VR6 A G60 Motor
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- pikachuxxx
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......[/quote]
Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.
Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam
To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......[/quote]
Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.
Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam
To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.
- bechy
- VWexpert
- Příspěvky: 2545
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
pikachuxxx píše:Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......
Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.
Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam
To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.[/quote]
Jo 16V by byl super motor, kdyby neměl to mechanické vstřikování, které je velký problém seřídit.
A že má G60 jenom o 20 koní víc není tak důležité jako že má krouťák 225Nm oproti 163Nm u 16V. A to už je sakra rozdíl.
Takže je jasný že G60 natrhne 16V vždycky pr**l. A oba jsou 1,8.
Jinak 2,0 16V to už bych považoval za povedenej motor, ale to je nesrovnatelný.
A nevím jak jsi to myslel s tím krouťákem. 163 Nm při 4600 ot/min. není žádnej zázrak, když obyčejná 1,8 (8V) má od 143 do 159Nm.
Jsem prostě POLOmaniak.
- MvK
- Závodník
- Příspěvky: 508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- pikachuxxx
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- bechy
- VWexpert
- Příspěvky: 2545
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
MvK: Bylo tam vse v poradku .. dalo se s tim jezdit cca za 15, ale to by styl o kterem ty rikas ze ti to zralo 5.4 Nemuzem to brat jako G60 pro srovnani, bylo na ni vse co se dalo udelat s timhle motorem => chip, remenice, olej chladic, svody, ostra vacka, zavodni vejfuk atd. atd.
˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Proč srovnávám nesrovnatelné?pikachuxxx píše:videl jsi nekdy na sprintu 16V vs G60? 16V jde odspoda jako zadny jiny motor a kdyz na nej das kompresor jako ma G60 tak ma 210k a Gcko jen 160. srovnavas nesrovnatelne. auto s kompresorem a bez. jak je srovnas kdyz budou mit kompresor oba? a co kdyz sundas z g60 kompresor?
16V má výhodu v těch 16 ventilech a G60 má výhodu v Gčku.
A když sundám z G60 kompresor tak to bude obyčejná 1,8 a ještě o trochu horší díky menšímu kompresnímu poměru.
A že 16V táhne odspoda? S žádným jsem teda nejel abych mohl potvrdit nebo vyvvrátit, ale když se podívám při kolika otáčkách má max: krouťák a výkon, tak mi z toho vyjde, že ten motor jede pořádně až od nějakejch 4000 ot/min.
Možná se pletu, musel bych se s nějakým 16V svézt.
16V i G60 jsou jedny z nejlepších motorů od VW, na oba VR6 nemá.
A zatím jsi nic neřekl ke zmiňovaným problémům se seřizováním mechanického vstřikování - tedy velká nevýhoda 1,8 16V
Jsem prostě POLOmaniak.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...Petr78 píše:A většina věcí tam je předraženejch i v porovnání s Německem.Petr78 píše: Možná tam pár věcí za rozumnou cenu je (já je teda nenašel), ale když si k té ceně připočítáš náklady za poslání z USA tak to se potom "vyplatí"
Ono stačí když si objednáváš věci jenom z blbýho Německa.......
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
pikachuxxx píše:Říct, že G60 není povednej motor, to jsi trochu přehnal. Zajímalo by mě, podle čeho tak soudíš.
Do té doby, než koncern udělal motor 1,8T, byla G60 nejlepší motor co kdy VW udělalo. Vydupat z 1,8 v té době 160 koní bylo myslím velmi povedené. A ještě při zachování spolehlivosti a životnosti. To umí už jenom Japonci.
Jaký je teda podle tebe povedený motor od VW? Troufnu si tipnout, že 1,9 TDI......
Tak se nad tim trochu zamysli. Co je povedene na motoru,ktery ma 160k jen diky kompresoru? Co takhle 16V ktery ma 140 bez kompresoru? Ted to srovnej a rekni mi co je na Gcku povedene kdyz ma jen o blbych 20k vic? Podle me je hodne povedenej 16V. dostat 140k do 1.8 bez turba a podobnych hovadin je myslim velmi velmi dobre. Navic ma kroutak nekde uplne jinde nez Gcko. Ted se vyjadri.
Co se tyce Tdi,tak na nem je spatne hlavne to, ze je to nafta,takze ten asi namysli nemam
Jj kroutak ma uplne jinde a hlavne vetsi nez 16V
To MvK: jak jsem rekl. Udelej to a koupim ti dalsi Corro.[/quote]
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Mas to takovy trosku zmateny rekl bych...pikachuxxx píše:videl jsi nekdy na sprintu 16V vs G60? 16V jde odspoda jako zadny jiny motor a kdyz na nej das kompresor jako ma G60 tak ma 210k a Gcko jen 160. srovnavas nesrovnatelne. auto s kompresorem a bez. jak je srovnas kdyz budou mit kompresor oba? a co kdyz sundas z g60 kompresor?
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
A většina věcí tam je předraženejch i v porovnání s Německem.
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.[/quote]
A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...[/quote]
To je sice možný, ale po Německu je spousta lepších firem (co se cen i služeb týče), kterým bych věřil více.
Ty máš s touto firmou nějaké zkušenosti nebo pro ně děláš, že je vychvaluješ?
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.[/quote]
A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...[/quote]
To je sice možný, ale po Německu je spousta lepších firem (co se cen i služeb týče), kterým bych věřil více.
Ty máš s touto firmou nějaké zkušenosti nebo pro ně děláš, že je vychvaluješ?
Jsem prostě POLOmaniak.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
A kdyby jste si to treba prohlizeli poradne, tak by jste zjistili ze maji treba taky pobocku v nemecku...[/quote]Petr78 píše:A většina věcí tam je předraženejch i v porovnání s Německem.
To je přeci nesmysl, objednávat si věci na německý auto v americe. A co je MADE IN USA bych si nikdy nekoupil s ohledem na kvalitu.
To je sice možný, ale po Německu je spousta lepších firem (co se cen i služeb týče), kterým bych věřil více.
Ty máš s touto firmou nějaké zkušenosti nebo pro ně děláš, že je vychvaluješ? [/quote]
Predpokladam ze sis urcite precetl UPLNE vsecko o te firme a prohlidl celou nabidku a NE JEN PRVNI 3 STRANKY...
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele: