Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.03.2006 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

Oakley píše:
hugo píše:
AFN 81kW dlouhodoba 4.8l zima 4.5l teplo 8)

To jezdíš jen z kopca, ne? :lol:


Už jsem psal výše....taky jezdím pod 5l a moc to nešetřím (okresky a město)...a mám ten samej motůrek :lol:

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26.03.2006 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

570

Mám AHF (81@103kW) v GIV a dlouhodobá teď v zimě 4,8. Většinou mimo město a do 110km/h (občas i 200). Někam jsem sem házel foto maxidotu při sázce o spotřebu, kdy ukazoval na 60-ti km trati spotřebu 3,5 litru. Chce to lehkou nohu a na plnou nádrž není problém najet skoro 1200km.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28.03.2006 21:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Olomoucko

Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:

_________________
VW Bora 1,9TDi PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.03.2006 06:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

932

Radis píše:
Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:


tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp :wink:


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.03.2006 08:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

David píše:
Radis píše:
Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:


tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp :wink:


Tak jsem si do teď myslel, že pávě technologie PD je náhrada za "commor-rail", kterou používají jiné automobilky...a tudíš klasika 81kW ničím takovým není obdařena :(
...ale asi jsem do teď žil v omylu :roll:
Jinak na ten V-Power jsem taky zvědavej, i když teď maj v Makru řepkovej olej za 16,-/litr, což je o polovinu levnější pohon :lol: :lol: :D :P

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.03.2006 09:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

932

xpassat píše:
David píše:
Radis píše:
Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:


tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp :wink:


Tak jsem si do teď myslel, že pávě technologie PD je náhrada za "commor-rail", kterou používají jiné automobilky...a tudíš klasika 81kW ničím takovým není obdařena :(
...ale asi jsem do teď žil v omylu :roll:
Jinak na ten V-Power jsem taky zvědavej, i když teď maj v Makru řepkovej olej za 16,-/litr, což je o polovinu levnější pohon :lol: :lol: :D :P


PD je náhrada za common-rail - ale tahle technologie se používá dávno třeba u kamionů. Co sem četl rozdíly, tak PD je citlivější na vyšší otáčky a hůř je snáší - možná i proto se dávaj do aut šestikvalty. Oproti common-railu - tomu vyšší otáčky nevadí - ten motor je líp snáší....
Jinak náhrada to byla, ale asi ne dostačující, protože to by se jinak i VW nevracelo zpět k systému common-rail - ještě není v nabídce, ale brzi bude :wink: - i sem věděl proč, ale už sem to zapoměl :thk: :wink:
Jinak si myslim, že když člověk bude mít lehkou nohu u PD, tak to bude žrát míň jak common-rail. To je vidět i na spotřebách co udávaj kluci, co maj 1,9TDi PD 96kw - tam je rozdíl docela velikej u stejných aut - někdy se to liší i o tři litry - záleží na lehké noze :wink: U 74kw verze takovej rozdíl ale neni :!:


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.03.2006 16:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

570

Pokud máš opravdu výkon motoru 81kW, tak zapomeň na to, že máš common rail. VW nic takového nedělalo. Máš klasický rotační řerpadlo. Common rail se nyní používá jen u 2,5TDI (tuším 132kW). Od systému PD se z jistých důvodů upouští (jedním z nich je často kritizovaný tvrdý chod motoru) a od roku 2007 bude nahrazena systémem common rail. Máš tam snad nějakou vysokotlakou lištu? Pokud nemáš prototyp, tak těžko.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: DEFiK
PříspěvekNapsal: 30.03.2006 14:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

83

Bydliště:

Brno-venkov :-)...

Mám ve dvoječce 1.9TDi AHF 81kW! A teď přes zimu mně auti papalo cca 5,8-6,7l na 100Km zdá se mně to docela dost? I když je pravda že to zrovna nelechtám.....Co vy na to??? A i když se snažím jet na spotřebu tak se pod 5,5l nikdy nedostanu :x

_________________
VW Forever!!! TDi Rulezzzzzz

_________________
VW Golf MK2 - 1.9TDi Kokta 81kW... VW Golf MK2 - 1.9TDi G3 66kW... VW T4 - 1.9mTDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31.03.2006 00:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4

Bydliště:

Praha

Sice to sem úplně nepatří, protože nemam TDI, tak sorry za OT. Mám 1,6 TD intercooler, spotřeba dlouhodobě 5,7, jezdim většinou po Praze, s lehkou nohou.
Jak se tady řešil V-Power diesel, s ním mam dobrý zkušenosti, spotřeba šla trochu dolů. Hlavně to o dost líp jede. Jo a ještě když jsem poprvý natankoval V-Power, tak to asi 500 km nehorázně kouřilo, snad ještě víc než Avie :)

_________________
Golf II


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31.03.2006 00:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

690

Bydliště:

Kladno

ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.

_________________
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

_________________
VW Passat Variant B6 R-Line TDI 103kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31.03.2006 00:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

72

Bydliště:

Zlínský kraj

AHU 66kW Tdi, po okrskách 250km, 4,1l nejmín, normálně 4,9l

_________________
Volkswagen


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31.03.2006 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

Karfik píše:
ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.


to bude asi tím PD...jak je vidět, tak s klasikou TDi se dá jezdit i pod 5L.... :wink:

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31.03.2006 13:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

690

Bydliště:

Kladno

xpassat píše:
Karfik píše:
ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.


to bude asi tím PD...jak je vidět, tak s klasikou TDi se dá jezdit i pod 5L.... :wink:
ono to bude tak trochu i nohama. Pred tim jsem mel Escorta 1,8D a tam jsem na nej musel slapat aby jel a asi to delam furt. Jen je tu rozdil ze pasik jede :lol:

_________________
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

_________________
VW Passat Variant B6 R-Line TDI 103kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31.03.2006 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7

Bydliště:

Slovakia

Mám Passat variant 74 kw r.v. 2002, dlhodobá posledných 10 k km bola 6.6 l, je to zmiešané mesto-mimo mesto - asi 50/50 perc., tento údaj bol aj na palubnom počítači - ale bol aj potvrdený tankovaniami a výpočtom.
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01.04.2006 00:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

roman píše:
Mám Passat variant 74 kw r.v. 2002, dlhodobá posledných 10 k km bola 6.6 l, je to zmiešané mesto-mimo mesto - asi 50/50 perc., tento údaj bol aj na palubnom počítači - ale bol aj potvrdený tankovaniami a výpočtom.
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...


Kdyby jsi měl v Pašíkovi právě ten motor 81kW, tak by stravoval jako ta oktávka :wink: :lol: :lol: :lol:

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group