Brzdy g60 a brzdovej valec gti 16v

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Brzdy g60 a brzdovej valec gti 16v

Příspěvek od smyk »

Nemate nahodou nekdo skušenosti jak brzdí brzdy g60 když je date na 16v a nechate je na 16v posilovači dík za info ja jen jestli se to da a brzdí to nebo je třeba dat jinej :roll:
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nevidím v tom problém...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

lister píše:nevidím v tom problém...
no ja jen jestli ten posilovač utahne ty vetčí kotouče tak aby brzdily jako original u g60
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

posilovač nic netáhne ,ten jen "pomáhá brzdit" - ty šlapeš na pedál a podtlak ze sání ti pomáhá ,abys nemusel tolik tlačit.

hlavní válec brzd je stejnej u 16V i G60 (etka-golf 91)

písty brzdičů mají stejnej průměr 54mm jak u 16V tak i G60

lepší brzdnej výkon je danej větším průměrem kotoučů - větší páka (fyzika pro 5třídu :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

lister píše:posilovač nic netáhne ,ten jen "pomáhá brzdit" - ty šlapeš na pedál a podtlak ze sání ti pomáhá ,abys nemusel tolik tlačit.

hlavní válec brzd je stejnej u 16V i G60 (etka-golf 91)

písty brzdičů mají stejnej průměr 54mm jak u 16V tak i G60

lepší brzdnej výkon je danej větším průměrem kotoučů - větší páka (fyzika pro 5třídu :wink:
ok tak to dam na to co mám a kdyžtak obmením :wink:
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Maja
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Maja »

jenže G 60 nemá podlak do brzd z motoru , ale má svuj vlastní elekro motor co dělá tu vývěvu + ještě abs , a co já vim tak smyk má normální bubnovej posilovač

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

jak sem uz zjistil (mi bylo prozrazeno :lol: ) tak i G60ka mela normalni podtlakovy przby .. melo to jakejsi balonek se zpetnym ventilem kterej se na volnobeh choval tak ze sbiral podtlak ze sani..a apk ho vyuzival brzdovej valec jako vzduch pro posilovac

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

jo jinak ty brzdy by podle me meli fakcit

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

LeeBa píše:jo jinak ty brzdy by podle me meli fakcit
jak říkam skusím to a kdyžtak nekomu braknu corro a vezmu si posilovač :D :wink: ne kdyb to nahodiu nebrzdilo tak vím co tam dat
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

posilovač naéch bejt, G60 to má komplikovaný kvůli přeplňování, ten co máš v autě bude fungovat.
jedna komplikací při přestavbě brzd je ta, že hl. válec není dimenzovanej na velký brzdiče ,tzn. že k tomu aby od hl. válce přišlo do brzdičů takový množství kapaliny, který vytlačí velký pístky musíš pedál prošlápnout až na podlahu (nebo šlápnout dvakrát) ale to je extrémní případ.
ale to není tvůj případ jak válec tak brzdiče mají stejnej průměr, nakonec uvidíš sám
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

lister píše:posilovač naéch bejt, G60 to má komplikovaný kvůli přeplňování, ten co máš v autě bude fungovat.
jedna komplikací při přestavbě brzd je ta, že hl. válec není dimenzovanej na velký brzdiče ,tzn. že k tomu aby od hl. válce přišlo do brzdičů takový množství kapaliny, který vytlačí velký pístky musíš pedál prošlápnout až na podlahu (nebo šlápnout dvakrát) ale to je extrémní případ.
ale to není tvůj případ jak válec tak brzdiče mají stejnej průměr, nakonec uvidíš sám
přesne tak uivdime ale jak to zase nekde rozstřelim tak se už zabiju :D
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

smyk píše:
LeeBa píše:jo jinak ty brzdy by podle me meli fakcit
jak říkam skusím to a kdyžtak nekomu braknu corro a vezmu si posilovač :D :wink: ne kdyb to nahodiu nebrzdilo tak vím co tam dat
Smajku ty pako vzdyt sem Ti rikal ze se mi jeden posilovac z Rallycka vali doma a zavazi. Za 500 je tvuj :wink:

A myslim ze kdyz mas napravy z Gcka, tak by bylo podle me lepsi ho tam dat rovnou. Aspon se potom vyhnes pripadnymu dalsimu rozdelavani.
Naposledy upravil(a) Majsha dne 21.03.2006 20:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Jinac hosici G 60 nema zadnej podtlakovej valec... Brzdnej okruh neni s motorem nijak spojenej. Tlakuje si to svym motorkem rizenym cidlem. A brzdi to moc krasne, slapu jen lehounce spickou. Vim to pac jsem to 14 dni sprovoznoval :wink:

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

Majsha píše:
smyk píše: jak říkam skusím to a kdyžtak nekomu braknu corro a vezmu si posilovač :D :wink: ne kdyb to nahodiu nebrzdilo tak vím co tam dat
Smajku ty pako vzdyt sem Ti rikal ze se mi jeden posilovac z Rallycka vali doma a zavazi. Za 500 je tvuj :wink:

A myslim ze kdyz mas napravy z Gcka, tak by bylo podle me lepsi ho tam dat rovnou. Aspon se potom vyhnes pripadnymu dalsimu rozdelavani.
jo ale on je nakej divnej však ho máš protože ti nešel ne a brals zneho naky vjeci takže neco chybý :roll:
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

Majsha píše:Jinac hosici G 60 nema zadnej podtlakovej valec... Brzdnej okruh neni s motorem nijak spojenej. Tlakuje si to svym motorkem rizenym cidlem. A brzdi to moc krasne, slapu jen lehounce spickou. Vim to pac jsem to 14 dni sprovoznoval :wink:
ty si asi jedinej kdo ma g60tku ?? 8) :lol: :lol: ..

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“