Stránka 1 z 1
čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 11.06.2011 13:17
od oldskull
ahoj , je mozny aby na motoru PG G60 nebyl zavit pro cidlo klepani
( klock sensor ) ??
chytam novej motor , ale ten zavit jak je na ninejsim motoru na tom novim neni , tak co tet ?
fotky obou motoru >>>>>
http://oldskull.galerie.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
dik za rady Tom
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 11.06.2011 14:43
od Drag
A je to opravdu ten druhý motor typ PG?
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 11.06.2011 15:11
od oldskull
Jo , tady sou cisla motoru
* PG 000 47 *
026 103 021 B
21 C
89
mohl by tu nekdo z Etky zlistit dalsi info ?
napriklat z ceho ten motor je ?
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 11.06.2011 21:58
od oldskull
nevi nekdo z vas jestli , je vice druhu motoru PG ?
slysel sem o PG s ECU Digifant 1 a o PG s ECU Digifant 2 je mozny , ze jeden z nich by to cidlo nemel ?
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 14.06.2011 04:01
od jenicek
kdyt patri sem to cidlo, ne?
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 14.06.2011 11:46
od oldskull
jenicek píše:kdyt patri sem to cidlo, ne?
ne , má být mezi vodní pumpou a měrkou oleje na té rovné ploše , to cos označil sou prázdný zavity
( ty stejný sou i na starým motoru , těsně nad zmiňovaným čidlem )
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 15.06.2011 00:47
od jenicek
ja mam detonacni cidlo tady, tak si to porovnej
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 15.06.2011 14:43
od jenicek
btw to prazdnej zavit je, protoze snima klepani z povrchu bloku
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 16.06.2011 13:33
od oldskull
červený = prázdnej závit
zelený = úchyt čidla
bude to mit nakej vliv , kdyz to dám na ten prezdnej závit ?
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 19.06.2011 11:14
od Marosh16v
Ja moc nechci mlzit,ale zajimalo by me,jak velky to ma vliv na chod motoru...ja jsem jezdil bez nej,pak jsem ho v dobre vire koupil a jede to porad stejne...
Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )
Napsal: 19.06.2011 14:06
od oldskull
je to v podstate mikrofon co posloucha v bloku urcity zvukovy frekvence
pri poslechu neceho nestandartniho vysle signal do ECU a ta spomali zapalovani
receno velmi zjednodusene
bohuzel sem az po koupy zjistil , ze se nejedna o blok PG 1,8 8V G60 118 Kw ktery sem chtel , ale je to PB 1,8 8V GTI 82 Kw
PG > vrtani 81mm > zdvih 86,4mm > komprese 8
PB > vrtani 81mm > zdvih 86,4mm > komprese 10
bude ten blok zamenitelnej za stavajici PG G60 ?
bylo mi receno ze to tak jezdilo v Corradu na puvodni G60 ECU , muze to byt pravda ?