Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 09:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2008

Příspěvky:

84

Bydliště:

Tábor

Zdravim, předem se omlouvám, že zakládám nové téma v této sekci a ne v té určené přímo pro moje auto a že se jedná o problémy, které se tu řeší celkem často, nicméně nikde nemůžu najít nějaký rozumný výsledek, co danou závadu způsobuje. U mě je jich teda hned několik a je možné, že je mezi nimi nějaká souvislost. Auto (Golf III 1.8 66kW) v zimě nejezdilo, jelikož mi to nějak kravilo už na podzim a to tak, že jsem jednou málem nedojela domu, páč mi auto začalo blafat na tři válce, max. rychlost asi 20km/hod :D, dlouho jsme si nad tim lámali hlavičky, až se z toho nakonec vyklubal špatnej benzín :). Nedávno jsem s tim opět začala jezdit, ale začalo to zase zlobit, po nastartování běhal chvilku zase na tři, nechutně černě kouřil, smrděl benzínem a svíčky (úplně nový Bosch) byly po každym startu úplně černý. Což by asi nasvědčovalo tomu, že tam jde bohatá směs. A to asi sakra bohatá, protože mi vyšla průměrná spotřeba cca 18l/100km. Další věc je ta, že když je venku pěkně, sucho, jezdí úplně normálně, krásně táhne (ještě aby ne, při takový spotřebě :D) a hlavně na všechny válce. Ovšem, jakmile jedu do práce v šest ráno a je chladnějc, začne zase vrčet na tři a to do tý doby, než se trochu zahřeje. Včera když pršelo jel pro změnu na čtyři, ale absolutně nereagoval na plyn, vůbec se mu nechtělo, pak na chvíli zabral a pak zase povolil. Zkoumali jsme lambdu, měřákem se nám nepodařilo naměřit téměř nic, evidentně byla asi i špatně ukostřená ( a to mi jí asi před třema rokama měnili v autoservisu), tak jsme jí odpojili, protože v těch drátkách je tam nějakej nechutnej bordel a radši snad objednám novou. Další problém je ten, že teď nemůžu zjistit nějakou průměrnou spotřebu, protože mi začal kravit ukazatel benzínu, buď ukazuje plnou a nebo prázdnou nádrž. Takže vůbec nevim, kolik mi tam ještě zbejvá. Podobnej problém jsem už měla, ale to mi po nastartování chcípnul. Bylo to volnym mínusákem na baterce. což jsem teď všechno prolezla a zdá se to bejt v pořádku. A na plovák to nevypadá. No, budu doufat, že se tady najde někdo, kdo bude ochotnej si tenhle sloh přečíst a třeba i poradí, co by ty problémy mohlo způsobovat :) Za každou radu předem děkuju. Jsem holka, tak případně prosim o nějaký "jednodušší" vysvětlení :) ..

_________________
VW Golf III


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 10:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Karlovy Vary

Mě za vlhka a zimy blbla Cordoba, nedařilo se přijít na to, v čem to je, až mi jednou myli motor v jiným servisu a nevodjel jsem. Mechanik to určil jako vadnou cívku. Sundal jí a fakt měla vlasovou prasklinku na pouzdru, takže vyměnil a pohoda.
Ale to nežralo nepřiměřeně a sice to drželo vysoký otáčky, ale to pak bylo napůl špatným čidlem.
Ve Tvém případě bych to typoval na nějakej problém v kabeláži, hlavně svazek k řídící jednotce by stál za kontrolu. Nemohla Ti to prožrat nějaká mrcha? Stačí, aby ten kabel ochutnala a může to blbnout. To zase potkalo souseda, z kabelů mu po celý dýlce lítaly jiskřičky, přitom na pohled vypadaly úplně v pořádku.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2008

Příspěvky:

84

Bydliště:

Tábor

Lakvarius píše:
Mě za vlhka a zimy blbla Cordoba, nedařilo se přijít na to, v čem to je, až mi jednou myli motor v jiným servisu a nevodjel jsem. Mechanik to určil jako vadnou cívku. Sundal jí a fakt měla vlasovou prasklinku na pouzdru, takže vyměnil a pohoda.
Ale to nežralo nepřiměřeně a sice to drželo vysoký otáčky, ale to pak bylo napůl špatným čidlem.
Ve Tvém případě bych to typoval na nějakej problém v kabeláži, hlavně svazek k řídící jednotce by stál za kontrolu. Nemohla Ti to prožrat nějaká mrcha? Stačí, aby ten kabel ochutnala a může to blbnout. To zase potkalo souseda, z kabelů mu po celý dýlce lítaly jiskřičky, přitom na pohled vypadaly úplně v pořádku.


A blbla ti třeba jen chvilku po startu nebo pořád? Mně to totiž blbne jen chvíli, pak se to zase srovná. Bylo mi řečeno, že by to údajně mohly dělat ventilový vůle.

Teď jsem přijela z diagnostiky a při prvním testu mi vyjely asi tři chyby, Hallův snímač, což bez nastartovanýho motoru berme jako samozřejmost, nějakej zkrat na lambdě, zkrat na teplotním čidlu..možná ještě něco, ale už si to nepamatuju. Pak jsme to smazali, auto projeli, znova napíchli a žádnou chybu už to nehlásilo. takže fakt nevim. Každopádně na tu cívku mrknu.

_________________
VW Golf III


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 12:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.04.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Karlovy Vary

Blbla po startu a po namočení. Stačilo abych projel levým kolem hlubší louži a na tu cívku cáklo taky - a pak to probíjelo. Mohl jsem normálně jet, ale pokud jsem na plyn dupnul, tak se to udusilo (i bez zátěže). Pokud jsem přišlapával pozvolna, bylo to v pohodě. A trvalo to dokud to nevyschlo, po takových 20 minutách to bejvalo zase v poho.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 16:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2008

Příspěvky:

84

Bydliště:

Tábor

Jinak jsem ještě zapomněla napsat, že mi měřili i emise a všechny hodnoty až na lambdu byly úplně v pořádku, což mi v souvislosti s tou spotřebou nejde do hlavy..

_________________
VW Golf III


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 15.05.2011 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2008

Příspěvky:

373

Bydliště:

Tábor

zkusil bych jinou lambdu a nový teplotní čidlo

_________________
GOLF II GTI 82 Kw,Passat B5 Varoš 1,9 TDI 81 Kw+chip 103Kw+kat off+EGR off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 18.05.2011 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2009

Příspěvky:

1963

Bydliště:

Pardubice

ghada píše:
Jinak jsem ještě zapomněla napsat, že mi měřili i emise a všechny hodnoty až na lambdu byly úplně v pořádku, což mi v souvislosti s tou spotřebou nejde do hlavy..


jak to mohlo být na stk v pořádku když to papá 18 l? co tam měřili,no jak píše kolega šel bych po teplotním čidle a ještě bych mrknul po váze vzduchu ( nevím jak to má golf).Mohlo by tam jít hodně vzduchu a jet to pořád jako na studenej motor.

_________________
1,9 tdi 81KW B5 nyní už B5.5 :D
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 07:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2008

Příspěvky:

84

Bydliště:

Tábor

Takže to jak mi lítá ukazatel benzínu je asi opravdu způsobený špatnym palivovym modulem v nádrži. Zkusíme ho vyndat a uvidíme, jak na tom je. Do toho všeho mi začal téct chladič..jsem prostě smolař :D. Minulej tejden jsem s tim jela na výměnu rozvodů, po nastartování to začalo slušně kravit, otáčky padaly a padaly až to chcíplo..ještě dvakrát během cesty do dílny a to to mám asi dva km. Při výměně zjistili, že mám pootočenej rozdělovač, tak to srovnali a začal jezdit zase normálně, krásně táhnul a šlapal na všechny čtyři..doufám, že to byla ta záhada :)...dneska vyměnim chladič a teplotní čidlo, asi znovu dojedu na diagnostiku a fakt se modlim, aby to bylo v cajku.

_________________
VW Golf III


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

717

Bydliště:

Moravák su ze Zlínska

vzhledem k vlhku bych ti doporučoval vyměnit kabely od zapalování a kontrolu té vysokonapětové cívky(jde tam kolem 20.000voltů a vlhkem nejde proud na svíčku, ale po vlhkém dílu na kostru, i trhlinka jako vlas je velký problém...),
ventilové vůle nech tak, ze dne na den se nerozhodí, přece to jelo,
v dalším kroku bych změřil tlak paliva, ale spíš to vidím na nějaké ukostření kolem zapalovací cívky

_________________
Golf V Tdi 77kw+DPF;GOLF IV Tdi,96KW, Vento Tdi,Polo 6N2, POLO 86-GT, AUDI 80 1.6td, Bora Tdi 66kw.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadné chování Golfa
PříspěvekNapsal: 31.05.2011 09:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2011

Příspěvky:

3

ahoj ted jsem se tady přihlásil,protože jsem si koupil vw golf 5 jsem vyučený mech,ale už 10let z oboru,jinak 100 pro co popisuješ bych šel po zapalování a benzínu,jak píšeš pootočený rozdělovač tak to bylo zapalovaní,jinak když je pootočený špatný jiskrný přenos takže motor je z elektrikou rozhádaný hazí jinak jiskru než má proto velká spotřeba a špatný chod,se divím že na to nepřišli hned a hlavně na emisích to musel být fakt blb.určitě ti měl dát doporučení a varianty co stím máš a kde dál zajet pro opravu.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group