Tiptronic

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

Tak si rozumíme. :D Jak to říkáš, tohle sem párkrát zkusil při předjíždění a zrychlení fakt uplně jak kdyby auto nemělo vubec žádnej tach! Takzě kick-down funkce totálně nevyužitelna, jak taky píšeš! Možná tak pro rozjezd to bude trochu fungovat. Ale ikdyž to sešlápnu na tu první polohu na max při rozjezdu a držím to na všechny rychlosti, tak bych řadil daleko dřív než automat. Je tam pěkne cejtit, jak to auto má tach do nějakech tech otáček a potom už to upadá a pak teprve automat řadí. :?

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

Macek píše:Tak si rozumíme. :D Jak to říkáš, tohle sem párkrát zkusil při předjíždění a zrychlení fakt uplně jak kdyby auto nemělo vubec žádnej tach! Takzě kick-down funkce totálně nevyužitelna, jak taky píšeš! Možná tak pro rozjezd to bude trochu fungovat. Ale ikdyž to sešlápnu na tu první polohu na max při rozjezdu a držím to na všechny rychlosti, tak bych řadil daleko dřív než automat. Je tam pěkne cejtit, jak to auto má tach do nějakech tech otáček a potom už to upadá a pak teprve automat řadí. :?
U naftaku je to fakt blbost, u benzinu neviem, nikdy som sa s takym nevozil...
Napriklad formula 1 ma tiez kickdown a tam sa po zoslapnuti kratkodobo zvysi vykon motora...

Uživatelský avatar
tobig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 439
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa .

Příspěvek od tobig »

u benzínu je to trochu jinak, to vyplývá z průběhu krout.momentu a výkonové křivky, tím jsou ty motory naprosto odlišný. mám 1.8 20VT
a tam je to poznat kur*vsky. a ještě víc na sekvenci. u ropy Tiptronic nevím, nikdy jsem s tím nejel. 8)

Btw. - na zrychlení je potřeba hlavně krouťák (=síla), výkon je důležitý ve vztahu k max.rychlosti, pokud se nepletu :wink:

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

Softy píše:
Macek píše:Jak myslíš do dvou? Ja akorát vím, že tyhle situace, jak ji píšeš je fakt na prd. Že když na to při tý 4 šlápneš na kick, tak to zrychlení je upně na hov....no. :P
Normalne to podradi zo 4 do 2... 3 to ani nezaradi...
tak v tom případě nemáš tiptronic ale dvouspojkové DSG, obyčejnej tiptronic neumí přeřadit o 2 stupně :wink:
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

Martin IV. píše:
Softy píše: Normalne to podradi zo 4 do 2... 3 to ani nezaradi...
tak v tom případě nemᚠtiptronic ale dvouspojkové DSG, obyčejnej tiptronic neumí přeřadit o 2 stupně :wink:
Mam passata 2001 tiptronic EYF, nie DSG... Napriklad, jedu na 4 1800ot, mam tam sekvenci, takze vidim na palubaku aky kvalt tam je zadadeny... Seslapnu kickdown a zo 4 mi to skoci rovno do 2...

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Taky mi to podřadí klidně o dva kvalty, není žádný problém, takhle to dělal i náš starý mercedes.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

u VW to dělá jenom DSG, u vás to sice dá ze 4 na 2, ale přes trojku, ta je tam třeba chvilku ale je prostě tam
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Tak to jo, ale ty jsi psal, že to nepodřadí o dva kvalty. To že tam je i trojka je jiná věc.

Uživatelský avatar
SexedUp
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
Kontaktovat uživatele:

KickDown

Příspěvek od SexedUp »

Mám Passat 2.5 TDI a KickDown podřadí o tolik stupňů, o kolik podle aktuální rychlosti a otáček může. Podle mně si prostě vytvoří maximální možnou rezervu :o) Samozřejmě, že to řadí i stupně mezi, ale nejede na ně. :)

Ale vůbec jsem nepochopil, co je ta "první poloha" se kterou to tu srovnáváte?

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Myslí se první poloha na pedálovém plynu, je tam jakoby kolébka, těžko to vysvětlovat. Třeba na to bude mít někdo větší chuť. prostě jakoby byl ten pedál dvoustupňový.

Uživatelský avatar
Macek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Macek »

Já osobně myslel teda první polohu jako maximální sešlápntí plynu bez kickdownu. :D

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“