Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.0 TDI BKP
PříspěvekNapsal: 21.07.2018 11:49 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

21.07.2018

Příspěvky:

2

Ahoj.
Mám takový problém... Mám VW Passat 2.0TDi 103KW BKP. Má najeto 273.xxxKm. Ve 200.000Km dostal nové vstřiky na svolávačku, a jezdil jak drak. Po nějaké době začal při předjíždění (4 - plný plyn) padat do nouzáku… přidřená regulace turba. Vyměnil jsem za jiné - repasované. A tady začal můj problém .. po výměně turba náhle auto začalo tahat až někde po 2.000 ot/min. Jako fakt rapidní rozdíl - dřív třeba 1.600 - 1.800 ot/min. Tak jsem to turbo reklamoval a dostal jsem jiné, jenže stejný problém... tak že už jsem to neřešil a smířil jsem se s tím. Jenže někdy to jezdilo jako dřív od těch 1.600 ot/min, někdy až po těch 2.000 ot/min... jezdil jsem, ale ty rozjezdy nic moc, následně opět nouzáky a přidřená regulace turba - asi po 70.000Km - 99% město... následně jsem začal jezdit mimo město a po nějaké době vozidlo začalo blbě startovat a kouřilo jak blázen, po cca týdnu vibrace a upálila se svíčka a motor KO. (prasklá hlava mezi výfukovým ventilem a žhavící svíčkou - 3 válce...)
Tady začíná další zapeklitá věc - vyměnil jsem motor - prý má někde okolo 140.000KM... dal jsem jiné repasované turbo od AZ turbo - můj kolega tam turba kupuje pořád a problém nikdy nemá... ( tudíž si troufnu tvrdit, že problém nebude v těch turbech) dal jsem nové rozvody, nechal jsem vyčistit a zrepasovat vstřikovače Siemens, dal jsem všechny nové filtry, a po složení to auto zase tahá až okolo 2.000 ot/min. Zkusil jsem tedy odpojit váhu vzduchu, ale beze změny …. tak jsem jí taky dal novou a o malinko se to zlepšilo, ale o zázraku se mluvit nedá. Regulační ventil turba jsem zkusil vyměnit taky a pořád stejný...

Jediný co mě ještě znepokojuje je lehká netěsnost na sacím potrubí u vířivých klapek jak je ten ovladač, ale to jsem rozebral, a udělal jsem takovou závlačku, která zamezuje tomu, aby ta hřídelka vylejzala ven... regulace pohyblivá ale beztak to nemá vliv na tu křivku výkonu... a k tomu všemu to auto jezdí tak za 8.6L nafty...

Nesetkal jste se s tím někdo? Na co ještě kouknout, nebo jestli je to normální? Ještě nevím zda to třeba nemůže dělat nějaký chip. To mi ten co mi to prodával neřekl...

Díky za tip a omlouvám se jestli to sem třeba nepatří, ale už jsem zoufalej 60.000Kč v p..i a výsledek 0 :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI BKP
PříspěvekNapsal: 21.07.2018 12:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8539

Bydliště:

Svitavsko

to dělá skoro každé repasované turbo, že nemá spodek - dej nový turbo a u bude to jezdit jako dřív a když už náhodou funguje, tak stejně kolem 50tkm začne propouštět olej - zlatě jetý origo..
U turba se šetřit nevyplácí nový máš cca 15 000,- https://www.eturbo.cz/osobni-vozy/turbo ... 4930-5009/

udělej log na trojku kanálů 3 10 11 od 1500 - 4200ot tam to bude vidět..

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI BKP
PříspěvekNapsal: 21.07.2018 12:54 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

21.07.2018

Příspěvky:

2

Děkuju za Tip …. rozumím tomu, co píšeš, ale beztak mi to nedává smysl... sice se to projevuje od výměny turba, ale proč to někdy jede normálně a někdy ne? To by podle mě nastavení turba nedělalo... a teď to poslední turbo je repasované s novým středem … https://www.azturbo.cz/cz-detail-932705 ... hadlo.html

Až budu mít po dovolené nechám si to prověřit přes tu diagnostiku...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI BKP
PříspěvekNapsal: 21.07.2018 13:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8539

Bydliště:

Svitavsko

to, že to jede někdy odspodu bude spíš placebo efekt, že trefíš někdy vhodné otáčku když už to má nafoukané, ale běžně jsou ty repasy přiškrcené, aby to něco vydrželo.. už jsem pár repasů logoval, ale s tím neuděláš to ani čipem nedoženeš - leda to zkusit poladit na turbu, ale to bych ti moc nedoporučoval

repas je většinou vždycky s novým středem - spíš jde o to odkud pochází jestli je to polák nebo čína, když porovnáš origo turbo s repasem, tak to má trošku jinak zahlé lopatky

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group