Brzdové potrubí měď vs dvouplášťová ocel
Napsal: 11.08.2011 08:34
Ahoj,
dělam na Ducatu nějakou údržbu a teď měnim i brzdové trubičky... Přemejšlim, z jakého materiálu je tam dát, jestli ocelový nebo měděný...
Doporučený mi byli klasický ocelový, že prý s mědí bych mohl mít problém na některé STK - ale když se nabarví, tak nikdo nepozná, že jsou měděný. Nevim teď no. Máte s tim někdo zkušenosti? Jinak cena za ocelový je 60kč/m - měď 80kč/m.
Určitě měď snese menší tlak než ocelový - ale zase si nemyslim, že by na brzdách byl takový tlak aby se měď roztrhla. Navíc měďený jsou na dosmrti - tak nevim - co myslíte? U těch dvouplášťovejch ocelovejch se při ohýbání nemení průměr trubičky - to vím jistě, ale u tý měděný nevim - jestlu na to není potřeba nějaký přípravejk na ohýbání nebo tak...
Díky za názory a postřehy.
Díky
dělam na Ducatu nějakou údržbu a teď měnim i brzdové trubičky... Přemejšlim, z jakého materiálu je tam dát, jestli ocelový nebo měděný...
Doporučený mi byli klasický ocelový, že prý s mědí bych mohl mít problém na některé STK - ale když se nabarví, tak nikdo nepozná, že jsou měděný. Nevim teď no. Máte s tim někdo zkušenosti? Jinak cena za ocelový je 60kč/m - měď 80kč/m.
Určitě měď snese menší tlak než ocelový - ale zase si nemyslim, že by na brzdách byl takový tlak aby se měď roztrhla. Navíc měďený jsou na dosmrti - tak nevim - co myslíte? U těch dvouplášťovejch ocelovejch se při ohýbání nemení průměr trubičky - to vím jistě, ale u tý měděný nevim - jestlu na to není potřeba nějaký přípravejk na ohýbání nebo tak...
Díky za názory a postřehy.
Díky