Stránka 1 z 2

1.9 TDI PD prasklé písty-už jste se stím setkali?

Napsal: 20.12.2006 21:54
od peppa
muj kamoš ma sharana a prasknul mu píst nasledně se zjistilo že jsou prasklé 3 pisty tak sehnal půl motor a ten ma prasklé 2 písty, nepřipada mi to jako nahoda, prasklé jsou nahoře podelně

jen mě zajma jestli už jste o tom někdo slyšel

Napsal: 20.12.2006 22:11
od martas01
ne videl bych to na blbej chip

Napsal: 20.12.2006 22:14
od peppa
martas01 píše:ne videl bych to na blbej chip
neni to čipovany :wink:

Napsal: 20.12.2006 22:24
od MKTech
martas01 píše:ne videl bych to na blbej chip
To je nesmysl. Pokud je to motor 85Kw není se čemu divit.

Napsal: 20.12.2006 22:32
od mvolesko
u sharana u 85kw beznej problem jak pise milan, hlavne pokud to dostava na dalnici zahul a nebo to taha vozejcky

Napsal: 20.12.2006 22:35
od martas01
MKTech píše:
martas01 píše:ne videl bych to na blbej chip
To je nesmysl. Pokud je to motor 85Kw není se čemu divit.
¨
o tak sorry vim ze to dela chip na tdi treba v B4(66) tak jsem myslel ja vim priste uz nebudu myslet :( :lol: a proc to teda dela? nechapu to 8O

Napsal: 21.12.2006 09:13
od boost
velká zátěž, špatný písty, jako u 1Z+chip. Tam se ti roztečou jak máslo. Ale samozřejmě záleží na zacházení. Ale jinak ty PD a prdlý písty to slyšim taky prve. A 96kw už s tím problémy nemá?

Napsal: 21.12.2006 14:11
od peppa
jéé sem zapomel napsat že je to 96(130) :wink:

Napsal: 22.12.2006 18:06
od petis
Je to čipem. Ale nemusí bejt špatnej. Je to tím, že uprostřed pístu jsou při velké zátěži velké změny teplot. Stává se to u čiplejch aut ale záleží na zacházení.Někdo jim dává za uši pořád a nic se nestane a někdo má prostě smůlu. Vlastní zkušenost a dlouhé pátrání po příčině.

Napsal: 22.12.2006 23:08
od peppa
:lol: NENI TO ČIPOVANY :lol:

Napsal: 22.12.2006 23:53
od petis
Může to být i špatnym vstřikem. Když propouští (odkapává), tak se na pístu zvětšuje teplota. Jedna z možností :roll:

Napsal: 26.12.2006 18:04
od marky
mvolesko píše:u sharana u 85kw beznej problem jak pise milan, hlavne pokud to dostava na dalnici zahul a nebo to taha vozejcky
jo to sem měnil píst na passatu 85kw a po měsíci praskl na dalším válci táhá s ním auta z venku. při vyměně motoru za 96kw se zjistilo že nemá nasávaní na intercooler od nárazníku.a cooler zajebanej.jezdilo to pak bez problému až do tohohle léta kdy mu to zabavily ve slovinsku.auto bylo dříve bourané a měnily se přední čtvrtky. :? a ještě číslo motoru při tý výměně bylo rozklepané :roll: tak je to asi tam na expertíze.

Napsal: 26.12.2006 18:22
od anacixem
Taky jsem se s tím setkal na Alhambře,byly prasklý 2 písty ,motor se vyhodil a koupit jinej.

RE

Napsal: 28.12.2006 19:41
od passikk
je to jedno jestli je to 85kw nebo 96kw ,
prostě každej týden řeším jeden prasklej píst-
takže je jedno zda je auto čiplé nebo něco tahalo a nebo bez zátěže

-----------odpoveď-prostě taková nemoc!!!něco jak vymačkané drážky od vstřiku v hlavě :oops:

Re: RE

Napsal: 28.12.2006 23:41
od SpeedyJ
passikk píše:je to jedno jestli je to 85kw nebo 96kw ,
prostě každej týden řeším jeden prasklej píst-
takže je jedno zda je auto čiplé nebo něco tahalo a nebo bez zátěže

-----------odpoveď-prostě taková nemoc!!!něco jak vymačkané drážky od vstřiku v hlavě :oops:
Proste sunt motor :lol: