vaha píše:Tomm píše:SpeedyJ: zkousel jsi davat treba octaviacky zamky? nejsou trochu lepsi? (myslim co se tyka zivotnosti)
vaha: tezko bys to predelal tak, aby to fungovalo - jak bys zapojil snimac zamku odemceno/zamceno? Jinak mrkni na tu fotku co jsem sem daval jeste jednou - taky mi do posledni chvile fungoval... a jeste dalsi vec - zmer si odber kolik ti to zere pri vypnutym motoru, aby ti to jako me nevycuclo baterku
(sbernice v nouzovem rezimu opravdu zere vic jak 10x tolik proudu nez kdyz je vse ok)
oka mrknu na to,díkes
ale kdybych neměl diag tak o tom ani nevím,pač to že občas blbnou zámky neřeším
Ještě dodávám,že vag píše datová sběrnicce komfortního systému v nouzovém režimu...potom podle doby kdy sem naposled smazal chyby,všechny zámky nesmyslný signál,potom spínač zamykání strana řidiče nesmyslný signál a nesprávná výbava pravý přední dveře,kod chyby stejný jako nesmyslný signál,mohla by být chyba tam nebo kde začít?díkes
Tak to je fakt nejak moc chyb
Kabelaz komfortky jsi rikal ze jsi menil, ne? Tak co treba nejaka kostra u komfortky nebo dokonce voda v komfortce?
Ta nespravna vybava by mohla zpusobovat ten nouzovy rezim. Vim ze jsem se o tom bavil s jednim autoeletrikarem a resil presne to same. Nakonec sehnal spravnou stahovacku (dverni komfortka co odpovidala ostatnim trem) a pak to jelo v pohode.
Poznamka: dverni komfortky se lisi dle pismenka na konci, ale ne vzdy musi byt vsechny pismenka stejny! - napr. ja tam mam C, C, D, C a je to spravne. Co tam ma byt se da dohledat v etce nebo etosu).