Rele
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Rele
Potrebuju vedet neco ohledne jednoho relatka...
Motor G II, 1.3 4bod, 91, uz s novou elektrikou.
Zajima me rele s cislem 32. Ma jen 4 vyvody, ale vevnitr jsou 2 kontakty mezi kterejma to prepina. Za jizdy mi ruzne cvaka a motor potom vzdycky vynecha. Kdyz jsem dal misto nej jen drat, motor na poprve hned naskocil, ale po vypnuti uz nechtel chytit. Kdyz ho vyndam nestartuje vubec. Zajimalo by me co vsecko tohle rele spina a co mu dava impuls aby seplo ?
Motor G II, 1.3 4bod, 91, uz s novou elektrikou.
Zajima me rele s cislem 32. Ma jen 4 vyvody, ale vevnitr jsou 2 kontakty mezi kterejma to prepina. Za jizdy mi ruzne cvaka a motor potom vzdycky vynecha. Kdyz jsem dal misto nej jen drat, motor na poprve hned naskocil, ale po vypnuti uz nechtel chytit. Kdyz ho vyndam nestartuje vubec. Zajimalo by me co vsecko tohle rele spina a co mu dava impuls aby seplo ?
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
čerpadlo tipuju na 99% ! Když to necháš moc dlouho běžet, tak ti to nechytne, pač se uchlastá motor. Průser bude ale jinde -> jestli ti to cvaká, tak někde bude špatnej kontakt -> to relé má držet po dobu běhu motoru a asi 2s, když motor chcípne (se zaplým zapalováním)KADEL píše:co čerpadlo???
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
vytahni to rele, opis z nej VW číslo dílu a je to jasný hned.
a když to cvaká, je možný, že má studenej spoj, tak vem a sundej z toho ten plastovej kryt, kerej na něm je a zkus proletovat spoje, moje palivový relé si taky dělalo co chtělo a pak jsem zjistil, že má nějaký divný ty kontakty, co jdou do pojistkovky (hejbaly se) tak jsem je propájel a je klid...
a když to cvaká, je možný, že má studenej spoj, tak vem a sundej z toho ten plastovej kryt, kerej na něm je a zkus proletovat spoje, moje palivový relé si taky dělalo co chtělo a pak jsem zjistil, že má nějaký divný ty kontakty, co jdou do pojistkovky (hejbaly se) tak jsem je propájel a je klid...
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bude asi relátko od zapalováníMajsha píše:No trosku vas zklamu, ale tohle neni rele od pumpy. Pumpa mi prave bezi v pohode, tohle ma souvislost se zapalovanim
Je vlevo nahore treti
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- marky
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever čech jílovwé
- Kontaktovat uživatele:
- marky
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever čech jílovwé
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
takže ,podle "jak na to" je u nový elektriky na pozici 3 relé nazvaný "řídící přístroj digijet" typuju že to bude K46 na schématu, čím ovládaný a co napájí najdeš ve schématu.....
http://sweb.cz/golfista76/vw-club/schemaNZ.gif
http://sweb.cz/golfista76/vw-club/schemaNZ.gif
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Vy jste tak bystriFError píše:Tak to bude asi relátko od zapalováníMajsha píše:No trosku vas zklamu, ale tohle neni rele od pumpy. Pumpa mi prave bezi v pohode, tohle ma souvislost se zapalovanim
Je vlevo nahore treti
To ja vim ze je od zapalovani, ale CO VSECKO presne spina a co mu dava impuls aby seplo ?
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
No spletl jsem se, je to na pozici 3, pac na 1 nic neni, ale vypada to ze je to presne ono. To schema mi vcelku nic nerika, vic by mi pomohlo kdyby jste mi to rekli.lister píše:takže ,podle "jak na to" je u nový elektriky na pozici 3 relé nazvaný "řídící přístroj digijet" typuju že to bude K46 na schématu, čím ovládaný a co napájí najdeš ve schématu.....
http://sweb.cz/golfista76/vw-club/schemaNZ.gif