Nouzový režim s převodovkou DSG

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
holdovi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 13.03.2009 11:20

Nouzový režim s převodovkou DSG

Příspěvek od holdovi »

Aho fšem,
potřeboval bych poradit s tím, co se mi dnes projevilo na TOURANovi.

Jedu si tak na tempomat cca 130 km/h po dálnici, a asik po ujetých 30 km se mi zdá že se tempomat vypl, leč se to nestává, tak se jej automaticky snažím jeho kolébkovým spínačem znova aktivovat a nic... Bo už rychlost postupně klesla ke 110 km/h proto snažím se rychlost zvýšit klasicky - pedálem plynu, a opět nic, pedál plynu na rovné dálnici téměř nereaguje. Né uplně nic, ale tak 20% běžného výkonu. V tu chvíli by se ve mě krve nedořezal... Postupným zkoušením tempomat - plyn a to pouze s minimální reakcí zvýšení rychlosti na rovině, to vůbec nemluvím o zrychlení do mírného kopce, jsem ujel dalších 20 km do cíle dojel na tento nevýkon. Výkon motoru také zavinil že DSGéčko i v rychlosti 120 km/h "sám" přeřazoval z 6 dokonce až dolů na 4, ručně jsem jej přehodil zpět na 6. A při přehození do Déčka opět po chvíli přeřazuje dolů!!!! Po dojezdu do cíle jsem vypl motor a asik po 15 minutách nastartoval a vyrazil, výkon byl zpět na běžném stavu a dalších 70 km bez jakýchkoliv problémů, kromě toho v mé hlavě!!!

1. Projeví se nějak se nouzový reřim na palubovce - kontrolkách? Nebo je to jen "cítit" na výkonu?
2. Pomohl by mi někdo (samozřejmě za úplatu) kouknout přes VAG na chybovou hlášku tohoto excesu..? (Severní Morava)

Díky za pomoc či rady.

Holdov
VW MUTIVAN T6 2,0 TDI DSG 110 kw (r.v. 2018) 7 míst

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“