonilo...
I koncern VW uvazuje v budoucnu o jeho opetovnem nasazeni... preci jen je dneska technologie vyroby zase o kus dal nez pred skoro 20ti lety, takze i ta nakladovost vyroby uz nebude tak hroziva, jako u Gcka...

;)

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

A do jakyho roku se vlastne vyrabeli G60? 94?

Uživatelský avatar
Lukas-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 284
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sušice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukas-TDI »

Ne že bych nak gčko odsuzoval chran buch to ne ja sem snim byl spokojeny ale jak sem psal jezdim moc tak sem myslel že ta vr6 bude lepši ale jak tady koukam co pišete tak se asi nani vys*ru radeji udelam repasi gčka

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

KukiG60 píše:Ne že bych nak gčko odsuzoval chran buch to ne ja sem snim byl spokojeny ale jak sem psal jezdim moc tak sem myslel že ta vr6 bude lepši ale jak tady koukam co pišete tak se asi nani vys*ru radeji udelam repasi gčka
Správné rozhodnutí chlape :wink:

Ikdyby jsi měl sehnat jiné Gcko tak tě to pořád vyjde na nějakejch 10 - 15 000,- a bude to bez problémů.
Občas se tu objeví zajímavý nabídky na Gcka.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od pikachuxxx »

Pokud chces menit jen kvuli spatnemu gcku,tak bych byt tebou repasnul to Gcko(jinak tu jeste jedno mam). jestli nekdo rekne,ze vr6 oproti g60 zere,tak je na velkym omylu. vr6 zere jen kdyz s ni neumis jezdit. g60 je spotrebou jak ve meste tak na dalku minimalne stejne jako vr6.

pokud bys to chtel menit,tak to znamena vymenit: motor,prevodovka,elektrika,napravy,budiky a jeste nejake drobnosti.

a kdyz se tu mluvi o spolehlivosti tech motoru: vr6 i g60 muzou vydrzet uplne stejne. pokud je ten motor jety(novy asi tezko koupis) tak do nej musis trochu zainvestovat,udelat vymeny a pravidelne se o nej starat. potom ten motor vydrzi ranec a poruchovy nebude.

co se tyce dilu, kdyz ti neco odejde,tak na vr6 sezenes vsechno na g60 mas pri nejlepsim jen polovicni sanci.

ani jeden z tech motoru neni povedeny a nedal bych si do sveho "mazlika" ani jeden,ale pokud bych si mezi nimi musel vybrat,tak VR6. kdyz budes chtit nekdy upravovat,tak v tom motoru je obrovsky potencial pro upravy,kdezto g60ka se prilis upravit neda ve srovnani s VR6

Vse je jen na tom, kolik jsi do toho ochotny dat,jak se o motor staras a ve tvem pripade si muzes vybrat podle toho co se ti libi,protoze uprednostnenim jednoho z tech motoru si nijak nepomuzes ani neprihorsis.

Uživatelský avatar
MvK
Závodník
Závodník
Příspěvky: 508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MvK »

pikachuxxx píše:...jestli nekdo rekne,ze vr6 oproti g60 zere,tak je na velkym omylu. vr6 zere jen kdyz s ni neumis jezdit. g60 je spotrebou jak ve meste tak na dalku minimalne stejne jako vr6.
:thk: joo??? Ty dokážeš z VR6 udělat na dálku 5.4 l/100km ??? Tak to seš borec a nejspíš i první na světě, gratuluju... To bych chtěl vidět... :bot:
Obrázek

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od pikachuxxx »

jestli ty s g60 udelas na dalku 5.4 tak ti koupim jeste jedno corro

Uživatelský avatar
MvK
Závodník
Závodník
Příspěvky: 508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MvK »

pikachuxxx píše:jestli ty s g60 udelas na dalku 5.4 tak ti koupim jeste jedno corro
Brno-Liberec : 5.4 l/100km... Chvílema 5.3, ale to sem neudržel, dojel sem za 5.4
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

pikachuxxx píše:Pokud chces menit jen kvuli spatnemu gcku,tak bych byt tebou repasnul to Gcko(jinak tu jeste jedno mam). jestli nekdo rekne,ze vr6 oproti g60 zere,tak je na velkym omylu. vr6 zere jen kdyz s ni neumis jezdit. g60 je spotrebou jak ve meste tak na dalku minimalne stejne jako vr6.

pokud bys to chtel menit,tak to znamena vymenit: motor,prevodovka,elektrika,napravy,budiky a jeste nejake drobnosti.

a kdyz se tu mluvi o spolehlivosti tech motoru: vr6 i g60 muzou vydrzet uplne stejne. pokud je ten motor jety(novy asi tezko koupis) tak do nej musis trochu zainvestovat,udelat vymeny a pravidelne se o nej starat. potom ten motor vydrzi ranec a poruchovy nebude.

co se tyce dilu, kdyz ti neco odejde,tak na vr6 sezenes vsechno na g60 mas pri nejlepsim jen polovicni sanci.

ani jeden z tech motoru neni povedeny a nedal bych si do sveho "mazlika" ani jeden,ale pokud bych si mezi nimi musel vybrat,tak VR6. kdyz budes chtit nekdy upravovat,tak v tom motoru je obrovsky potencial pro upravy,kdezto g60ka se prilis upravit neda ve srovnani s VR6

Vse je jen na tom, kolik jsi do toho ochotny dat,jak se o motor staras a ve tvem pripade si muzes vybrat podle toho co se ti libi,protoze uprednostnenim jednoho z tech motoru si nijak nepomuzes ani neprihorsis.
Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

MvK píše:
pikachuxxx píše:jestli ty s g60 udelas na dalku 5.4 tak ti koupim jeste jedno corro
Brno-Liberec : 5.4 l/100km... Chvílema 5.3, ale to sem neudržel, dojel sem za 5.4
8O
Ty jo, to je moc pěkný. A tu spotřebu ti ukazoval palubní počítač, nebo jsi ji spočítal podle metody plná nádrž?
A jakou jsi měl průměrnou rychlost?
To jsi musel jet hodně v klidu, že?
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
martinvr6
Profík
Profík
Příspěvky: 1069
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od martinvr6 »

6válec ničím nenahradíš :rog:
coming soon...
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“