Stránka 1 z 1

čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 11.06.2011 13:17
od oldskull
ahoj , je mozny aby na motoru PG G60 nebyl zavit pro cidlo klepani ( klock sensor ) ??

chytam novej motor , ale ten zavit jak je na ninejsim motoru na tom novim neni , tak co tet ?


fotky obou motoru >>>>> http://oldskull.galerie.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
dik za rady Tom

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 11.06.2011 14:43
od Drag
A je to opravdu ten druhý motor typ PG?

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 11.06.2011 15:11
od oldskull
Jo , tady sou cisla motoru

* PG 000 47 *
026 103 021 B
21 C
89


mohl by tu nekdo z Etky zlistit dalsi info ?
napriklat z ceho ten motor je ?

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 11.06.2011 21:58
od oldskull
nevi nekdo z vas jestli , je vice druhu motoru PG ?

slysel sem o PG s ECU Digifant 1 a o PG s ECU Digifant 2 je mozny , ze jeden z nich by to cidlo nemel ?

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 14.06.2011 04:01
od jenicek
kdyt patri sem to cidlo, ne?

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 14.06.2011 11:46
od oldskull
jenicek píše:kdyt patri sem to cidlo, ne?

ne , má být mezi vodní pumpou a měrkou oleje na té rovné ploše , to cos označil sou prázdný zavity
( ty stejný sou i na starým motoru , těsně nad zmiňovaným čidlem )

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 15.06.2011 00:47
od jenicek
ja mam detonacni cidlo tady, tak si to porovnej

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 15.06.2011 14:43
od jenicek
btw to prazdnej zavit je, protoze snima klepani z povrchu bloku

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 16.06.2011 13:33
od oldskull
červený = prázdnej závit

zelený = úchyt čidla

bude to mit nakej vliv , kdyz to dám na ten prezdnej závit ?
IMG_0045.jpg

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 19.06.2011 11:14
od Marosh16v
Ja moc nechci mlzit,ale zajimalo by me,jak velky to ma vliv na chod motoru...ja jsem jezdil bez nej,pak jsem ho v dobre vire koupil a jede to porad stejne...

Re: čidlo klepani ( motor PG G60 )

Napsal: 19.06.2011 14:06
od oldskull
je to v podstate mikrofon co posloucha v bloku urcity zvukovy frekvence
pri poslechu neceho nestandartniho vysle signal do ECU a ta spomali zapalovani
receno velmi zjednodusene
bohuzel sem az po koupy zjistil , ze se nejedna o blok PG 1,8 8V G60 118 Kw ktery sem chtel , ale je to PB 1,8 8V GTI 82 Kw

PG > vrtani 81mm > zdvih 86,4mm > komprese 8

PB > vrtani 81mm > zdvih 86,4mm > komprese 10


bude ten blok zamenitelnej za stavajici PG G60 ?
bylo mi receno ze to tak jezdilo v Corradu na puvodni G60 ECU , muze to byt pravda ?