To je jen dobře... cca po 5000km. Pokud překonáš tento nájezd je vše OK.kopiJa16 píše:Ok, ale mám na to záruku dva roky, takže jestli se mi něco rozsvítí, tak první poletím k nim to reklamovat. A navíc, mě se nikdy nic nerozsvítilo, auto je údajně bez chybmotorpower píše: Nevím která to byla firma, ale až se ti to znovu rozsvítí, tak dej vědět... Platí pro všechny dotazy na Xkubik
Motor 2,0 TDI PD DPF (125kW BMR) 2006 - 'náladovost' cukání
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Motor 2,0 TDI PD DPF (125kW BMR) 2006 - 'náladovost' cuk
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- johny_26
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29.10.2008 17:56
- Bydliště: Beroun / Mladá Boleslav
Re: Motor 2,0 TDI PD DPF (125kW BMR) 2006 - 'náladovost' cuk
No, takže já si zatím odstranění DPF nemůžu taky vynachválit. Tady Petr(Motorpower) my ho odstranil cca před měsícem a od té doby jsem najezdil skoro 3 tis. km a bez jakéhokoli problému. Auto táhne krásně odspodu a žádná závada se zatím neobjevila. Zmizela ta náladovost i cukání. Vše je jak má, akorát mám pocit, že těch 170 koní tam stejně není. Ale hlavně, že jezdí bez problémů.motorpower píše:To je jen dobře... cca po 5000km. Pokud překonáš tento nájezd je vše OK.kopiJa16 píše: Ok, ale mám na to záruku dva roky, takže jestli se mi něco rozsvítí, tak první poletím k nim to reklamovat. A navíc, mě se nikdy nic nerozsvítilo, auto je údajně bez chyb
Akorát poznatek: auto smrdí jak stará karosa a z výfuku jde víc dunivý zvuk
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 15.05.2011 13:09
Re: Motor 2,0 TDI PD DPF (125kW BMR) 2006 - 'náladovost' cukání
Zdar, stále tu nikdo nedal vědět jak se jmenuje ta podtlaková nádobka tak je to 03G 129 061 kdyby to někdo sháněl je to stejné s motorem BMN z OII RS
Golf IV 1,9tdi 81kW, Highline.