Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.05.2006 10:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2383

Bydliště:

Brno

xpassat píše:
Právě že doba jde do předu a Diesel=ekonomičnost platí o to více. Musíš porovnat, za kolik jezdí benziňák, kterej dokáže vyvinout stejnej výkon. Je to o účinnosti agregátu - proto nemají benziňáci přídavné vyhřívání chladící kapaliny tak jako třeba TDi VW (jinak by jsi v zimě v autě zmrzl).
Jinak známej má Citroena C3 1,4 tuším že HDCi??? a jezdí za 3,5L :wink:


hmm, nejnižší spotřebu měly klasický motory TDi 66kw a 81kw.. Takže s každým novým motorem TDI, který je pochopitelně silnější roste i spotřeba.

Jinak 1,4 HDCI 3,5L? Chlapec asi brzdil provoz a nechci vidět co vše se může posrat takovouhle jízdou....

_________________
My fast doesn´t like hondas * * * * * Martin IV. = Čapik

_________________
Golf 5 GTI DSG + Sharan 7N


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.05.2006 15:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

60

Bydliště:

Hostkovice

To je ořesně co sem myslel.Ze vzduchu ti nafták nepojede.Je to jak u benzinu chceš víkon dej mu víc paliva.

_________________
VW BORA 1,9TDI 85kw PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.05.2006 15:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

690

Bydliště:

Kladno

Martin IV. píše:
xpassat píše:
Právě že doba jde do předu a Diesel=ekonomičnost platí o to více. Musíš porovnat, za kolik jezdí benziňák, kterej dokáže vyvinout stejnej výkon. Je to o účinnosti agregátu - proto nemají benziňáci přídavné vyhřívání chladící kapaliny tak jako třeba TDi VW (jinak by jsi v zimě v autě zmrzl).
Jinak známej má Citroena C3 1,4 tuším že HDCi??? a jezdí za 3,5L :wink:


hmm, nejnižší spotřebu měly klasický motory TDi 66kw a 81kw.. Takže s každým novým motorem TDI, který je pochopitelně silnější roste i spotřeba.
tohle kdybych věděl dřív, tak jsem si PD nekoupil a radši jsem vzal klasiku 81kw a trochu udělal motor. Žere to o 2L víc :evil:

_________________
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

_________________
VW Passat Variant B6 R-Line TDI 103kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.05.2006 18:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

60

Bydliště:

Hostkovice

Záleží jak na to šlapeš.Když máš lehkou noho tak to jde.Začal sem se trochu kontrolovat a už nafta tak rychle neubejvá.Taky mám PD

_________________
VW BORA 1,9TDI 85kw PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.05.2006 18:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

690

Bydliště:

Kladno

fabio píše:
Záleží jak na to šlapeš.Když máš lehkou noho tak to jde.Začal sem se trochu kontrolovat a už nafta tak rychle neubejvá.Taky mám PD
To je ten hlavní duvod proč schánim palubak, ale je to na dobrý cestě, už ho asi budu mít :wink:

_________________
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

_________________
VW Passat Variant B6 R-Line TDI 103kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27.05.2006 18:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

60

Bydliště:

Hostkovice

Já ho nemám a ani nemam v úmyslu ho schánět.Protože sem úchylnej a pořád bych ho pozoroval za kolik jedu.Stačí mi rafika a už na mě jdou mrákoty když jde rychlejc dolů.

_________________
VW BORA 1,9TDI 85kw PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

Martin IV. píše:
xpassat píše:
Právě že doba jde do předu a Diesel=ekonomičnost platí o to více. Musíš porovnat, za kolik jezdí benziňák, kterej dokáže vyvinout stejnej výkon. Je to o účinnosti agregátu - proto nemají benziňáci přídavné vyhřívání chladící kapaliny tak jako třeba TDi VW (jinak by jsi v zimě v autě zmrzl).
Jinak známej má Citroena C3 1,4 tuším že HDCi??? a jezdí za 3,5L :wink:


hmm, nejnižší spotřebu měly klasický motory TDi 66kw a 81kw.. Takže s každým novým motorem TDI, který je pochopitelně silnější roste i spotřeba.

Jinak 1,4 HDCI 3,5L? Chlapec asi brzdil provoz a nechci vidět co vše se může posrat takovouhle jízdou....


Asi se trochu pleteš, je to konstrukcí agregátu, TDi PD jsou jak silnější, tak slabší než TDi 81kW a stejně žerou oba víc :wink:
a to nemluvím o TDi po čipu :wink:

a tvrzení, že s každým novým motorem TDi, který je silnější roste i spotřeba :roll: snad nemyslels vážně 8O . To aby přestali vyvíjet nový motory, protože podle Tebe budou stále více žrát???
Mimochodem můj 81kW jezdí skoro za polovinu oproti 66kW, který jsem měl před tím v Mondeu.
Asi jsi to myslel jinek :?

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 13:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2383

Bydliště:

Brno

xpassat píše:
Asi se trochu pleteš, je to konstrukcí agregátu, TDi PD jsou jak silnější, tak slabší než TDi 81kW a stejně žerou oba víc :wink:
a to nemluvím o TDi po čipu :wink:

a tvrzení, že s každým novým motorem TDi, který je silnější roste i spotřeba :roll: snad nemyslels vážně 8O . To aby přestali vyvíjet nový motory, protože podle Tebe budou stále více žrát???
Mimochodem můj 81kW jezdí skoro za polovinu oproti 66kW, který jsem měl před tím v Mondeu.
Asi jsi to myslel jinek :?


no myslel jsem to tak že nejpovedenější TDIčka byly původní 66 kw a 81kw ale od VW, ne v nějakým fordu!!!! :roll:

No ukaž mi slabší PDéčko než 66 a 81kw!! Jenom 74kw, který stejně žere víc než 81kw :wink: TDI PD 55kw snad chápeš že nesrovnávám, protože je to 3-vál...

Co tady melduješ že by měly přestat vyvíjet TDi, pouze jsem řekl že každý novější TDi, má sice vyšší výkon , ale také vyšší spotřebu, to je snad logické, ne???? :roll: :roll:

No který TDi PDmotory VW dělá nebo nedělá přirozeně vím, ale zatím jsem nepřišel na jediný který by měl ve skutečnosti menší spotřebu než výše uvedené 81kw, 66kw :wink:

_________________
My fast doesn´t like hondas * * * * * Martin IV. = Čapik

_________________
Golf 5 GTI DSG + Sharan 7N


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 16:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7640

Martin IV. píše:
xpassat píše:
Asi se trochu pleteš, je to konstrukcí agregátu, TDi PD jsou jak silnější, tak slabší než TDi 81kW a stejně žerou oba víc :wink:
a to nemluvím o TDi po čipu :wink:

a tvrzení, že s každým novým motorem TDi, který je silnější roste i spotřeba :roll: snad nemyslels vážně 8O . To aby přestali vyvíjet nový motory, protože podle Tebe budou stále více žrát???
Mimochodem můj 81kW jezdí skoro za polovinu oproti 66kW, který jsem měl před tím v Mondeu.
Asi jsi to myslel jinek :?


no myslel jsem to tak že nejpovedenější TDIčka byly původní 66 kw a 81kw ale od VW, ne v nějakým fordu!!!! :roll:

No ukaž mi slabší PDéčko než 66 a 81kw!! Jenom 74kw, který stejně žere víc než 81kw :wink: TDI PD 55kw snad chápeš že nesrovnávám, protože je to 3-vál...

Co tady melduješ že by měly přestat vyvíjet TDi, pouze jsem řekl že každý novější TDi, má sice vyšší výkon , ale také vyšší spotřebu, to je snad logické, ne???? :roll: :roll:

No který TDi PDmotory VW dělá nebo nedělá přirozeně vím, ale zatím jsem nepřišel na jediný který by měl ve skutečnosti menší spotřebu než výše uvedené 81kw, 66kw :wink:

Napište mi kolik má v TP napsanou spotřebu Pašik sedan 81Kw město/mimo/kombinovanou... 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 16:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

Praha - Západ

transporter T5 se dela TDI PD 1.9 a ma 62kw

za nejmin se da jezdit s TDI 66kw co ma turbo jako 81kw (proste trubo s VNT) dela se od cca 2001, jinak s TDI PD se da jezdit uspornejc nez s klasickejma TDI (maj vyssi ucinost) ale musi se to umet, protoze vstrikovac v TDIPD umi propustit vic paliva nez vstrikovac v klasicky TDI tak a navic TDIPD130 ma i vetsi spalovaci prostor v pistu a jeste vetsi vstrikovace nez treba TDIPD115 a proto se stejnou nohou zere TDIPD vic nez TDI (TDIPD130 jeste vic), ale kdyz se jezdi usporne umi TDIPD o neco mensi spotrebu

_________________
Mereni vykonu na zatezove brzde MAHA, uprava motoroveho software na miru, prodej vstrikovacich trysek tdi, turb atd.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5

jasná páka dřív jsem měl tdi 66 kw golfa tam se dalo na těch 55 l najet 1150 km ted mmám passata v automatu s pd 85 kw a jsem stále okolo hodnoty 6.5 l ale to jezdím teda dálky tak okolo 1000 km


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 17:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

Martin IV. píše:
xpassat píše:
Asi se trochu pleteš, je to konstrukcí agregátu, TDi PD jsou jak silnější, tak slabší než TDi 81kW a stejně žerou oba víc :wink:
a to nemluvím o TDi po čipu :wink:

a tvrzení, že s každým novým motorem TDi, který je silnější roste i spotřeba :roll: snad nemyslels vážně 8O . To aby přestali vyvíjet nový motory, protože podle Tebe budou stále více žrát???
Mimochodem můj 81kW jezdí skoro za polovinu oproti 66kW, který jsem měl před tím v Mondeu.
Asi jsi to myslel jinek :?


no myslel jsem to tak že nejpovedenější TDIčka byly původní 66 kw a 81kw ale od VW, ne v nějakým fordu!!!! :roll:

No ukaž mi slabší PDéčko než 66 a 81kw!! Jenom 74kw, který stejně žere víc než 81kw :wink: TDI PD 55kw snad chápeš že nesrovnávám, protože je to 3-vál...

Co tady melduješ že by měly přestat vyvíjet TDi, pouze jsem řekl že každý novější TDi, má sice vyšší výkon , ale také vyšší spotřebu, to je snad logické, ne???? :roll: :roll:

No který TDi PDmotory VW dělá nebo nedělá přirozeně vím, ale zatím jsem nepřišel na jediný který by měl ve skutečnosti menší spotřebu než výše uvedené 81kw, 66kw :wink:


Hele, jen jsem Ti chtěl oponovat v Tvém názoru, že každé nové TDi má větší spotřebu (píšeš i výkon), to bohužel možná platí jen u VW.... Je to přece nesmysl, vývoj jde dopředu jak s výšším výkonem na objem, tak s menší spotřebou, to je přece logické a každému je to jasné, proto jsem uvedl případ s Mondeem, který měl menší výkon a větší spotřebu.
Samozřejmě máš pravdu, že nejúspornější TDi VW jsou 66kW, a 81kW ještě víc. Sám s tímto motorem jezdím průměrně pod 5L.

to Paskal:
66kW: 7,1/4,3/5,4
81kW: 7,1/4,3/5,3
platí pro manuální př.

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 19:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1664

Bydliště:

OstraVWa

Spotřeba u mě tento měsíc:
Najeto na 55l 1106km, spotřeba 4,9l/100km
Průměrná rychlost 60km/hod.
Jízda spíše město.
Motor 66kw

_________________
www.carkeys.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.05.2006 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7640

xpassat píše:
to Paskal:
66kW: 7,1/4,3/5,4
81kW: 7,1/4,3/5,3
platí pro manuální př.


JJ OK... Chtěl sem to porovnat kolik udava výrobce. :wink:
PD 74Kw: 7,1/4,6/5,5 taky manual
PD 96Kw: 7,5/4,6/5,6 taky manual
Takže v te spotřebě nevidím velký rozdíl.To jsou jen desetinky. :wink:
Takže jestli to někomu žere o + - 3l víc tak stim má něco dodrbane. 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.05.2006 00:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

45

Bydliště:

okr. Trutnov

SakoVerife píše:
Joska píše:
Octavia 81 kW. Když jedu z Trutnova do Prahy (dálnice ňet) a netahám to, vejdu se do 4 l na sto. Minule jsem měl 3,7l na sto. Zpátky jsem mu dával za uši a měl jsem průměrnou 4,4 l. Jsem úplně spokojený. Předtím jsem měl pašíka B4 a bylo to podobné, i když řekl bych o maličko víc papal, ale kolem těch pěti to bylo taky. Byla to 66kW TDi.


kolik jsi jel po te dalnici? (prumerna rychlost)


Psal jsem, že bez dálnice!!!

_________________
200 v městě - 300 z místa

_________________
dříve VW Passat B4 1,9 TDi - teď Octavia TDi 81 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group