Rele

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Rele

Příspěvek od Majsha »

Potrebuju vedet neco ohledne jednoho relatka...

Motor G II, 1.3 4bod, 91, uz s novou elektrikou.

Zajima me rele s cislem 32. Ma jen 4 vyvody, ale vevnitr jsou 2 kontakty mezi kterejma to prepina. Za jizdy mi ruzne cvaka a motor potom vzdycky vynecha. Kdyz jsem dal misto nej jen drat, motor na poprve hned naskocil, ale po vypnuti uz nechtel chytit. Kdyz ho vyndam nestartuje vubec. Zajimalo by me co vsecko tohle rele spina a co mu dava impuls aby seplo ?

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

co čerpadlo???

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

KADEL píše:co čerpadlo???
čerpadlo tipuju na 99% ! Když to necháš moc dlouho běžet, tak ti to nechytne, pač se uchlastá motor. Průser bude ale jinde -> jestli ti to cvaká, tak někde bude špatnej kontakt -> to relé má držet po dobu běhu motoru a asi 2s, když motor chcípne (se zaplým zapalováním)
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
manota
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: galicia

Příspěvek od manota »

to cislo na tom rele neni presne to co hledame. radsi zkus rici, na ktere pozici se nachazi.melo by to byt v rozmezi 1-12, zacina se vlevo nahore a pokracuje v dalsim radku.

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

vytahni to rele, opis z nej VW číslo dílu a je to jasný hned.
a když to cvaká, je možný, že má studenej spoj, tak vem a sundej z toho ten plastovej kryt, kerej na něm je a zkus proletovat spoje, moje palivový relé si taky dělalo co chtělo a pak jsem zjistil, že má nějaký divný ty kontakty, co jdou do pojistkovky (hejbaly se) tak jsem je propájel a je klid...

KADEL
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1571
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Teplice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KADEL »

jj to jsem myslel relatko v hajzlu od čerpadla zkusit vyměnit a nebo proměřit průtok čerpadla nebo ucpaná zpětná hadice pokud se ti topřechlastá to by mohlo bejt bo se pletu? :)

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

No trosku vas zklamu, ale tohle neni rele od pumpy. Pumpa mi prave bezi v pohode, tohle ma souvislost se zapalovanim :wink:

Je vlevo nahore treti

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

Majsha píše:No trosku vas zklamu, ale tohle neni rele od pumpy. Pumpa mi prave bezi v pohode, tohle ma souvislost se zapalovanim :wink:

Je vlevo nahore treti
Tak to bude asi relátko od zapalování :-D
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
marky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 361
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever čech jílovwé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marky »

a nebo taky zapalování od relátka :lol: :lol:
powered by TDI
KONTAKT: 732964162

Uživatelský avatar
manota
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: galicia

Příspěvek od manota »

mas tam digifant?

Uživatelský avatar
marky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 361
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever čech jílovwé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marky »

jo jeto digifant
powered by TDI
KONTAKT: 732964162

Uživatelský avatar
manota
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: galicia

Příspěvek od manota »

tak na zkousku vypoj lambdu.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

takže ,podle "jak na to" je u nový elektriky na pozici 3 relé nazvaný "řídící přístroj digijet" typuju že to bude K46 na schématu, čím ovládaný a co napájí najdeš ve schématu.....

http://sweb.cz/golfista76/vw-club/schemaNZ.gif
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

FError píše:
Majsha píše:No trosku vas zklamu, ale tohle neni rele od pumpy. Pumpa mi prave bezi v pohode, tohle ma souvislost se zapalovanim :wink:

Je vlevo nahore treti
Tak to bude asi relátko od zapalování :-D
Vy jste tak bystri :P

To ja vim ze je od zapalovani, ale CO VSECKO presne spina a co mu dava impuls aby seplo ?

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:takže ,podle "jak na to" je u nový elektriky na pozici 3 relé nazvaný "řídící přístroj digijet" typuju že to bude K46 na schématu, čím ovládaný a co napájí najdeš ve schématu.....

http://sweb.cz/golfista76/vw-club/schemaNZ.gif
No spletl jsem se, je to na pozici 3, pac na 1 nic neni, ale vypada to ze je to presne ono. To schema mi vcelku nic nerika, vic by mi pomohlo kdyby jste mi to rekli.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“