Problém s N18 a EGR

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
firefighter1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 27.05.2010 18:27

Problém s N18 a EGR

Příspěvek od firefighter1 »

Mám VW Sharan 2.0TDi PD, 103kW, r.v.10/2007 a veľký problém. Zacal mi blbnút motor, prerušovaný chod, trhanie motora. Pri napichnutí na VAG hlasi závadu:
005121 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - zkrat na kostru
P1401 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 254
Kilometry: 136791 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1449 /min
Rychlost: 47.0 km/h
Výkon/klapka: 12.5 %
Napětí: 14.14 V
Provozní stav: 11001100
Váha vzduchu: 240.0 mg/str
Váha vzduchu: 310.0 mg/str

Pri jazde o dva dni bolo sa zdá všetko OK. Chcel by som poprosiť o pomoc, či mi odišiel EGR ventil 03G131501E, nakolko pri tomto type motora je priamo na potrubí z motora, alebo problém može byť v nafte, ktorú som musel natankovať na OMV v Srbsku. Alebo niečo iné? (Napr.menič tlaku 1K0906627A, káble k EGR, hadičky....) Váha vzduchu bola menená pred rokom....Neviem čo mám vymeniť, nerad by som kupoval niečo, čo je ok... prosím o radu... Vopred Ďakujem Zmatený

turbo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 17.11.2007 21:08

Re: Problém s N18 a EGR

Příspěvek od turbo »

Dobrý den,mám na sharanovi ten samý problém.Mohu se zeptat v čem byla příčina závady u vas?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Problém s N18 a EGR

Příspěvek od majrek001 »

pokud máš zkrat na kostru tak je většinou KO nebo může být ještě kabeláž někde zlomená
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“