Tiptronic
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Macek
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
Tak si rozumíme. Jak to říkáš, tohle sem párkrát zkusil při předjíždění a zrychlení fakt uplně jak kdyby auto nemělo vubec žádnej tach! Takzě kick-down funkce totálně nevyužitelna, jak taky píšeš! Možná tak pro rozjezd to bude trochu fungovat. Ale ikdyž to sešlápnu na tu první polohu na max při rozjezdu a držím to na všechny rychlosti, tak bych řadil daleko dřív než automat. Je tam pěkne cejtit, jak to auto má tach do nějakech tech otáček a potom už to upadá a pak teprve automat řadí.
- Softy
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
U naftaku je to fakt blbost, u benzinu neviem, nikdy som sa s takym nevozil...Macek píše:Tak si rozumíme. Jak to říká, tohle sem párkrát zkusil při předjídění a zrychlení fakt uplně jak kdyby auto nemělo vubec ádnej tach! Takzě kick-down funkce totálně nevyuitelna, jak taky píe! Moná tak pro rozjezd to bude trochu fungovat. Ale ikdy to selápnu na tu první polohu na max při rozjezdu a drím to na vechny rychlosti, tak bych řadil daleko dřív ne automat. Je tam pěkne cejtit, jak to auto má tach do nějakech tech otáček a potom u to upadá a pak teprve automat řadí.
Napriklad formula 1 ma tiez kickdown a tam sa po zoslapnuti kratkodobo zvysi vykon motora...
- tobig
- Jezdec
- Příspěvky: 439
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa .
u benzínu je to trochu jinak, to vyplývá z průběhu krout.momentu a výkonové křivky, tím jsou ty motory naprosto odlišný. mám 1.8 20VT
a tam je to poznat kur*vsky. a ještě víc na sekvenci. u ropy Tiptronic nevím, nikdy jsem s tím nejel.
Btw. - na zrychlení je potřeba hlavně krouťák (=síla), výkon je důležitý ve vztahu k max.rychlosti, pokud se nepletu
a tam je to poznat kur*vsky. a ještě víc na sekvenci. u ropy Tiptronic nevím, nikdy jsem s tím nejel.
Btw. - na zrychlení je potřeba hlavně krouťák (=síla), výkon je důležitý ve vztahu k max.rychlosti, pokud se nepletu
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak v tom případě nemáš tiptronic ale dvouspojkové DSG, obyčejnej tiptronic neumí přeřadit o 2 stupněSofty píše:Normalne to podradi zo 4 do 2... 3 to ani nezaradi...Macek píše:Jak myslíš do dvou? Ja akorát vím, že tyhle situace, jak ji píšeš je fakt na prd. Že když na to při tý 4 šlápneš na kick, tak to zrychlení je upně na hov....no.
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Softy
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
Mam passata 2001 tiptronic EYF, nie DSG... Napriklad, jedu na 4 1800ot, mam tam sekvenci, takze vidim na palubaku aky kvalt tam je zadadeny... Seslapnu kickdown a zo 4 mi to skoci rovno do 2...Martin IV. píše:tak v tom případě nemá tiptronic ale dvouspojkové DSG, obyčejnej tiptronic neumí přeřadit o 2 stupněSofty píše: Normalne to podradi zo 4 do 2... 3 to ani nezaradi...
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- SexedUp
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
- Kontaktovat uživatele:
KickDown
Mám Passat 2.5 TDI a KickDown podřadí o tolik stupňů, o kolik podle aktuální rychlosti a otáček může. Podle mně si prostě vytvoří maximální možnou rezervu ) Samozřejmě, že to řadí i stupně mezi, ale nejede na ně.
Ale vůbec jsem nepochopil, co je ta "první poloha" se kterou to tu srovnáváte?
Ale vůbec jsem nepochopil, co je ta "první poloha" se kterou to tu srovnáváte?
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele: