Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 11.08.2011 08:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

220

Bydliště:

Kousek od Plzně

Ahoj,

dělam na Ducatu nějakou údržbu a teď měnim i brzdové trubičky... Přemejšlim, z jakého materiálu je tam dát, jestli ocelový nebo měděný...

Doporučený mi byli klasický ocelový, že prý s mědí bych mohl mít problém na některé STK - ale když se nabarví, tak nikdo nepozná, že jsou měděný. Nevim teď no. Máte s tim někdo zkušenosti? Jinak cena za ocelový je 60kč/m - měď 80kč/m.

Určitě měď snese menší tlak než ocelový - ale zase si nemyslim, že by na brzdách byl takový tlak aby se měď roztrhla. Navíc měďený jsou na dosmrti - tak nevim - co myslíte? U těch dvouplášťovejch ocelovejch se při ohýbání nemení průměr trubičky - to vím jistě, ale u tý měděný nevim - jestlu na to není potřeba nějaký přípravejk na ohýbání nebo tak...

Díky za názory a postřehy.

Díky

_________________
AŤ SE PRÁŠÍ ZA KOČÁREM!!!

_________________
Passat G60 Syncro 4x4 + Golf IV cabrio


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 12.08.2011 10:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.07.2011

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

Připravky na ohýbání trubek jsou ale kdybys ho měl kupovat tak se s cenou dostaneš asi o dost výš než bys čekal. Měděné jsou vyloženě zakázané. Ale vím že servisy to normálně měněj za měděné. Tlak v těch brzdách asi fakt nebude tak velký aby to roztrhl a k tomu ohýbání normálně to ohýbali ručně a s žádným připravkem se nes***li. Zase si vem kolik ty dvouplaštovky vydržej když je tam máš od výroby a měníš je po nějakých 150 tisících. Ja mam na puntu 220tkm a furt tam mám origo trubky. Asi na tom něco bude :-)

_________________
Škoda Superb I 161ps, 388Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 12.08.2011 13:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

952

Bydliště:

Plzeň

Já si dělal trubky na 3 auta a vždycky měd v metráži...myslím že to dělal QuickBrake, koncovky jsem koupil a nikdy žádnej problém
mimochodem na Ducatu je mám taky :lol:

_________________
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.

_________________
Golf 3


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 01.10.2012 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2009

Příspěvky:

245

Bydliště:

Pasec

Normálně se dá koupit role měděný trubky na brzdy,nevim proč by to bylo zakázaný.Ohýbat se dají pěkně rukou,jsou myslím žíhaný a měď aspoň nerezne.
Já je budu muset na své audi po 26 letech vyměnit,jsou tam ještě origo ocelové.Palivové jsem už měnil.

_________________
Audi 5000CS Turbo Quattro
VW Passat 1.9 TDI B5

_________________
VW Passat 1.9TDI B5 Audi 5000CS Turbo Quattro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 20.02.2015 20:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11582

Bydliště:

28 kiláků od našich

Nějakej další názor na měď? Názory v diskuzích se celkem rozcházejí.Hlavně jde o to,jestli měď nějak nereaguje s brzdovkou a co na to na STK.

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 20.02.2015 21:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

652

Bydliště:

Praha

nejde ani tak o to, že měď nevydrží takovej tlak jako ocel, ale spíš o to, že ve spojích mědi a hliníku dochází k elektrolýze a ty trubky pak můžou zkřehnout a následně popraskat...

_________________
GIII GTI 2.0 16V ABF


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 20.02.2015 22:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11582

Bydliště:

28 kiláků od našich

Měď vs. hliník je jasnej. Ale pokud jsou ocelový válečky a ocelový koncovky v hadicích,tak je to taky problém?

Mě jde o to,jestli kupovat levnou sadu na pertlování trubek,která ovšem nezvládne ocelový,nebo investovat do dražší sady.

To se mi ovšem nechce,páč jí použiju tak 2x do roka.

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
PříspěvekNapsal: 20.02.2015 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.03.2010

Příspěvky:

1696

Bydliště:

Netolice

ono nejni měď jako měď, to co běžně koupíš jako brzdový trubky z mědi je nějaká slitina

_________________
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group