Tiptronic

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Tiptronic

Příspěvek od Macek »

Automat. Chci se zepat: při sešlápnutí plynu do druhý polohy na max, kdy auto točí do omezovače přeci potom nafťák nemá maximální výkon ne? Protože má krouťák v nízkých otáčkách, tak se to potom jenom přetáčí. Je to tak?? Tím pádem by nemělo moc smysl tuhle druhou polohu využívat! Při sešlápnutí do tý první polohy na max mi to myslím točí do nějakejch 4500 otáček a to by mělo bejt lepší na zrychlení než až do omezovače. Je to tak nějak, jak to píšu? Jde mi o to vědět na jakou polohu budu mít větší zrychlení? :shv: :D

Uživatelský avatar
dieslinka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 229
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od dieslinka »

myslis jako kickdown? :wink:

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

JU JU :lol:

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Re: Tiptronic

Příspěvek od Softy »

Macek píše:Automat. Chci se zepat: při sešlápnutí plynu do druhý polohy na max, kdy auto točí do omezovače přeci potom nafák nemá maximální výkon ne? Protože má krouák v nízkých otáčkách, tak se to potom jenom přetáčí. Je to tak?? Tím pádem by nemělo moc smysl tuhle druhou polohu využívat! Při sešlápnutí do tý první polohy na max mi to myslím točí do nějakejch 4500 otáček a to by mělo bejt lepší na zrychlení než až do omezovače. Je to tak nějak, jak to píšu? Jde mi o to vědět na jakou polohu budu mít větší zrychlení? :shv: :D
Ja mam to same v pasiku a ked dam podlahu (bez kickdown) tak mi to toci tak do 4200ot a podlaha s kickdownom tak do 4500ot.
Ty ked das kickdown tak kde ti to az radi?? Az v cervenom??

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

No já měl do teď pocit, že až kousek před červeným, ale abych nekecal! :D Zejtra to zkusím pořádně! :rog: Je možný, že sem se překouknul a budu to mít jako ty! Myslím, že by sme to měli mít stejně, ne?

Uživatelský avatar
elit
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1573
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elit »

Tusim, ze mi to radi taky kousek pred cervenym. JInak mi to u dieselu prijde nesmyslny takhle to tocit nehlede na to, ze kickdown nema zadnej efekt u tohoto motoru.
Passat 2008 BMP

Uživatelský avatar
dieslinka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 229
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od dieslinka »

no ja teda nevim o toho myho passata ten efekt fakt byl peknej....kdyz sto primacknul...tak to fakt byl zatah :lol:

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

dneska som to skusil, takze ked dam kickdown, radi to kusok pred cervenym, u mojej 1,9 to nema nejaky efekt, ale segra ma A6 2,5tdi 180ps a tam je to poznat...

Uživatelský avatar
dieslinka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 229
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od dieslinka »

Softy píše:dneska som to skusil, takze ked dam kickdown, radi to kusok pred cervenym, u mojej 1,9 to nema nejaky efekt, ale segra ma A6 2,5tdi 180ps a tam je to poznat...


no jasny ja sem emla taky 2,5 TDI asi to bude tim :wink:

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

právě, že se mě zdá, že u mě to taky nemá žadnej extra efekt. :?

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

No a ked idem napriklad na 4 tak 1800ot a dam kickdown, tak podradi az do 2...

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

Jak myslíš do dvou? Ja akorát vím, že tyhle situace, jak ji píšeš je fakt na prd. Že když na to při tý 4 šlápneš na kick, tak to zrychlení je upně na hov....no. :P

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

Macek píše:Jak myslíš do dvou? Ja akorát vím, že tyhle situace, jak ji píšeš je fakt na prd. Že když na to při tý 4 šlápneš na kick, tak to zrychlení je upně na hov....no. :P
Normalne to podradi zo 4 do 2... 3 to ani nezaradi...

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

Myslíš to jako tak, že ze čtyřky ti to podřadí až na dvojku a pak to točí jako blázen až do červenýho zase na horu? :D

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

Macek píše:Myslíš to jako tak, že ze čtyřky ti to podřadí až na dvojku a pak to točí jako blázen až do červenýho zase na horu? :D
Presne tak, zo 4 do 2, potom toci tak do 4500ot a zaradi 3..

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“